A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore | RetailDetail

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Verhuis

A.S. Adventure is momenteel al te vinden in de Galerie Toison d’Or, maar die winkel verhuist binnenkort naar de nieuwe locatie. Daar zal de outdoorketen een winkel van 2.800 m², verdeeld over twee verdiepingen, in gebruik nemen. Daarbij zal het aantal medewerkers voor de winkel groeien van 11 naar 25 en wordt ook het assortiment een stuk uitgebreid. De nieuwe vestiging moet zo het vlaggenschip van de keten in België worden.

 

Ook Juttu, dat in 2015 als zusterketen van A.S. Adventure werd gelanceerd, zal zijn intrek nemen in het pand. Die keten krijgt een oppervlakte van 1.400 m² ter beschikking, waar 13 mensen worden tewerkgesteld. De vestiging in Brussel wordt de vierde van Juttu, na Antwerpen, Brugge en Roeselare.

 

Voor het zover is, moeten er eerst nog grondige vernieuwingen gebeuren aan het huurpand. Daarom staat de opening van de twee winkels pas voor maart 2018 gepland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Colruyt Group zet nieuwe stap op de tweedehandsmarkt

20/04/2018

Colruyt wil met internetplatform NewStory de tweedehandsmarkt voor babyspullen verder veroveren. Het nieuwe platform bouwt verder op het twee jaar oude Dreambaby Tweedehands, een webshop met twee inzamel- en afhaalpunten voor tweedehands babyspullen. 

Thierry Moubax (bpost): "Wie de boot niet wil missen, moet snel schakelen."

20/04/2018

Nog een grote naam voor het RetailDetail Congress van 26 april: bpost-marketingtopman Thierry Moubax zal er zijn visie geven over hoe marketing en handel in het algemeen ingrijpend zullen veranderen door de 'boom' in e-commerce.

The Future Of Shopping is Managementboek van het Jaar

20/04/2018

Met grote trots mag RetailDetail aankondigen dat de titel Managementboek van het jaar 2018 gaat naar het boek The Future Of Shopping: Waar iedereen retailer is van Pauline Neerman en Jorg Snoeck.

Amazon telt al 100 miljoen Prime-abonnees

19/04/2018

E-commercegigant Amazon heeft de kaap van de honderd miljoen Prime-abonnees overschreden. En dat is maar een van de vele mijlpalen waarover CEO Jeff Bezos het heeft in zijn jaarlijkse brief aan de aandeelhouders.

Tien tips om de digitale retailreuzen te verslaan

19/04/2018

“Verkoop wat mensen willen, niet wat je hebt.” Zo luidt het bondige advies van Myrna Moorthamer en Arjan Leest (Retail Rebels) aan retailers die de digitale revolutie willen overleven.

Distributeurs en transporteurs eisen schonere vrachtwagens

19/04/2018

35 bedrijven, waaronder Colruyt, Carrefour en Ikea, vragen dat Europa de constructeurs van vrachtwagens verplicht de uitstoot tegen 2025 met een vierde terug te dringen. “Totaal onrealistisch”, reageert de spreekbuis van de constructeurs.