‘Early bird’-promoties voor tweede RetailBible en retaildetail Congres

‘Early bird’-promoties voor tweede RetailBible en retaildetail Congres

Voor de tweede keer brengt retaildetail de RetailBible uit: een exhaustief overzicht van de retailketens die actief zijn in België, met een overzicht van vestigingen, jaarcijfers en management. Ook zijn de namen van de sprekers op het retaildetail Congres 2013 bekendgemaakt.

RetailBible 2013 nu te bestellen

Op algemene vraag, na de succesvolle eerste editie vorig jaar, brengt retaildetail opnieuw zijn RetailBible uit: de meest volledige gids voor de retailsector, met exacte gegevens over meer dan 1.300 retailketens actief in België en volledig up-to-date gebracht.

 

Het naslagwerk is vanaf nu te bestellen in de webshop, maar er zijn ook een aantal interessante vroegboekpromoties aan gekoppeld: bij bestelling van de RetailBible 2013 ontvangt u er een gratis jaarabonnement op het retaildetail Magazine bij, in het pakket "Silver" op onze webshop. En er is meer...

 

Van Thillo, Zwart, Torfs en Hinssen op het retaildetail Congres 2013

Ook de tweede editie van het retaildetail Congres in april 2013 oogt veelbelovend. Op het programma staan dit jaar topsprekers Pieter Zwart (Coolblue), Christian Van Thillo (De Persgroep), Wouter Torfs (Schoenen Torfs) en Peter Hinssen, leidend denker op het gebied van de impact van technologie en auteur van het bekende boek “The New Normal”.

 

Onder het motto “Switch or Die” zullen de sprekers het onder meer hebben over het belang van creativiteit, flexibiliteit en vernieuwing om te kunnen overleven in een radicaal veranderende wereld. U krijgt de kans om goed voorbereid te gaan, want als u zich nu al van een plaatsje verzekert op het retaildetail Congres 2013, krijgt u daar - via het pakket "Bronze" - een gratis exemplaar van Hinssens boek “The New Normal” bij.


Ga voor goud

Er is echter nog veel meer: wie de RetailBible bestelt én zich inschrijft voor het retaildetail Congres van 2013, ontvangt daarbovenop (in het pakket "Gold") niet alleen een gratis jaarabonnement op het magazine én Peter Hinssens “The New Normal”, maar krijgt er ook nog eens Wouter Torfs klassieker over retailmanagement “De ziel zit in een schoenendoos” bovenop.

 

Bestel dus nu één van de drie pakketten – Gold, Silver of Bronze – via de retaildetail Webshop en geniet van de tijdelijke voordelen voor vroege vogels.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Richemont verwacht forse winststijging voor eerste halfjaar

17/10/2017

Luxebedrijf Richemont, eigenaar van onder andere horlogemerk Cartier, verwacht dat de winst voor de eerste helft van het boekjaar met maar liefst 80 procent de hoogte in gaat. Ook de omzet gaat met meer dan 10 procent vooruit.

“Klantenkaarten leveren amper iets op”

17/10/2017

Klantenkaarten leveren trouwe klanten amper iets op: dat is de conclusie die Het Belang van Limburg trekt na een onderzoek bij twintig grote ketens. Die ketens zeggen dan weer dat de krant te weinig rekening houdt met persoonlijke promoties.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Oxfam denkt aan sluiting dertig wereldwinkels

16/10/2017

Door een gebrek aan vrijwilligers moeten binnenkort waarschijnlijk een dertigtal Oxfam Wereldwinkels de deuren sluiten. De voorbije drie jaar werden er al zeven gesloten. In totaal telt de keten ongeveer 230 vestigingen.

“Vergrijzende arbeidsmarkt? Niet voor retailers!”

13/10/2017

Retail blijft een van de belangrijkste sectoren voor de tewerkstelling van jongeren, zegt SD Worx: er werken dubbel zoveel dertigers als vijftigers in de sector. De vergrijzing vormt dus niet meteen een bedreiging. 

Zeeman weet winst te verdubbelen

12/10/2017

De winst van winkelketen Zeeman is in het voorbije boekjaar meer dan verdubbeld ten opzichte van 2015. Ook de omzet ging er met enkele procenten op vooruit, vooral dankzij sterke prestaties buiten Nederland.

Back to top