“Laatste kans om voor goud te gaan bij Retaildetail”

“Laatste kans om voor goud te gaan bij Retaildetail”

Het is de laatste kans om voor ‘goud’, ‘zilver’ of ‘brons’ te gaan! Althans toch bij Retaildetail: eind januari eindigt onze voordeelactie met unieke pakketten voor het Retaildetail Congres 2013, de retailbible en de tweede jaargang van het Retaildetail Magazine.

Topsprekers, exclusieve interviews…

Met het voordeelpakket ‘Bronze’ kan u immers extra voordelig naar het Retaildetail congres 2013, dat op 25 april plaatsvindt in Antwerpen. De dringende boodschap “Switch or Die” zal er verkondigt worden door topsprekers Peter Hinssen, auteur van de bestseller “The New Normal”, Wouter Torfs, die in de ziel van een schoenendoos laat kijken, Coolblue-oprichter Pieter Zwart en als afsluiter niemand minder dan CEO van De Persgroep Christian Van Thillo. Wie het Bronze-pakket bestelt, krijgt er naast een ‘early bird’-toegangsticket ook Peter Hinssens “The New Normal” bij.


Het Silver-voordeelpakket biedt dan weer een interessante combinatie van de kersverse retailbible 2013 en een gratis jaarabonnement op de tweede jaargang van het Retaildetail magazine. De tweede editie van de retailbible is namelijk nu uit en is volledige geüpdatet. Met meer dan 1.000 pagina’s informatie over alle winkelketens in België, is het de meest compacte en volledig Who’s Who van de retail op de markt. Ook zetten we ons schrap voor de ondertussen tweede jaargang van het Retaildetail magazine, met bijvoorbeeld al in het eerste nummer een exclusief Interview met CEO van Albert Heijn Europa Sander Van der Laan.

… en gratis managementboeken

Doch wie het meeste voordeel wil doen, gaat voor de ‘Gold’-optie. Hiermee haalt u niet alleen de retailbible en een toegangsticket voor het Retaildetail congres “Switch or Die” in huis, maar krijgt u er ook nog eens helemaal gratis een jaarabonnement op het magazine, het boek “The New Normal” van Peter Hinssen én Wouter Torfs zijn befaamde “De ziel zit in in een schoenendoos” bovenop.


Ga nu naar de webshop om nog snel deze actie mee te pikken, want wie aarzelt verkijkt zijn kans!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


GS1 Belgilux kondigt grootste productdatabase ter wereld aan

16/01/2018

(publireportage) GS1 Belgium & Luxembourg lanceert GS1 CLOUD, dé grootste productdatabase ter wereld. Hoe komen uw producten erin terecht en wat kunt u ermee doen? Kom op 8 februari naar ons FORUM 2018 in Brussel voor alle details!

Hema gaat Arabisch en opent winkels in Midden-Oosten

15/01/2018

Voor het eerst in zijn geschiedenis waagt Hema zich buiten Europa: het opent dit jaar drie winkels in Dubai. In de komende vijf jaar wil de Nederlandse keten een fors aantal winkels in het Midden-Oosten openen.

Metro Group tevreden met eerste kwartaal

15/01/2018

De Duitse Metro Group is tevreden met de prestaties in het eerste kwartaal. De omzet steeg na wisselkoersen wel met slechts 0,2%, maar op vergelijkbare basis was er een groei van 0,8%.

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Carrefour gaat in zee met Showroomprivé

12/01/2018

Carrefour neemt een minderheidsbelang van 17% in flashsale-aanbieder Showroomprivé. De Franse supermarktgroep wil zo zijn digitale bereik en non-foodaandeel vergroten. Ex-aandeelhouder Conforama scheurt er wel flink de broek aan.

Stekker uit bijna 150 geldautomaten in supermarkten

11/01/2018

Uitbaters van supermarkten mogen niet langer de geldautomaat in hun zaak zelf vullen met bankbriefjes. Een wet uit 1990 bepaalt namelijk dat enkel een beveiligingsfirma dat nog mag, zelfs al liggen er maar enkele meters tussen de kassa’s en de automaat.

Back to top