‘Early bird’-promoties voor tweede RetailBible en retaildetail Congres | RetailDetail

‘Early bird’-promoties voor tweede RetailBible en retaildetail Congres

‘Early bird’-promoties voor tweede RetailBible en retaildetail Congres

Voor de tweede keer brengt retaildetail de RetailBible uit: een exhaustief overzicht van de retailketens die actief zijn in België, met een overzicht van vestigingen, jaarcijfers en management. Ook zijn de namen van de sprekers op het retaildetail Congres 2013 bekendgemaakt.

RetailBible 2013 nu te bestellen

Op algemene vraag, na de succesvolle eerste editie vorig jaar, brengt retaildetail opnieuw zijn RetailBible uit: de meest volledige gids voor de retailsector, met exacte gegevens over meer dan 1.300 retailketens actief in België en volledig up-to-date gebracht.

 

Het naslagwerk is vanaf nu te bestellen in de webshop, maar er zijn ook een aantal interessante vroegboekpromoties aan gekoppeld: bij bestelling van de RetailBible 2013 ontvangt u er een gratis jaarabonnement op het retaildetail Magazine bij, in het pakket "Silver" op onze webshop. En er is meer...

 

Van Thillo, Zwart, Torfs en Hinssen op het retaildetail Congres 2013

Ook de tweede editie van het retaildetail Congres in april 2013 oogt veelbelovend. Op het programma staan dit jaar topsprekers Pieter Zwart (Coolblue), Christian Van Thillo (De Persgroep), Wouter Torfs (Schoenen Torfs) en Peter Hinssen, leidend denker op het gebied van de impact van technologie en auteur van het bekende boek “The New Normal”.

 

Onder het motto “Switch or Die” zullen de sprekers het onder meer hebben over het belang van creativiteit, flexibiliteit en vernieuwing om te kunnen overleven in een radicaal veranderende wereld. U krijgt de kans om goed voorbereid te gaan, want als u zich nu al van een plaatsje verzekert op het retaildetail Congres 2013, krijgt u daar - via het pakket "Bronze" - een gratis exemplaar van Hinssens boek “The New Normal” bij.


Ga voor goud

Er is echter nog veel meer: wie de RetailBible bestelt én zich inschrijft voor het retaildetail Congres van 2013, ontvangt daarbovenop (in het pakket "Gold") niet alleen een gratis jaarabonnement op het magazine én Peter Hinssens “The New Normal”, maar krijgt er ook nog eens Wouter Torfs klassieker over retailmanagement “De ziel zit in een schoenendoos” bovenop.

 

Bestel dus nu één van de drie pakketten – Gold, Silver of Bronze – via de retaildetail Webshop en geniet van de tijdelijke voordelen voor vroege vogels.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.