Holy Trinity Thinking bij Albert Heijn

Je kent dat wel: je moet kiezen tussen vier veel te lange kassarijen en dan kies je toch weer voor die rij die veruit het traagst vooruitgaat. Dan vindt die dame voor jou haar kredietkaart niet of moet ze haar leven vertellen aan de kassamadam. Bij mij was het zo mogelijk nog erger...

Salesforce Commerce Cloud: Retailers bezorgd om globalisatie, veiligheid en medewerkers

Salesforce Commerce Cloud, het voormalige Demandware, voerde onlangs een onderzoek uit naar de groeistrategieën van retailbedrijven. In samenwerking met The Economist interviewde het bedrijf CEO’s of hun belangrijkste medewerker over hun visie op de huidige evolutie binnen retail. 

 

Het Vlaamse pop-updecreet juridisch onder de loep

Sinds enkele jaren duiken pop-ups in vele gedaanten op: winkeltjes, bars, restaurants, ateliers enz. Soms verdwijnen ze even snel als ze verschenen zijn, soms is het een stap in een ambitieus plan om de markt te verkennen. Maar hoe zit het juridisch?

 

Vertrek United Brands biedt nieuwe opportuniteiten

Ik was eventjes verwonderd met het nogal alarmerende bericht van United Brands, dat ze hun huurcontract op de Meir niet wilden verderzetten. Maar wat verder lezen verraadde de intentie van United Brands dat ze zeker en vast in Antwerpen willen blijven. Dat is niet verwonderlijk.

 

Innovatieve marketingtools: topwebsites om uw kennis te vergroten

De volgende websites en apps omvatten een grote hoeveelheid topics, die over wetenschap, kunst en technologie handelen. U zal veel leren over verschillende zaken, van hoe u hummus kan produceren tot hoe u apps kan ontwerpen in node.js, meestal gratis.

Consumer-Facing Tech als onderdeel van innovative marketing in Retail & Hospitality

Bij het gebruiken van een nieuwe innovatieve marketingstrategie in de kleinhandel, kunnen marketers de behoeften van de doelgroep tegemoetkomen in termen van productaanpassingen, kwaliteit, snelheid van dienst en betaling. Hieronder vindt u voorbeelden van hoe bedrijven experimenteren met retailtechnologie en hoe dit hen helpt om hun strategische doelen te bereiken. 

 

Innovative Marketing: de vier vernietigende krachten van de globale economie

Tijdens de industriële revolutie eind 18e en begin 19e eeuw, heeft een nieuwe dynamiek drastische veranderingen teweeggebracht bij de globale economie. Vandaag is onze wereld nog meer aan het experimenteren met een nog meer intense revolutie door de toevloed van de vier fundamentele vernietigende krachten.

 

Bouwen van een loyale blogcommunity: een tweezijdig proces

Eén van de hoofdelementen om een blog te gebruiken is de community waarin de persoon zich bevindt en hoe ze groeien in de kracht van loyaliteit. 

 

Innovatieve marketing: Hoe essentieel is Youtube voor uw merk?

Youtube is veranderd in een sleutelelement voor innovatieve marketing, voornamelijk omwille van het geschatte publiek van 1 miljard gebruikers, die gebruik maken van het videoplatform om video’s te kijken, up te loaden en te delen. 

 

Back to top