Jan H. Verbanck

Recente artikelen:

Met hun huismerken kunnen retailers het verschil maken, meent voormalig Colruyt-directeur Tony De Bock. Maar ook: “Misschien komt er aan de onderkant...
In Anderlecht heeft Multipharma een gloednieuwe apotheek geopend die tal van technologische innovaties herbergt. Zo wil de keten de relatie tussen de...
De voedingssector is aan een inhaalbeweging toe op het vlak van e-commerce. Als logistieke speler in de Benelux heeft PostNL daarover meer dan één...
Steeds vroeger – al eind augustus en begin september – beginnen de supermarktketens met de verkoop van hun najaarswijnen. Dat doen ze bij middel van...
Rachid Lamrabat, Tiqah
Merken en retailers hebben het moeilijk om consumenten te bedienen met een andere culturele achtergrond, zegt Rachid Lamrabat (Tiqah). Maar toch: "De...
Op de RetailDetail Day van 20 september zal Erica Verzelen (director projects, product management & development van de pakjesafdeling van bpost)...
Bram van Schijndel
Jaarlijks gooien merken en retailers alles samen een miljard kilo karton weg aan displays. Duurzaam is anders. De intelligente, herbruikbare displays...
Hoe categoriemanagement bij Gamma de shopper ontzorgt
"Doe-het-zelf is een agressieve, sterk door promoties gedreven markt." Dat zeggen wij niet, maar wel Kristin Van Limbergen, manager...
Thierry Moubax (bpost): "Wie de boot niet wil missen, moet snel schakelen."
Nog een grote naam voor het RetailDetail Congress van 26 april: bpost-marketingtopman Thierry Moubax zal er zijn visie geven over hoe marketing en...
Winkelstad Sint-Niklaas herrijst als een feniks
Dacht u ook dat Sint-Niklaas een kleine twintig jaar geleden was doodgeknepen door het Waasland Shopping Center? Think again! Wij gingen een kijkje...