Jan H. Verbanck

Recente artikelen:

Hoe categoriemanagement bij Gamma de shopper ontzorgt
"Doe-het-zelf is een agressieve, sterk door promoties gedreven markt." Dat zeggen wij niet, maar wel Kristin Van Limbergen, manager...
Thierry Moubax (bpost): "Wie de boot niet wil missen, moet snel schakelen."
Nog een grote naam voor het RetailDetail Congress van 26 april: bpost-marketingtopman Thierry Moubax zal er zijn visie geven over hoe marketing en...
Winkelstad Sint-Niklaas herrijst als een feniks
Dacht u ook dat Sint-Niklaas een kleine twintig jaar geleden was doodgeknepen door het Waasland Shopping Center? Think again! Wij gingen een kijkje...
Thierry Moubax (bpost): "Het businessmodel van de retail zal ingrijpend veranderen"
Omnichannel is wat anders dan de optelsom van offline en online. Zijn retailers klaar voor een realiteit waarin de meeste aankoopbeslissingen genomen...
Deze Carrefour-ondernemer realiseerde drie verbouwingen in vier jaar tijd
Frederic Van Landeghem kent het klappen van de zweep, als het aankomt op het verbouwen van supermarkten. Het doel is telkens niet zozeer uitbreiding...
GS1 goes in the Cloud, voor betere datakwaliteit
GS1 Belgium & Luxembourg lanceert de grootste productdatabase ter wereld met het oog op een betere data-uitwisseling tussen retailers,...
Mark Thomson (Zebra): "De tools voor de toekomst zijn al voorhanden"
Volgens Mark Thomson, director of retail industry solutions bij Zebra, verandert de retail in de nabije toekomst ingrijpender dan in de voorbije...
"Onthaalmoeder wordt winkelier"
Marieke Vermeire runt met haar man de Carrefour Express aan de Luikersteenweg in Hasselt. "Toevallig was Carrefour, net op het moment dat wij de stap...
“Menselijke factor onderbelicht in omnichannelretail”
Als zaakvoerder van het digitale retailbureau Kega is Kees Verkade begaan met consistente merkbeleving. De rol van het winkelpersoneel in het creëren...
Carlos Mendes Aguiar (PostNL): "Datacapaciteit steeds relevanter in supply chain"
Op de RetailDetail Night spreekt Carlos Mendes Aguiar van PostNL over de robotisering van pakketverwerking, over klantinteractie en over hoe cruciaal...