Pauline Neerman

Recente artikelen:

Winkels zijn voor beleving, online is voor de boodschappen. Dat is de nieuwe strategie van Albert Heijn (en mogelijk ook Delhaize) volgens Ahold...
Liefst 171 verkopers op het platform van Bol.com hebben het aan de stok met de Belgische fiscus. Ze hebben geen btw in het land betaald, omdat ze...
Coca-Cola investeert 27,9 miljoen euro in een nieuwe productielijn voor blikjes in haar Gentse productievestiging. De fabriek werd recent...
Optiekketen Hans Anders koopt zijn concurrent Eyes + More over en krijgt er zo 170 winkels bij. De budgetbrillenketen is nu ook actief in twee nieuwe...
Zalando zet volop in op personalisatie: het modeplatform wil de klant nog beter doorgronden en bedienen. Dat doet het met kunstmatige intelligentie,...
Het plan van Colruyt Group om online bestellingen ’s nachts in de winkels te laten klaarmaken, gaat voorlopig niet door. Er is nog geen akkoord...
Modeketen Gerry Weber heeft er een bloedrood boekjaar op zitten: het verlies loopt op tot 148 miljoen euro. “Geen verrassing”, zeggen de Duitsers,...
Kamera Express, een specialist in foto- en videoapparatuur, neemt branchegenoot Foto Konijnenberg over. Samen zijn ze goed voor 21 winkels in drie...
Walmart laat in 360 supermarkten robots de vloeren schoonmaken. Het zou medewerkers twee uur per dag besparen, tijd die ze beter kunnen doorbrengen...
Keith Weed, chief marketing officer bij Unilever, gaat met pensioen. Weed was liefst 35 jaar lang actief bij Unilever en is onder meer bekend van...

Pauline is hoofdredacteur