Stefan Van Rompaey

Recente artikelen:

Filet Pur: De millennial onder de mosselen
Zelfs een zonnige brugdag houdt RetailDetail Food niet tegen om u een onversneden resumé aan te bieden van het FMCG-nieuws van de afgelopen...
“Heritage House is hét voorbeeld van een conceptstore”
De Antwerpse conceptstore Heritage House, gespecialiseerd in Belgisch fooddesign, wil uitgroeien tot een belevingsmerk met internationale allure. De...
Biologische supermarkt Sequoia bouwt aan duurzame groei
Bio-pionier Sequoia werkt geduldig aan verdere expansie: één bijkomende winkel per jaar is de ambitie. De teller staat voorlopig op zes...
Lidl opent beachclub in Middelkerke
Gedurende vier dagen laat Lidl de consumenten proeven van de zomer, in een pop-upwinkel aan het strand. Bovendien gaat de retailer nu ook van start...
Pieter Malfliet versterkt RetailDetail
Het team van RetailDetail blijft groeien: deze week haalden we opnieuw een jonge kracht aan boord. Sinds maandag 22 mei werkt Pieter Malfliet...
Pop-up is marketingtool voor Suzuki
Belevingsmarketing in de praktijk: samen met andere Japanse merken runt Suzuki in Antwerpen een pop-uplounge ter promotie van de nieuwe Swift. Zo...
Ontwikkeling nieuwe shoppingcenters vertraagt
Vorig jaar kwam er in totaal 4,5 miljoen vierkante meter aan overdekte winkelcentra bij in Europa: dat is 6% minder dan in 2015. Voor de toekomst...
13 winkels McGregor en Gaastra gered
Twee kopers nemen samen dertien Belgische winkels over van modeketens McGregor en Gaastra, die eerder dit jaar in de problemen geraakten. Voor tien...
Mars investeert 34 miljoen in Uncle Ben’s rijstfabriek
De Uncle Ben’s-rijstfabriek in Olen viert haar 40ste verjaardag. Eigenaar Mars kondigt een bijzonder ambitieus investeringsplan aan om...
Zo vinden merken en foodbloggers elkaar
FMCG-merken onderhouden graag relaties met creatieve foodbloggers, maar de samenwerking wordt wat minder vrijblijvend. Van een sympathieke hobby...

Stefan is webmaster

Back to top