Gwynt - Omnichannel Roadmap

Doelgroep?

Alle organisaties die omnichannel ambities hebben.

 

Wat kan ik leren?

Hoe organiseer je omnichannel in jullie organisatie.

 

Waarom is dit iets voor mij?

Omnichannel, Optichannel, Onlife, Connected Customer… Waar draait het om...? De klant een persoonlijke, optimale, drempelvrije en tijds- en kanaalonafhankelijke shopping ervaring bieden. Dat willen jullie toch ook? In deze workshop leer je hoe je omnichannel kunt implementeren en hoe je een aantal quick wins kan realiseren.

 

Wat kan ik er in de praktijk mee?

Hoe je een logisch stappenplan maakt om als retailer omnichannel te worden. Welke stappen nemen jullie nu al, welke moeten er nog genomen worden en in welke volgorde.

 

Hoe interactief is de workshop?

Naast uitleg over de methodiek, bepalen we gezamenlijk ons startpunt én maken we al een eerste aanzet van een omnichannel roadmap

 

Duur?

Halve dag