Nieuwe COO voor betaalspecialist Ogone

De 36-jarige Verstraete is al zeven jaar aan de slag bij Ogone: eerst bij de klantenzorg en later als 'head of operations'. Als COO zal Verstraete nu deel uitmaken van het uitvoerend comité, waar hij verantwoordelijk wordt voor de verdere ontwikkeling van het operationele team en het ontplooien van bestaande en nieuwe productinitiatieven.

 

Noodzakelijke evolutie

Omdat Ogone de voorbije jaren snel groeide en internationaal aan belang won, werd het noodzakelijk om een aparte COO aan te stellen: "Ogone is sinds dit jaar in een verhoogde versnelling aan het evolueren van een Europese naar een wereldspeler, met als belangrijke stap de overname van EBS in India", zegt CEO Peter De Caluwe.

 

Ogone biedt momenteel meer dan 45 betaalmethodes aan en en levert manuele en geïntegreerde oplossingen voor het beheren van elektronische betalingen voor e-commerce, ticketing, call centers, luchtvaart en reisbureaus. In de klantenportefeuille zitten ronkende namen als AS Adventrue, Base, Kinepolis, Mobistar, Proximus en Thomas Cook.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


29/07/2016

Het Chinese Alibaba heeft met Buy+ een nieuw platform gelanceerd, waarbij het voor klanten mogelijk wordt om in virtual reality te winkelen. Gebruikers kunnen de producten dan in 360 graden bekijken.

29/07/2016

Amazon heeft het toestel Amazon Dash gelanceerd in het Verenigd Koninkrijk. Met het toestel kunnen barcodes van producten gescand worden, waarna die automatisch bij Amazon besteld worden.

29/07/2016

Het gaat de online retailer Amazon de laatste tijd flink voor de wind. In het voorbije kwartaal maakte het opnieuw een recordwinst, de derde keer op rij al, en ondertussen is het ook al het vijfde kwartaal op rij dat er winst wordt gemaakt.

28/07/2016

Birckbox, de abonnementsdienst voor schoonheidsproducten, is aan het testen of het klanten met problemen kan helpen via Snapchat. Klanten moeten daarvoor gebruik maken van de video en voice calling mogelijkheden van de app.

28/07/2016

Bol.com heeft een mail uitgestuurd waarin het zijn partners herinnert aan de verkoopsvoorwaarden. Daarin wordt vooral gesteld dat er geen verschil mag zijn in de prijs op bol.com en de prijs in de eigen webwinkel van de partner.

28/07/2016

De fiscale regeling die de regering wil opzetten voor mensen die geld verdienen met het aanbieden van diensten via online platformen, zoals bijvoorbeeld Uber, is opnieuw uitgesteld. De nieuwe deadline is nu oktober of november.

Back to top