Jorg Snoeck

Recente artikelen:

Lees het nieuwe RetailDetail Magazine online
Ja, er staat bekend volk op de cover van de decembereditie van RetailDetail Magazine, naar aanleiding van onze boeklancering. Maar blader vooral...
RetailDetail Night 2017: de foto’s
U was massaal aanwezig en in topvorm op 23 november laatstleden, net als de sprekers op het podium van de RetailDetail Night. Ons uitgebreide...
Qrf Beste Winkelketen van België en Qrf Webshop Awards: spanning stijgt!
Op donderdag 23 november is het zover: op die avond worden de winnaars van de ‘Qrf Beste Winkelketen van België’ en ‘Qrf...
RetailDetail Magazine #5 staat online
Op de cover van de oktobereditie van RetailDetail Magazine prijkt de nieuwe CEO van e5 mode, Alexander Talpe. Verder in dit nummer: een uitgebreid...
Ronald Boeckx naar Bel & Bo
Ronald Boeckx, de voormalige CEO van e5 mode, heeft al een nieuwe uitdaging gevonden: hij wordt lid van de raad van bestuur van modeketen Bel &...
Hier is RetailDetail Food #23
Alweer een nieuw nummer van RetailDetail Food valt zo meteen bij de lezers in de bus. Een greep uit de items: ondernemers verbouwen, Spar Good Food...
“Growth marketing is gewoon slimme marketing”
(publireportage) Recycleert uw bedrijf ook het marketingplan van vorig jaar? Dan wordt het tijd om kennis te maken met ‘growth marketing...
Nieuwe formuledirecteur bij Gamma België
Na het vertrek van Rudi Petit-Jean heeft Gamma België beslist om een formuledirecteur ad interim aan te stellen. Die eer valt te beurt aan...
Maak kennis met HRVST, de duurzaamste jeans ter wereld
Tom Duhoux, bezieler van het circulaire denimlabel HRVST, komt op de RetailDetail Day demonstreren hoe hij bijdraagt aan een schonere mode-industrie...
RetailDetail Magazine #4 staat online
Zopas verscheen het septembernummer van RetailDetail Magazine, het vierde nummer al dit jaar. Daarin vertellen we meer over de retailstrategie van...

5 jaar geleden begonnen vanop mijn keukentafel, vandaag hopen wij een helpende hand te kunnen aanreiken in een radicaal veranderende sector. Als retailer moet je je vandaag op drie cruciale zaken kunnen concentreren : slim gebruik van omnichannel, beleving voor de klant en je relatie met die klant. De bewegingen op de markt gaan echter zodanig snel dat het voor onze klant , de lezer haast onbegonnen werk is om op zijn eentje door de bomen het bos nog te zien.

Back to top