Bart Baeyens - Shopper relation management

Doelgroep?

Consumer Promotion ManagersSales & Marketing ManagersShopper Marketing ManagersRetail Marketing ManagersCOO’s – CIO’s

 

Inhoud van de workshop?

Dat de retail in volle transformatie zit is al lang geen nieuws meer.
De digitale ontwikkelingen volgen elkaar in een razend tempo op en hebben een enorme impact op de verwachtingen en het koopgedrag van de retailconsument.
Het ultieme doel is om op een slimme manier een connectie te maken tussen uw consument, product, advertising en winkelpunt.
Hoe pak je dit aan? Dit kom je te weten tijdens de workshop Shopper Relation Management 4.0.

Het internationaal actieve technologiebedrijf Hashting is de host van deze workshop.
Vanuit hun kennis en expertise slagen ze erin om toonaangevende brands en retailers te helpen bij de omzetting van de digitale realiteit naar een geweldige opportuniteit en dit zowel in een on-trade als off-trade.

 

Programma?

  • Digitale consument vandaag.
  • Wat zijn vandaag de vele gemiste kansen in retail.
  • Hoe kan digitale technologie ertoe bijdragen om de brug te slaan tussen merken, consumenten en shops.
  • Hoe kunnen we meer interactie tussen merken en shoppers stimuleren op de winkelvloer? 
  • Hoe kunnen consumer journeys doorgetrokken worden van buiten het winkelpunt tot op de shopvloer? 
  • Praktijk cases en voorbeelden.
  • Q&A.

 

Duur?

Halve dag

 

Aantal personen

Minimum 5 - maximum 10 personen

 

Prijs

€2250 (inclusief workshopruimte)

 

Locatie

RetailDetail / retailhub (Ankerrui 9 - 1ste verdieping, 2000 Antwerpen). Workshops op verplaatsing zijn op aanvraag.