‘Early bird’-promoties voor tweede RetailBible en retaildetail Congres | RetailDetail

‘Early bird’-promoties voor tweede RetailBible en retaildetail Congres

‘Early bird’-promoties voor tweede RetailBible en retaildetail Congres

Voor de tweede keer brengt retaildetail de RetailBible uit: een exhaustief overzicht van de retailketens die actief zijn in België, met een overzicht van vestigingen, jaarcijfers en management. Ook zijn de namen van de sprekers op het retaildetail Congres 2013 bekendgemaakt.

RetailBible 2013 nu te bestellen

Op algemene vraag, na de succesvolle eerste editie vorig jaar, brengt retaildetail opnieuw zijn RetailBible uit: de meest volledige gids voor de retailsector, met exacte gegevens over meer dan 1.300 retailketens actief in België en volledig up-to-date gebracht.

 

Het naslagwerk is vanaf nu te bestellen in de webshop, maar er zijn ook een aantal interessante vroegboekpromoties aan gekoppeld: bij bestelling van de RetailBible 2013 ontvangt u er een gratis jaarabonnement op het retaildetail Magazine bij, in het pakket "Silver" op onze webshop. En er is meer...

 

Van Thillo, Zwart, Torfs en Hinssen op het retaildetail Congres 2013

Ook de tweede editie van het retaildetail Congres in april 2013 oogt veelbelovend. Op het programma staan dit jaar topsprekers Pieter Zwart (Coolblue), Christian Van Thillo (De Persgroep), Wouter Torfs (Schoenen Torfs) en Peter Hinssen, leidend denker op het gebied van de impact van technologie en auteur van het bekende boek “The New Normal”.

 

Onder het motto “Switch or Die” zullen de sprekers het onder meer hebben over het belang van creativiteit, flexibiliteit en vernieuwing om te kunnen overleven in een radicaal veranderende wereld. U krijgt de kans om goed voorbereid te gaan, want als u zich nu al van een plaatsje verzekert op het retaildetail Congres 2013, krijgt u daar - via het pakket "Bronze" - een gratis exemplaar van Hinssens boek “The New Normal” bij.


Ga voor goud

Er is echter nog veel meer: wie de RetailBible bestelt én zich inschrijft voor het retaildetail Congres van 2013, ontvangt daarbovenop (in het pakket "Gold") niet alleen een gratis jaarabonnement op het magazine én Peter Hinssens “The New Normal”, maar krijgt er ook nog eens Wouter Torfs klassieker over retailmanagement “De ziel zit in een schoenendoos” bovenop.

 

Bestel dus nu één van de drie pakketten – Gold, Silver of Bronze – via de retaildetail Webshop en geniet van de tijdelijke voordelen voor vroege vogels.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


“Coolblue doet z’n stinkende best om klanten blij te maken”

23/02/2018

Een retailer die met humor het verschil maakt: het kan. Als je erin slaagt klanten blij te maken, hoef je nauwelijks in reclame te investeren, zegt Matthias De Clercq, manager van Coolblue België. Hij spreekt op het RetailDetail Omnichannel Congress.

150e Belgische Action opent de deuren

23/02/2018

Winkelketen Action opent op 24 februari haar 150e Belgische vestiging, in Nieuwpoort. De eerste Belgische winkel van Action opende in 2005, vorig jaar werden er nog zeventien nieuwe vestigingen neergepoot.

Nieuwe Europese garantierichtlijnen niet overal goed onthaald

23/02/2018

Het Europees Parlement heeft vandaag een voorstel goedgekeurd om de garantieregels voor heel Europa te harmoniseren. Die beslissing wordt door Comeos op applaus onthaald, maar Unizo ziet het dan weer als een gemiste kans.

Handelaars richten eigen netwerk op tegen winkelcriminaliteit

23/02/2018

Comeos, de Belgische federatie voor handel en diensten, heeft in samenwerking met de politie het Commerce Information Network (COMIN) opgericht. Dat moet handelaars helpen georganiseerde winkelcriminaliteit aan te pakken.

Blokker wil in 2019 opnieuw winst maken

23/02/2018

Met de Nederlandse winkelketen Blokker gaat het stilaan de juiste kant op, althans volgens CEO Casper Meijer. Hij verwacht wel dat Blokker dit jaar nog een verlies zal moeten slikken, maar mikt op winst in 2019.

KaDeTe, ’s werelds eerste startup-supermarkt, opent in Berlijn

22/02/2018

In Berlijn opent volgende maand KaDeTe, ’s werelds eerste startupsupermarkt. De fysieke marktplaats geeft startende merken en bedrijven de kans om in contact te komen met consumenten en inkopers.

Back to top