Jan H. Verbanck

Recente artikelen:

Gepersonaliseerd contact is cruciaal voor een geslaagde communicatie, en de behoefte van de klant is daarbij het uitgangspunt. Grote én kleine...
Als omnichannel wijndistributeur met een eigen Belgische wijngaard in Puurs gaat Vinetiq voor een baanbrekende aanpak. CEO Pieter Raeymaekers ziet...
Consumenten verwachten transparantie en betrokkenheid: eerlijke handel is hot, lokaal ondernemerschap leeft. Blijft de coöperatieve supermarkt een...
Philippe Serraes
Eigenlijk had de vernieuwde Spar-supermarkt van Philippe Serraes en Eva Michiels in het Oost-Vlaamse Kalken (deelgemeente van Laarne) al open moeten...
Met hun huismerken kunnen retailers het verschil maken, meent voormalig Colruyt-directeur Tony De Bock. Maar ook: “Misschien komt er aan de onderkant...
In Anderlecht heeft Multipharma een gloednieuwe apotheek geopend die tal van technologische innovaties herbergt. Zo wil de keten de relatie tussen de...
De voedingssector is aan een inhaalbeweging toe op het vlak van e-commerce. Als logistieke speler in de Benelux heeft PostNL daarover meer dan één...
Steeds vroeger – al eind augustus en begin september – beginnen de supermarktketens met de verkoop van hun najaarswijnen. Dat doen ze bij middel van...
Rachid Lamrabat, Tiqah
Merken en retailers hebben het moeilijk om consumenten te bedienen met een andere culturele achtergrond, zegt Rachid Lamrabat (Tiqah). Maar toch: "De...
Op de RetailDetail Day van 20 september zal Erica Verzelen (director projects, product management & development van de pakjesafdeling van bpost)...