Blokker Holding verbreedt webshop met Nextail Connect! | RetailDetail

Blokker start eigen marktplaats

Blokker start eigen marktplaats

Blokker Holding lanceert met Nextail Connect! een online marktplaats, waar retailers en groothandels hun actuele producten kunnen aanbieden in de webshops van de winkelformules van Blokker Holding.

Start met 10.000 producten op blokker.nl

Blokker is de eerste winkelformule binnen de Holding die via Nextail Connect! de webshop verbreedt met assortiment van externe aanbieders. Er komen zo op Blokker.nl  10.000 extra producten bij. Blokker werkt hierbij in aanvang samen met aanbieders als koffiediscounter.nl, primavieradeluxe.com, yourstockshop.nl en plasma-discounter.nl. Na deze eerste fase volgen meer partijen en wordt het productaanbod groter.

 

Volgend jaar komt het productaanbod ook bij de webshops van Intertoys, Bart Smit,Toys XL, Maxi Toys, Leen Bakker, Xenos, Big Bazar, Marskramer en Cook&C. Zo willen de winkelformules van Blokker Holding beter kunnen inspelen op de wensen van de consument: die verwacht van online aanbieders een steeds breder en dieper assortiment tegen een scherpe en online vergelijkbare prijs.

 

Klanten krijgen per winkelformule in de webshop een productoverzicht en meer keuze in productaanbod en prijs. Bestellen zij via de webwinkel een product van een externe aanbieder dan wordt dit via Nextail Connect! doorgestuurd naar deze aanbieder. Die verzorgt vervolgens de verzending en verdere service.

 

Blokker Holding wil met Nextail Connect! de grootste online non-foodretailer van Nederland worden.Nextail is verantwoordelijk voor e-commerce- en omnichannelactiviteiten zoals webdevelopment, online marketing en contentverbetering voor de formules en webshops van familiebedrijf Blokker Holding.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Monoprix wil webshop Sarenza overnemen

19/02/2018

Winkelketen Monoprix, onderdeel van de Franse Groupe Casino, heeft gesprekken opgestart rond een overname van online schoenverkoper Sarenza. Sarenza is een van de belangrijkste online merken in Frankrijk.

Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Omnichannel in retail: Hoe maak je de marketingafdeling echt omnichannel?

15/02/2018

De transitie naar een omnichannelorganisatie is cruciaal én dringend in de retailsector, ziet Peter Desmyttere, oprichter en CEO van Husky Marketing Planner: “In retail werken organisaties nog vaak in silo’s.” Hij geeft een concreet stappenplan op het Omnichannel Congress.

Amazon rekruteert 2.000 medewerkers in Frankrijk

15/02/2018

Het Franse filiaal van het Amerikaanse internetwarenhuis Amazon is op zoek naar 2.000 medewerkers om de sterke groei te kunnen bijbenen. Amazon.fr is niet alleen bij onze zuiderburen, maar ook in ons land de populairste webshop.

Gino Van Ossel: “Omnichannel kan wél rendabel zijn”

15/02/2018

Omnichannel is nog geen verworvenheid in retail: veel ketens blijven vasthangen aan hun fysieke winkelnetwerk en hebben niet de volledige klantreis in kaart. Toch zijn er ook inspirerende voorbeelden.

Prima jaar voor Decathlon dankzij sterke expansie

15/02/2018

In 2016 rondde Decathlon voor  het eerst de kaap van de 10 miljard euro omzet. Vorig jaar werd ook de grens van 11 miljard gesloopt, met dank aan een sterke internationale expansie.

Back to top