Brussels Airlines vliegt Antwerpse Stadsfeestzaal binnen

Brussels Airlines vliegt Antwerpse Stadsfeestzaal binnen

De Belgische luchtvaartmaatschappij Brussels Airlines heeft in de Antwerpse Stadsfeestzaal een pop-up geopend, die volledig in het kader staat van de Rode Duivels. Bezoekers kunnen er onder andere plaatsnemen in zetels uit Businessclass.

 

Idee van Stadsfeestzaal

Daarnaast is het ook mogelijk om dankzij een 3D-headset een virtuele rondleiding te krijgen in het vliegtuig, dat speciaal voor de Rode Duivels werd ingericht voor hun trip naar het WK Voetbal in Brazilië in de zomer van 2014. Die headset is samen met enkele schaalmodellen van vliegtuigen ook te koop in de pop-upshop.

 

“Met deze pop-up willen we promotie voor België, voor de Rode Duivels en voor onszelf maken", zegt woordvoerder Kim Daenen van Brussels Airlines aan Astad.tv. “Want het is na de terroristische aanslag van 22 maart belangrijk dat we tonen dat we er staan en dat de luchthaven in Zaventem terug goed bereikbaar is.”

 

Het was de Stadsfeestzaal zelf die op de proppen kwam met het idee voor een pop-up van Brussels Airlines in het winkelcentrum. Manager Steven Bervoets vindt dat de pop-up perfect past in de nieuwe strategie van het winkelcentrum om meer in te zetten op beleving en innovatie. De pop-up van Brussels Airlines is tot 22 juni te vinden in Antwerpen.

 

Antwerpen is zo plots een drukbezochte locatie voor luchtvaartmaatschappijen, want ook KLM opende al een pop-upshop met een gelijkaardig concept op de Meir. Het wil zo promotie maken voor zijn rechtstreekse verbinding van het Centraal Station naar Schiphol met de Thalys.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Beate Uhse vraagt faillissement aan

15/12/2017

Het Duitse eroticabedrijf Beate Uhse heeft het faillissement aangevraagd. Het bedrijf had al langer problemen om in een digitale wereld de omzet op peil te houden. De winkels blijven open. 

Deze retailers pakken uit met knappe kerstcommercials

15/12/2017

Heel wat internationale retailers pakken in de aanloop naar de eindejaarsfeesten uit met ambitieuze kerstcommercials. RetailDetail selecteerde twaalf opmerkelijke reclamespots. Laat u ook een traantje van ontroering?

Unizo wil geen verbod op plastic zakjes

15/12/2017

In tegenstelling tot Vlaams minister van Leefmilieu, Joke Schauvliege, is Unizo een verbod op plastic zakjes in de retail niet genegen. De organisatie pleit voor een systeem waarbij de klant moet betalen voor elk zakje.

Telenet opent flagshipstore op Antwerpse Meir

15/12/2017

Telecombedrijf Telenet heeft gisteren in Antwerpen op de Meir een flagshipstore geopend met een volledig nieuw winkelconcept. Telenet noemt het zelf een belevingswinkel, waar klanten veel meer kunnen dan enkel shoppen.

Gent lanceert visienota voor handelsvestigingsbeleid

14/12/2017

Gent is naar eigen zeggen de eerste centrumstad (die in navolging van het decreet Integraal Handelsvestigingsbeleid van het Vlaams Parlement) een eigen visienota heeft opgesteld voor de toekomst van handelsvestigingen in de stad.

Alweer 10% meer online uitgaven in ons land

14/12/2017

Alle Belgen samen spendeerden de voorbije drie kwartalen liefst 7,35 miljard euro online, 10% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar. De voorspelde kaap van tien miljard euro bestedingen is volgens GfK dan ook nog steeds haalbaar.

Back to top