Jorg Snoeck

Recente artikelen:

Handelsfederatie Comeos gaat op zoek naar vernieuwing in de retailsector. Wie wint dit jaar de prestigieuze Mercuriusprijs? Kandidaten kunnen zich...
De Spaanse retailer Eroski heeft 2020 afgesloten met zijn beste bedrijfsresultaat in twaalf jaar. Het bedrijf concentreert zich meer dan ooit op het...
De Belgische modeketen roept scholen op om zich kandidaat te stellen om de etalage van een lokale JBC-winkel naar eigen smaak in te richten. Het...
Makro blijft de verliezen opstapelen. In het voorbije boekjaar, dat eindigde op 30 september 2020, ging het om 44 miljoen euro.
Furniture Group, de maatschappij achter Overstock Garden, Overstock Home en Exterioo, heet voortaan Beliving. De nieuwe naam symboliseert de focus...
   
   
Walmart werkt samen met smart box-producent HomeValet om de bezorging van bederfelijke voedingswaren te vergemakkelijken. Zowel voor de consument als...
Bpost lanceerde het idee om in de toekomst onder meer kranten en snoep te verkopen in een aantal landelijke kantoren. Maar volgens Minister van...
Dat 2020 een rampjaar is voor de Belgische retailsector, daar is iedereen het over eens. Maar hoe kom je zoiets te boven? Retailers moeten zich...

5 jaar geleden begonnen vanop mijn keukentafel, vandaag hopen wij een helpende hand te kunnen aanreiken in een radicaal veranderende sector. Als retailer moet je je vandaag op drie cruciale zaken kunnen concentreren : slim gebruik van omnichannel, beleving voor de klant en je relatie met die klant. De bewegingen op de markt gaan echter zodanig snel dat het voor onze klant , de lezer haast onbegonnen werk is om op zijn eentje door de bomen het bos nog te zien.