Nationale kaart met bestedingspotentieel per wijk

Deze kaart geeft tot op wijkniveau (NIS9) een overzicht van de jaarlijkse gezinsbestedingen voor uw marktsegment in België. Met deze kaart kunnen FMCG en retailers aan de slag om analyses op te bouwen zoals:

  • Optimale targeting van bedeelzones voor folderverspreiding
  • Territory planning voor sales
  • Het bepalen van huidige marktaandelen, blinde vlekken en locatieplanning op basis van geomarketing

Deze kaarten zijn beschikbaar voor de volgende marktsegmenten:

Snelle levertijd *

  • Supermarkt (=lokale supermarkten, supermarkten en hypermarkten)
  • Tuin & dier
  • Schoenen - middensegment (=schoenen voor mannen, vrouwen & kinderen binnen het middensegment
  • Sport (= sportartikelen en sportieve kledij)
  • Meubels (= slaap & woonkamer)
  • Toys (= speelgoed en hobbyartikelen)
  • Apotheek (= farmacie & parafarmacie)
  • Interimsector (= blue & white collar)

Levertijd op aanvraag**

  • DIY (= doe-het-zelf gereedschap, hobby, keuken, elektriciteit, verf & decoratie)
  • Electro (= “brown goods”, “white goods”, tv/hifi, multimedia, PC/IT, telecom)
  • Mode (middensegment) (= mode voor mannen, vrouwen & kinderen binnen het middensegment)

* Snelle levertijd: Het rapport wordt opgestuurd ten laatste 2 werkdagen na betaling.
** Levertijd op aanvraag: deze marktsegmenten vragen een langere verwerkingstijd. We nemen na de bestelling contact met u op om een exacte levertermijn te bepalen.

 

Kostprijs: € 2.500,00

 

Bestel nu

Bestelformulier nationale kaart bestedingspotentieel

Bedrijfsinformatie
Extra informatie rapport