Brussels Airlines vliegt Antwerpse Stadsfeestzaal binnen | RetailDetail

Brussels Airlines vliegt Antwerpse Stadsfeestzaal binnen

Brussels Airlines vliegt Antwerpse Stadsfeestzaal binnen

De Belgische luchtvaartmaatschappij Brussels Airlines heeft in de Antwerpse Stadsfeestzaal een pop-up geopend, die volledig in het kader staat van de Rode Duivels. Bezoekers kunnen er onder andere plaatsnemen in zetels uit Businessclass.

 

Idee van Stadsfeestzaal

Daarnaast is het ook mogelijk om dankzij een 3D-headset een virtuele rondleiding te krijgen in het vliegtuig, dat speciaal voor de Rode Duivels werd ingericht voor hun trip naar het WK Voetbal in Brazilië in de zomer van 2014. Die headset is samen met enkele schaalmodellen van vliegtuigen ook te koop in de pop-upshop.

 

“Met deze pop-up willen we promotie voor België, voor de Rode Duivels en voor onszelf maken", zegt woordvoerder Kim Daenen van Brussels Airlines aan Astad.tv. “Want het is na de terroristische aanslag van 22 maart belangrijk dat we tonen dat we er staan en dat de luchthaven in Zaventem terug goed bereikbaar is.”

 

Het was de Stadsfeestzaal zelf die op de proppen kwam met het idee voor een pop-up van Brussels Airlines in het winkelcentrum. Manager Steven Bervoets vindt dat de pop-up perfect past in de nieuwe strategie van het winkelcentrum om meer in te zetten op beleving en innovatie. De pop-up van Brussels Airlines is tot 22 juni te vinden in Antwerpen.

 

Antwerpen is zo plots een drukbezochte locatie voor luchtvaartmaatschappijen, want ook KLM opende al een pop-upshop met een gelijkaardig concept op de Meir. Het wil zo promotie maken voor zijn rechtstreekse verbinding van het Centraal Station naar Schiphol met de Thalys.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Verkoop van pc’s groeit eerste keer in zes jaar

13/07/2018

Voor de eerste keer in zes jaar groeide de verkoop van pc's weer: in het tweede kwartaal van 2018 steeg die met 1,4%. Volgens onderzoekbureaus Gartner en IDC is de omzetstijging voornamelijk te danken aan de groei op zakelijke markten.

Retailhub Inspiration Tour: De ‘customer journey’ wordt heel anders

09/07/2018

Met Retailhub van RetailDetail is Antwerpen een unieke retail-hotspot rijker: professionals beleven er de toekomst van retail in het enige inspiratie-platform van de Benelux met 1250 m² aan innovatieve technologie en megatrends.

Nationale Loterij plant eigen winkelketen

06/07/2018

De Nationale Loterij heeft plannen om een eigen winkelketen te openen en zoekt daarvoor al naar panden in Antwerpen, Gent, Luik en Namen.

“Fusie Karstadt en Kaufhof zo goed als rond”

05/07/2018

Het Canadese winkelconcern Hudson’s Bay heeft een deal met de Oostenrijkse Sigma Holding, eigenaar van de Duitse warenhuisketen Karstadt. Volgens Duitse media was een voorlopige overeenkomst getekend, volgens de Canadezen is het echter helemaal nog niet zo ver.

Zomeractie: ontdek Antwerpen als internationaal retaillaboratorium

04/07/2018

Antwerpen is een van de meest trendsettende steden en belangrijkste retaillaboratoria van het moment. Zowel grote internationale ketens als startups innoveren en experimenteren er met nieuwe concepten. Antwerp hunt gidst je er langs, nu met exclusieve zomerkorting.

Alibaba-topman en premier Michel bespreken investering in Luik

04/07/2018

Jack Ma, oprichter en voorzitter van de Chinese internetreus Alibaba, heeft een mogelijke investering in Luik besproken met premier Charles Michel. Na afloop was Ma vaag, Michel legt de bal bij het bedrijf.