Blokker start eigen marktplaats

Blokker start eigen marktplaats

Blokker Holding lanceert met Nextail Connect! een online marktplaats, waar retailers en groothandels hun actuele producten kunnen aanbieden in de webshops van de winkelformules van Blokker Holding.

Start met 10.000 producten op blokker.nl

Blokker is de eerste winkelformule binnen de Holding die via Nextail Connect! de webshop verbreedt met assortiment van externe aanbieders. Er komen zo op Blokker.nl  10.000 extra producten bij. Blokker werkt hierbij in aanvang samen met aanbieders als koffiediscounter.nl, primavieradeluxe.com, yourstockshop.nl en plasma-discounter.nl. Na deze eerste fase volgen meer partijen en wordt het productaanbod groter.

 

Volgend jaar komt het productaanbod ook bij de webshops van Intertoys, Bart Smit,Toys XL, Maxi Toys, Leen Bakker, Xenos, Big Bazar, Marskramer en Cook&C. Zo willen de winkelformules van Blokker Holding beter kunnen inspelen op de wensen van de consument: die verwacht van online aanbieders een steeds breder en dieper assortiment tegen een scherpe en online vergelijkbare prijs.

 

Klanten krijgen per winkelformule in de webshop een productoverzicht en meer keuze in productaanbod en prijs. Bestellen zij via de webwinkel een product van een externe aanbieder dan wordt dit via Nextail Connect! doorgestuurd naar deze aanbieder. Die verzorgt vervolgens de verzending en verdere service.

 

Blokker Holding wil met Nextail Connect! de grootste online non-foodretailer van Nederland worden.Nextail is verantwoordelijk voor e-commerce- en omnichannelactiviteiten zoals webdevelopment, online marketing en contentverbetering voor de formules en webshops van familiebedrijf Blokker Holding.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Amazon denkt aan fysieke winkels in Duitsland

18/12/2017

De topman van de Duitse tak van Amazon heeft in een interview gezegd dat fysieke winkels van de online retailer in Duitsland slechts "een kwestie van tijd" zijn. Volgens hem is dat noodzakelijk, omdat de klant dat wil.

Beate Uhse vraagt faillissement aan

15/12/2017

Het Duitse eroticabedrijf Beate Uhse heeft het faillissement aangevraagd. Het bedrijf had al langer problemen om in een digitale wereld de omzet op peil te houden. De winkels blijven open. 

Deze retailers pakken uit met knappe kerstcommercials

15/12/2017

Heel wat internationale retailers pakken in de aanloop naar de eindejaarsfeesten uit met ambitieuze kerstcommercials. RetailDetail selecteerde twaalf opmerkelijke reclamespots. Laat u ook een traantje van ontroering?

Unizo wil geen verbod op plastic zakjes

15/12/2017

In tegenstelling tot Vlaams minister van Leefmilieu, Joke Schauvliege, is Unizo een verbod op plastic zakjes in de retail niet genegen. De organisatie pleit voor een systeem waarbij de klant moet betalen voor elk zakje.

Gent lanceert visienota voor handelsvestigingsbeleid

14/12/2017

Gent is naar eigen zeggen de eerste centrumstad (die in navolging van het decreet Integraal Handelsvestigingsbeleid van het Vlaams Parlement) een eigen visienota heeft opgesteld voor de toekomst van handelsvestigingen in de stad.

Alweer 10% meer online uitgaven in ons land

14/12/2017

Alle Belgen samen spendeerden de voorbije drie kwartalen liefst 7,35 miljard euro online, 10% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar. De voorspelde kaap van tien miljard euro bestedingen is volgens GfK dan ook nog steeds haalbaar.

Back to top