88ste Hema van ons land komt in Zottegem

"De inwoners van Zottegem zijn enthousiast over de komst van HEMA. Ze zijn nu niet meer verplicht om te reizen naar Oudenaarde, Geraardsbergen of Aalst", stelt filiaalmanager Jessica de Ruyte, die voor de eerste 250 klanten alvast een grote boodschappentas als cadeau heeft klaarliggen.

 

De nieuwe winkel, op de centraal gelegen winkelstraat Heldenlaan, zal het traditionele Hema-assortiment verkopen: huishoudartikelen, mode, schrijfwaren, gordijnen, beenmode, snoepgoed en producten voor persoonlijke verzorging. "Daarnaast kan de klant bij ons ook terecht voor een tweedaagse fotoservice en een fotokiosk met direct-klaar-afdrukken", aldus de kersverse filiaalmanager.

 

HEMA, opgericht in 1926 en eigendom van Lion Capital, telt intussen al meer dan 600 vestigingen in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


15/07/2016

Beter Bed Holding heeft in het tweede kwartaal een mooi resultaat weten neer te zetten. Zowel de omzet als de winst gingen de hoogte in, terwijl de online verkoop zelfs met meer dan de helft steeg.

11/07/2016

Online meubelverkoper Made.com brengt disruptie naar de meubelmarkt met een model dat steunt op e-commerce, fast-fashion en een verticale, korte keten. Toch voorziet het Britse bedrijf op termijn ook een fysieke showroom voor België. 

07/07/2016

Dovy Keukens, het familiebedrijf van Donald Muylle, heeft er een prima 2015 opzitten, zo blijkt uit de jaarcijfers die bij de Nationale Bank zijn neergelegd. De operationele vennootschap zag haar jaaromzet stijgen van 51 miljoen euro naar 57 miljoen euro.

01/07/2016

Made.com heeft in Parijs in de buurt van de Place de la Victoire zijn grootste Europese showroom geopend. Het pand telt twee verdiepingen en heeft een oppervlakte van 840 m².

30/06/2016

BUT,de op twee na grootse woonwinkelketen van Frankrijk, staat op het punt te worden gekocht door een groep rond de gebroeders Seifert, bekend van de Oostenrijkse meubelreus Lutz.

29/06/2016

Zestien slaapwinkels namen begin dit jaar een nieuwe naam en identiteit aan: ze staan voor de grote uitdaging om van het merk Sleeplife een begrip te maken op de Belgische markt. Ergonomie en beleving vormen de kern van de positionering.

Back to top