“Laatste kans om voor goud te gaan bij Retaildetail” | RetailDetail

“Laatste kans om voor goud te gaan bij Retaildetail”

“Laatste kans om voor goud te gaan bij Retaildetail”

Het is de laatste kans om voor ‘goud’, ‘zilver’ of ‘brons’ te gaan! Althans toch bij Retaildetail: eind januari eindigt onze voordeelactie met unieke pakketten voor het Retaildetail Congres 2013, de retailbible en de tweede jaargang van het Retaildetail Magazine.

Topsprekers, exclusieve interviews…

Met het voordeelpakket ‘Bronze’ kan u immers extra voordelig naar het Retaildetail congres 2013, dat op 25 april plaatsvindt in Antwerpen. De dringende boodschap “Switch or Die” zal er verkondigt worden door topsprekers Peter Hinssen, auteur van de bestseller “The New Normal”, Wouter Torfs, die in de ziel van een schoenendoos laat kijken, Coolblue-oprichter Pieter Zwart en als afsluiter niemand minder dan CEO van De Persgroep Christian Van Thillo. Wie het Bronze-pakket bestelt, krijgt er naast een ‘early bird’-toegangsticket ook Peter Hinssens “The New Normal” bij.


Het Silver-voordeelpakket biedt dan weer een interessante combinatie van de kersverse retailbible 2013 en een gratis jaarabonnement op de tweede jaargang van het Retaildetail magazine. De tweede editie van de retailbible is namelijk nu uit en is volledige geüpdatet. Met meer dan 1.000 pagina’s informatie over alle winkelketens in België, is het de meest compacte en volledig Who’s Who van de retail op de markt. Ook zetten we ons schrap voor de ondertussen tweede jaargang van het Retaildetail magazine, met bijvoorbeeld al in het eerste nummer een exclusief Interview met CEO van Albert Heijn Europa Sander Van der Laan.

… en gratis managementboeken

Doch wie het meeste voordeel wil doen, gaat voor de ‘Gold’-optie. Hiermee haalt u niet alleen de retailbible en een toegangsticket voor het Retaildetail congres “Switch or Die” in huis, maar krijgt u er ook nog eens helemaal gratis een jaarabonnement op het magazine, het boek “The New Normal” van Peter Hinssen én Wouter Torfs zijn befaamde “De ziel zit in in een schoenendoos” bovenop.


Ga nu naar de webshop om nog snel deze actie mee te pikken, want wie aarzelt verkijkt zijn kans!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Pabo start door als ‘be you’

21/06/2018

Het failliete erotiekconcern Beate Uhse, het moederbedrijf achter Pabo, neemt een doorstart onder een nieuwe merknaam. De focus ligt op online handel.

Fox & Cie opent 17e speelgoedwinkel in Doornik

21/06/2018

De Waalse speelgoedketen Fox & Cie heeft haar zeventiende vestiging geopend in het Doornikse winkelcentrum Les Bastions. "Welke crisis in de speelgoedmarkt?", vraagt de keten zich af.

Tom&Co heeft 100 Franse locaties op het oog

21/06/2018

De Belgische dierenspeciaalzaak Tom&Co zet zijn opmars verder op de Franse markt. Zopas opende de 25ste winkel in Nantes, volgens een nieuw concept. Dit jaar zullen er nog zeven vestigingen volgen bij onze zuiderburen.

Frankrijk plant taks op e-commerce

21/06/2018

Online bestellingen zouden duurder kunnen worden voor Franse consumenten: een nieuw wetsvoorstel voorziet een taks van 1 tot 2% op de verkoopprijs, in functie van de afstand die een product heeft afgelegd.

Speelgoedketen La Grande Récré geeft België op

20/06/2018

De Franse retailer La Grande Récré ondervindt zware financiële problemen en wil zich concentreren op de thuismarkt. De Belgische tak legt volgende maandag de boeken neer: 16 winkels sluiten, 95 jobs gaan verloren.

Naar efficiënte en gelukkige retailmedewerkers

19/06/2018

In België worden de kosten van arbeidsongeschiktheid door burn-out geschat op 7,96 miljard euro. Retailers ontsnappen er niet aan. Ondernemers Fabian Jeanmart en Hendrik Deroo van Clarity Upgrades zien heil in nieuwe managementmodellen.