‘Early bird’-promoties voor tweede RetailBible en retaildetail Congres

‘Early bird’-promoties voor tweede RetailBible en retaildetail Congres

Voor de tweede keer brengt retaildetail de RetailBible uit: een exhaustief overzicht van de retailketens die actief zijn in België, met een overzicht van vestigingen, jaarcijfers en management. Ook zijn de namen van de sprekers op het retaildetail Congres 2013 bekendgemaakt.

RetailBible 2013 nu te bestellen

Op algemene vraag, na de succesvolle eerste editie vorig jaar, brengt retaildetail opnieuw zijn RetailBible uit: de meest volledige gids voor de retailsector, met exacte gegevens over meer dan 1.300 retailketens actief in België en volledig up-to-date gebracht.

 

Het naslagwerk is vanaf nu te bestellen in de webshop, maar er zijn ook een aantal interessante vroegboekpromoties aan gekoppeld: bij bestelling van de RetailBible 2013 ontvangt u er een gratis jaarabonnement op het retaildetail Magazine bij, in het pakket "Silver" op onze webshop. En er is meer...

 

Van Thillo, Zwart, Torfs en Hinssen op het retaildetail Congres 2013

Ook de tweede editie van het retaildetail Congres in april 2013 oogt veelbelovend. Op het programma staan dit jaar topsprekers Pieter Zwart (Coolblue), Christian Van Thillo (De Persgroep), Wouter Torfs (Schoenen Torfs) en Peter Hinssen, leidend denker op het gebied van de impact van technologie en auteur van het bekende boek “The New Normal”.

 

Onder het motto “Switch or Die” zullen de sprekers het onder meer hebben over het belang van creativiteit, flexibiliteit en vernieuwing om te kunnen overleven in een radicaal veranderende wereld. U krijgt de kans om goed voorbereid te gaan, want als u zich nu al van een plaatsje verzekert op het retaildetail Congres 2013, krijgt u daar - via het pakket "Bronze" - een gratis exemplaar van Hinssens boek “The New Normal” bij.


Ga voor goud

Er is echter nog veel meer: wie de RetailBible bestelt én zich inschrijft voor het retaildetail Congres van 2013, ontvangt daarbovenop (in het pakket "Gold") niet alleen een gratis jaarabonnement op het magazine én Peter Hinssens “The New Normal”, maar krijgt er ook nog eens Wouter Torfs klassieker over retailmanagement “De ziel zit in een schoenendoos” bovenop.

 

Bestel dus nu één van de drie pakketten – Gold, Silver of Bronze – via de retaildetail Webshop en geniet van de tijdelijke voordelen voor vroege vogels.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Beate Uhse vraagt faillissement aan

15/12/2017

Het Duitse eroticabedrijf Beate Uhse heeft het faillissement aangevraagd. Het bedrijf had al langer problemen om in een digitale wereld de omzet op peil te houden. De winkels blijven open. 

Deze retailers pakken uit met knappe kerstcommercials

15/12/2017

Heel wat internationale retailers pakken in de aanloop naar de eindejaarsfeesten uit met ambitieuze kerstcommercials. RetailDetail selecteerde twaalf opmerkelijke reclamespots. Laat u ook een traantje van ontroering?

Unizo wil geen verbod op plastic zakjes

15/12/2017

In tegenstelling tot Vlaams minister van Leefmilieu, Joke Schauvliege, is Unizo een verbod op plastic zakjes in de retail niet genegen. De organisatie pleit voor een systeem waarbij de klant moet betalen voor elk zakje.

Gent lanceert visienota voor handelsvestigingsbeleid

14/12/2017

Gent is naar eigen zeggen de eerste centrumstad (die in navolging van het decreet Integraal Handelsvestigingsbeleid van het Vlaams Parlement) een eigen visienota heeft opgesteld voor de toekomst van handelsvestigingen in de stad.

Alweer 10% meer online uitgaven in ons land

14/12/2017

Alle Belgen samen spendeerden de voorbije drie kwartalen liefst 7,35 miljard euro online, 10% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar. De voorspelde kaap van tien miljard euro bestedingen is volgens GfK dan ook nog steeds haalbaar.

Lees het nieuwe RetailDetail Magazine online

13/12/2017

Ja, er staat bekend volk op de cover van de decembereditie van RetailDetail Magazine, naar aanleiding van onze boeklancering. Maar blader vooral verder, want dit nummer staat ook boordevol boeiende interviews met grote namen uit de retailwereld.  

Back to top