Blokker Holding verbreedt webshop met Nextail Connect! | RetailDetail

Blokker start eigen marktplaats

Blokker start eigen marktplaats

Blokker Holding lanceert met Nextail Connect! een online marktplaats, waar retailers en groothandels hun actuele producten kunnen aanbieden in de webshops van de winkelformules van Blokker Holding.

Start met 10.000 producten op blokker.nl

Blokker is de eerste winkelformule binnen de Holding die via Nextail Connect! de webshop verbreedt met assortiment van externe aanbieders. Er komen zo op Blokker.nl  10.000 extra producten bij. Blokker werkt hierbij in aanvang samen met aanbieders als koffiediscounter.nl, primavieradeluxe.com, yourstockshop.nl en plasma-discounter.nl. Na deze eerste fase volgen meer partijen en wordt het productaanbod groter.

 

Volgend jaar komt het productaanbod ook bij de webshops van Intertoys, Bart Smit,Toys XL, Maxi Toys, Leen Bakker, Xenos, Big Bazar, Marskramer en Cook&C. Zo willen de winkelformules van Blokker Holding beter kunnen inspelen op de wensen van de consument: die verwacht van online aanbieders een steeds breder en dieper assortiment tegen een scherpe en online vergelijkbare prijs.

 

Klanten krijgen per winkelformule in de webshop een productoverzicht en meer keuze in productaanbod en prijs. Bestellen zij via de webwinkel een product van een externe aanbieder dan wordt dit via Nextail Connect! doorgestuurd naar deze aanbieder. Die verzorgt vervolgens de verzending en verdere service.

 

Blokker Holding wil met Nextail Connect! de grootste online non-foodretailer van Nederland worden.Nextail is verantwoordelijk voor e-commerce- en omnichannelactiviteiten zoals webdevelopment, online marketing en contentverbetering voor de formules en webshops van familiebedrijf Blokker Holding.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Speelgoedketen La Grande Récré geeft België op

20/06/2018

De Franse retailer La Grande Récré ondervindt zware financiële problemen en wil zich concentreren op de thuismarkt. De Belgische tak legt volgende maandag de boeken neer: 16 winkels sluiten, 95 jobs gaan verloren.

Naar efficiënte en gelukkige retailmedewerkers

19/06/2018

In België worden de kosten van arbeidsongeschiktheid door burn-out geschat op 7,96 miljard euro. Retailers ontsnappen er niet aan. Ondernemers Fabian Jeanmart en Hendrik Deroo van Clarity Upgrades zien heil in nieuwe managementmodellen.

Google investeert 550 miljoen dollar in JD.com

18/06/2018

Niemand wil de trein missen in de snel groeiende Aziatische markt. Ook Google heeft dat begrepen: de Amerikanen nemen een participatie in JD.com, de grote concurrent van Alibaba.

Online supermarkt Wink.be stopt ermee

18/06/2018

De groep Louis Delhaize trekt de stekker uit zijn webshop Wink.be. De specialist voor online boodschappen kreeg sinds de start in 2013 nooit uitzicht op rentabiliteit.

28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Albert Heijn-CEO Wouter Kolk een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping', in boekhandel Scheltema in Amsterdam.

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.