Stefan Van Rompaey

Recente artikelen:

Jumbo Rijkevorsel
Dat je met slechts één geopende kassa wel 350.000 euro per week kan omzetten, dat je schatrijk kan worden met aandelen van een laagsteprijzenparadijs...
Met flagshipstores op toplocaties wil Miele dichter bij de consument staan en z’n merk een grotere emotionele lading bezorgen. Sinds kort heeft ook...
Baby- en kinderwinkelketen Orchestra-Prémaman neemt een drastische beslissing in België: bovenop de 12 reeds geplande winkelsluitingen zal het...
Ondanks vragen van de Gegevensbeschermingsautoriteit wil Carrefour in België toch starten met een test rond betalen met de vingerafdruk. Volgens de...
Carrefour Brussel
Voor alle winkelformules samen wil Carrefour in België dit jaar een dertigtal nieuwe winkels openen. Daaronder ook bijkomende vestigingen van de...
“De” Belgische online shopper bestaat niet: Franstalige consumenten zijn al helemaal into Amazon, Vlamingen (nog) niet. “Splits het land”, zegt...
Delhaize Fresh Atelier Meir Antwerpen
Zopas opende Delhaize de vierde Brusselse vestiging van zijn gemaksformule Fresh Atelier. Binnenkort opent ook de derde Antwerpse winkel de deuren,...
Christian Verschueren, EuroCommerce
Wat 2020 zal brengen voor de retailsector? Toenemende spanningen tussen retailers en hun leveranciers, vreest directeur-generaal Christian...
Dubieuze stuntpromoties, kletterende ruzies, vervalst varkensvlees en gebakken lucht: ja hoor, foodretailers brengen hun goede voornemens al vanaf de...
Albert Heijn folder
Is de toon gezet? Minstens zes foodretailers hebben het nieuwe jaar ingezet met opvallend diepe prijspromoties in België. Albert Heijn blijkt geen...

Stefan is webmaster