Jorg Snoeck

Recente artikelen:

Claes Retail Groep, de holding boven de kledingketens JBC en Mayerline, blijft in de rode cijfers, ondanks sterke groei in e-commerce. De retailer...
Zalando Beauty Station gaat in zee met Estée Lauder
De lang verwachte conceptwinkel van Zalando in Berlijn wil een testplatform zijn en een dialoog op gang brengen tussen cosmeticamerken en consumenten...
Naar efficiënte en gelukkige retailmedewerkers
In België worden de kosten van arbeidsongeschiktheid door burn-out geschat op 7,96 miljard euro. Retailers ontsnappen er niet aan. Ondernemers Fabian...
Opinie: Blockchain, de killer van de platformen
Blockchain houdt bijzonder interessante mogelijkheden in voor retail. Het is echter niet alleen een hulpmiddel voor de retailer, het kan die ook gaan...
Opinie: “Help, er zit een Chinees in mijn broek!”
Techbedrijven als Alibaba en Amazon gaan er met uw data vandoor, Europa stond erbij en keek ernaar. En de merken en retailers? Die sponsoren de hele...
Jorg Snoeck (RetailDetail): “Het congres wordt top. Waar vind je meer dan 200 CEO’s op een Belgisch event?”
Van een retailblog is RetailDetail uitgegroeid tot leidend netwerk- en communicatieplatform voor iedereen die ‘mee’ wil blijven in de sector....
Dit zijn de genomineerden voor de bpost Omnichannel Award 2018
De jury heeft haar keuze gemaakt uit de longlist van kandidaten: JBC, Sissy-Boy en ZEB maken kans om op 1 maart de bpost Omnichannel Award in de...
Gino Van Ossel: “Omnichannel kan wél rendabel zijn”
Omnichannel is nog geen verworvenheid in retail: veel ketens blijven vasthangen aan hun fysieke winkelnetwerk en hebben niet de volledige klantreis...
KMO Carrièreprijs voor Michel Permeke
Autoretailer Michel Permeke ontvangt op 26 januari de KMO Carrièreprijs tijdens De Nacht van de KMO. Hij leidt al 37 jaar het autobedrijf Permeke...
Lees het nieuwe RetailDetail Magazine online
Ja, er staat bekend volk op de cover van de decembereditie van RetailDetail Magazine, naar aanleiding van onze boeklancering. Maar blader vooral...

5 jaar geleden begonnen vanop mijn keukentafel, vandaag hopen wij een helpende hand te kunnen aanreiken in een radicaal veranderende sector. Als retailer moet je je vandaag op drie cruciale zaken kunnen concentreren : slim gebruik van omnichannel, beleving voor de klant en je relatie met die klant. De bewegingen op de markt gaan echter zodanig snel dat het voor onze klant , de lezer haast onbegonnen werk is om op zijn eentje door de bomen het bos nog te zien.