“Laatste kans om voor goud te gaan bij Retaildetail”

“Laatste kans om voor goud te gaan bij Retaildetail”

Het is de laatste kans om voor ‘goud’, ‘zilver’ of ‘brons’ te gaan! Althans toch bij Retaildetail: eind januari eindigt onze voordeelactie met unieke pakketten voor het Retaildetail Congres 2013, de retailbible en de tweede jaargang van het Retaildetail Magazine.

Topsprekers, exclusieve interviews…

Met het voordeelpakket ‘Bronze’ kan u immers extra voordelig naar het Retaildetail congres 2013, dat op 25 april plaatsvindt in Antwerpen. De dringende boodschap “Switch or Die” zal er verkondigt worden door topsprekers Peter Hinssen, auteur van de bestseller “The New Normal”, Wouter Torfs, die in de ziel van een schoenendoos laat kijken, Coolblue-oprichter Pieter Zwart en als afsluiter niemand minder dan CEO van De Persgroep Christian Van Thillo. Wie het Bronze-pakket bestelt, krijgt er naast een ‘early bird’-toegangsticket ook Peter Hinssens “The New Normal” bij.


Het Silver-voordeelpakket biedt dan weer een interessante combinatie van de kersverse retailbible 2013 en een gratis jaarabonnement op de tweede jaargang van het Retaildetail magazine. De tweede editie van de retailbible is namelijk nu uit en is volledige geüpdatet. Met meer dan 1.000 pagina’s informatie over alle winkelketens in België, is het de meest compacte en volledig Who’s Who van de retail op de markt. Ook zetten we ons schrap voor de ondertussen tweede jaargang van het Retaildetail magazine, met bijvoorbeeld al in het eerste nummer een exclusief Interview met CEO van Albert Heijn Europa Sander Van der Laan.

… en gratis managementboeken

Doch wie het meeste voordeel wil doen, gaat voor de ‘Gold’-optie. Hiermee haalt u niet alleen de retailbible en een toegangsticket voor het Retaildetail congres “Switch or Die” in huis, maar krijgt u er ook nog eens helemaal gratis een jaarabonnement op het magazine, het boek “The New Normal” van Peter Hinssen én Wouter Torfs zijn befaamde “De ziel zit in in een schoenendoos” bovenop.


Ga nu naar de webshop om nog snel deze actie mee te pikken, want wie aarzelt verkijkt zijn kans!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Kortingsactie Shoptalk Europe nadert einde

14/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Genomineerden Mercuriusprijs bekend

14/09/2017

Op 25 oktober reikt Comeos de Mercuriusprijs uit, waarbij de organisatie het beste winkelconcept van het jaar beloont. De elf genomineerden zijn nu al bekend gemaakt.

"EU moet grenzen e-commerce beter vastleggen"

13/09/2017

Volgens Nederlands europarlementariër Marietje Schaak moet de Europese Commissie een beter kader creëren voor digitale handel in en met de Europese lidstaten. Anders gaan grote internetbedrijven de standaarden zelf bepalen, vreest ze.

Europa wil betere omkadering franchisenemers

13/09/2017

Het Europees Parlement heeft gisteren het rapport ‘Over de werking van franchising in de detailhandel’ aangenomen. Daarin staan een aantal punten die de positie van de franchisenemer moeten versterken.

Google dan toch in beroep tegen Europese boete

12/09/2017

Ondanks eerdere meldingen dat Google de nodige aanpassingen ging doen aan Google Shopping om in orde te zijn met de Europese wetgeving, heeft het internetbedrijf nu toch besloten om in beroep te gaan tegen de monsterboete.

Back to top