Corné Mulders nieuwe directeur Winkeloperatie bij Blokker | RetailDetail

Corné Mulders nieuwe directeur Winkeloperatie bij Blokker

Corné Mulders nieuwe directeur Winkeloperatie bij Blokker

Blokker heeft Corné Mulders benoemd tot de nieuwe directeur winkeloperatie. Hij treedt op 1 oktober in dienst en zal in zijn nieuwe functie rechtstreeks rapporteren aan algemeen directeur Rob Heesen.

Veel ervaring

Momenteel is Mulders als directeur zelfbedieningsgroothandels aan de slag bij Sligro Food Group. Doorheen zijn carrière heeft hij verschillende management- en directieposities bekleed binnen winkeloperatie en category management, waaronder bij Albert Heijn en Ahold België.

 

Naast Mulders en Heesen bestaat het directieteam van Blokker uit Jacqueline Bongartz (financieel directeur), Odile Bocxe (personeelsdirecteur), Robert Bohemen (marketingdirecteur), Johanneke de Moor (directeur categoriemanagement) en Koen van Doorn (directeur logistiek).

 

Bij de Blokker Holding, het moederbedrijf van Blokker, zijn de laatste maanden grote veranderingen aan de gang. Zo werd onlangs nog besloten om de speelgoedketens Intertoys, Bart Smit en Toys XL samen te voegen onder de merknaam Intertoys. Eerder waren ook al de hoofdkantoren samengevoegd.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Omzetten – maar ook prijzen – stijgen weer voor fysieke winkels

25/05/2018

Er ligt weer groei in het verschiet voor de winkels: GfK voorspelt dat de fysieke winkels in Europa 2,1 procent meer omzet zullen draaien in 2018. Het afgelopen jaar groeide hun omzet al met 1,8 procent.

Ex-Delhaizebaas Denis Knoops hoofdaandeelhouder 1PopUpStore

24/05/2018

Er is nog leven na Delhaize. Denis Knoops, die vorig jaar als CEO de baan moest ruimen bij Delhaize België, is hoofdaandeelhouder geworden van 1PopUpStore, het bedrijf achter Chronostock, de specialist in het openen van tijdelijke winkels.

Retailsector eist maatregelen tegen territoriale leveringsbeperkingen

23/05/2018

Grote leveranciers misbruiken hun dominante positie om retailers te dwingen zich enkel te bevoorraden in het land waar ze actief zijn, blijkt uit een nieuwe Benelux-studie. Zo houden ze internationale prijsverschillen in stand.

Decathlon opent dertigste winkel in Nijvel

23/05/2018

Decathlon opent zijn dertigste Belgische vestiging in het winkelcentrum Shopping Nivelles in Nijvel. In september opent de winkel de deuren, maar in afwachting daarvan is er een tijdelijke digitale Connect-shop voor online bestellingen.

“Data geven de controle terug aan trade marketeers”

23/05/2018

Voor merkfabrikanten is het een hele klus om assortimenten, prijzen en promoties in hun categorie te monitoren bij offline en online retailers. De Belgische startup Daltix verzamelt deze vitale informatie automatisch in overzichtelijke dashboards.

Shop for Geek ziet potentieel voor 25 winkels

22/05/2018

Na recente openingen in Aalst en Namen staat de teller al op dertien winkels voor Shop for Geek, de winkelformule voor gadgets en merchandisingartikelen. Dat moeten er snel een 25-tal worden. De retailer pakt nu ook de Franse markt aan.