Stefan Van Rompaey

Recente artikelen:

Vernieuwde Brico Plan-It wil nog meer inspireren
Op 25 maart heropende de volledig gerenoveerde Brico Plan-It in Antwerpen. Met een nog ruimer aanbod en een duidelijker indeling biedt de winkel...
Filet Pur: Een knap staaltje warm en koud blazen
Voor al uw kortingen heeft u nog maar één kaart nodig en voor al uw feesten is er voortaan één adres. Maar wat te denken...
In fastfood tellen smaak, prijs en snelheid
De sector van de fastfood- en selfservicerestaurants wordt gedomineerd door een beperkt aantal grote namen. Drivers zijn smaak, prijs-...
RetailDetail Food combineert bier en kaas
De zestiende editie van de gepersonaliseerde RetailDetail Food krant onderzoekt het potentieel van foodpairing voor bier en kaas. Maar er is...
Nog geen beslissing over toekomst Albert Heijn België
Ahold Delhaize heeft nog geen definitieve beslissing genomen over de toekomst van het winkelmerk Albert Heijn in België. Uitsluitsel komt er pas...
Ahold Delhaize verkoopt nu ook winkels aan Carrefour
Carrefour Belgium neemt drie winkels en één te realiseren winkelproject over van Ahold Delhaize. Ze zullen als Market worden heropend....
PepsiCo introduceert innovatieve vending machine in Home of Retail
Met de introductie van ‘Hello Goodness’ kiest PepsiCo voor het co-creatieplatform Home of Retail als unieke locatie om de allernieuwste...
Vers en snacks zijn de groeimotoren in FMCG
Verse voeding, zoetwaren en snacks waren vorig jaar samen verantwoordelijk voor 61% van de groei van de FMCG-markt in West-Europa, blijkt uit een...
Analyse: Wat Colruyt Group met die Xtra-kaart van plan is
Het Xtra-platform dat Colruyt Group nu lanceert, legt een sterke basis voor mogelijkheden waar we het einde momenteel nog niet van zien. Wordt dit...
Colruyt Group lanceert één klantenkaart voor alle winkelformules
Met de Xtra-kaart en de mobiele Xtra-app lanceert Colruyt Group één klantenkaart voor al zijn enseignes. De retailer verkrijgt zo een...

Stefan is webmaster

Back to top