“Laatste kans om voor goud te gaan bij Retaildetail”

“Laatste kans om voor goud te gaan bij Retaildetail”

Het is de laatste kans om voor ‘goud’, ‘zilver’ of ‘brons’ te gaan! Althans toch bij Retaildetail: eind januari eindigt onze voordeelactie met unieke pakketten voor het Retaildetail Congres 2013, de retailbible en de tweede jaargang van het Retaildetail Magazine.

Topsprekers, exclusieve interviews…

Met het voordeelpakket ‘Bronze’ kan u immers extra voordelig naar het Retaildetail congres 2013, dat op 25 april plaatsvindt in Antwerpen. De dringende boodschap “Switch or Die” zal er verkondigt worden door topsprekers Peter Hinssen, auteur van de bestseller “The New Normal”, Wouter Torfs, die in de ziel van een schoenendoos laat kijken, Coolblue-oprichter Pieter Zwart en als afsluiter niemand minder dan CEO van De Persgroep Christian Van Thillo. Wie het Bronze-pakket bestelt, krijgt er naast een ‘early bird’-toegangsticket ook Peter Hinssens “The New Normal” bij.


Het Silver-voordeelpakket biedt dan weer een interessante combinatie van de kersverse retailbible 2013 en een gratis jaarabonnement op de tweede jaargang van het Retaildetail magazine. De tweede editie van de retailbible is namelijk nu uit en is volledige geüpdatet. Met meer dan 1.000 pagina’s informatie over alle winkelketens in België, is het de meest compacte en volledig Who’s Who van de retail op de markt. Ook zetten we ons schrap voor de ondertussen tweede jaargang van het Retaildetail magazine, met bijvoorbeeld al in het eerste nummer een exclusief Interview met CEO van Albert Heijn Europa Sander Van der Laan.

… en gratis managementboeken

Doch wie het meeste voordeel wil doen, gaat voor de ‘Gold’-optie. Hiermee haalt u niet alleen de retailbible en een toegangsticket voor het Retaildetail congres “Switch or Die” in huis, maar krijgt u er ook nog eens helemaal gratis een jaarabonnement op het magazine, het boek “The New Normal” van Peter Hinssen én Wouter Torfs zijn befaamde “De ziel zit in in een schoenendoos” bovenop.


Ga nu naar de webshop om nog snel deze actie mee te pikken, want wie aarzelt verkijkt zijn kans!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eerste Belgische Blokkers volgens nieuw concept heropend

23/11/2017

Het Nederlandse Blokker heeft de voorbije de eerste vestigingen die volgens het nieuwe concept van de keten zijn ingericht, heropend. In Nederland is het nieuwe concept al bij meer dan 300 winkels te vinden.

Retailers verzetten zich tegen Black Friday

23/11/2017

In Frankrijk rijst er onder retailers verzet tegen Black Friday: sommigen boycotten het 'retailfeest', anderen gaan zelfs nog een stapje verder en sluiten hun webshop gewoon voor een dag.

Akkoord over zondagsopening bij Franse hypermarkten Carrefour

23/11/2017

Vier maanden na zijn aantreden heeft Carrefour-CEO Alexandre Bompard een eerste trofee beet: een akkoord met de belangrijkste vakbonden om in een eerste fase een dertigtal hypermarkten op zondag te openen.

Gimv ziet brood in huisdierartikelen

23/11/2017

Investeringsmaatschappij Gimv heeft een meerderheidsbelang verworven in AgroBiothers, een Franse groep die hygiëne- en verzorgingsartikelen en accessoires voor huisdieren produceert.

LensOnline beoogt Duitse expansie

22/11/2017

LensGroup uit Kruibeke, dat met LensOnline de Belgische webverkoop van contactlenzen domineert, verovert stilaan ook de Europese markt. Na Nederland, Italië en Spanje laat de contactlenswebshop het oog nu vallen op Duitsland.

Europa zet stop op geoblocking

22/11/2017

Onderhandelaars van het Europees Parlement, de Europese Raad en de Europese Commissie hebben een akkoord bereikt rond het verbieden van geoblocking, waarbij webshops bezoekers uit het buitenland uitsluiten.

Back to top