Brussels Airlines vliegt Antwerpse Stadsfeestzaal binnen | RetailDetail

Brussels Airlines vliegt Antwerpse Stadsfeestzaal binnen

Brussels Airlines vliegt Antwerpse Stadsfeestzaal binnen

De Belgische luchtvaartmaatschappij Brussels Airlines heeft in de Antwerpse Stadsfeestzaal een pop-up geopend, die volledig in het kader staat van de Rode Duivels. Bezoekers kunnen er onder andere plaatsnemen in zetels uit Businessclass.

 

Idee van Stadsfeestzaal

Daarnaast is het ook mogelijk om dankzij een 3D-headset een virtuele rondleiding te krijgen in het vliegtuig, dat speciaal voor de Rode Duivels werd ingericht voor hun trip naar het WK Voetbal in Brazilië in de zomer van 2014. Die headset is samen met enkele schaalmodellen van vliegtuigen ook te koop in de pop-upshop.

 

“Met deze pop-up willen we promotie voor België, voor de Rode Duivels en voor onszelf maken", zegt woordvoerder Kim Daenen van Brussels Airlines aan Astad.tv. “Want het is na de terroristische aanslag van 22 maart belangrijk dat we tonen dat we er staan en dat de luchthaven in Zaventem terug goed bereikbaar is.”

 

Het was de Stadsfeestzaal zelf die op de proppen kwam met het idee voor een pop-up van Brussels Airlines in het winkelcentrum. Manager Steven Bervoets vindt dat de pop-up perfect past in de nieuwe strategie van het winkelcentrum om meer in te zetten op beleving en innovatie. De pop-up van Brussels Airlines is tot 22 juni te vinden in Antwerpen.

 

Antwerpen is zo plots een drukbezochte locatie voor luchtvaartmaatschappijen, want ook KLM opende al een pop-upshop met een gelijkaardig concept op de Meir. Het wil zo promotie maken voor zijn rechtstreekse verbinding van het Centraal Station naar Schiphol met de Thalys.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Lidl opent restaurant voor blokkende studenten

22/05/2018

Lidl wil studenten in de ‘blok’ helpen om gezond te eten: de supermarktketen opent een pop-uprestaurant in Gent, dat 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 open is om studenten door de examenperiode te loodsen.

Shop for Geek ziet potentieel voor 25 winkels

22/05/2018

Na recente openingen in Aalst en Namen staat de teller al op dertien winkels voor Shop for Geek, de winkelformule voor gadgets en merchandisingartikelen. Dat moeten er snel een 25-tal worden. De retailer pakt nu ook de Franse markt aan.

Eigenaar 3i wil Action toch voor zichzelf houden

22/05/2018

Investeerder 3i wil Action dan toch helemaal houden. Hoewel de eigenaar van de discountketen vorige week liet uitschijnen een koper te zoeken voor een deel van zijn participatie in Action, ontkent 3i dat nu.

Marks & Spencer haalt het mes boven: 100 winkels dicht

22/05/2018

De Britse retailer wil ingrijpend herstructureren. De komende vier jaar moeten niet 60, maar wel 100 Britse winkels de deuren sluiten. “Noodzakelijk om de toekomst veilig te stellen”, klinkt het.

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.