Countdown naar RetailDetail Omnichannel Congress 2017 begonnen

Countdown naar RetailDetail Omnichannel Congress 2017 begonnen

Op 2 februari is het opnieuw tijd voor het RetailDetail Omnichannel Congress 2017: een dag boordevol interessante sprekers met als uitsmijter de toekenning van de bpost Omnichannel Award.

Bpost Omnichannel Award

Na de voorprogramma's voor de middag, die focussen op marketing en fysieke winkelbeleving in tijden van e-commerce,  schotelt het RetailDetail Omnichannel Congress met Ferran Reverter Planet (COO Media-Saturn en CEO Media Markt Iberica) en Saskia Van Uffelen (CEO van Ericsson Belux en Vrouw van het Jaar 2011) nog twee heel interessante specialisten voor. Het volledige programma wordt binnenkort bekend gemaakt.

 

Daarna is het bijna tijd voor een netwerkborrel, maar niet nadat eerst nog de bpost Omnichannel Award wordt uitgereikt. Het publiek kan kiezen tussen drie bedrijven die op een vooruitstrevende manier online en offline proberen te verenigen: Hunkemöller, Juttu en Media Markt.

 

Klanten in tijden van e-commerce

In een omnichannelwereld staat immers niet langer het product of het merk centraal, maar is de klant de basis van alles. Maar hoe bereik je die klant nu eigenlijk het best? Waar en op welke manier spreek je de consument het best aan en hoe zorg je voor een consistente marketing, met één verhaal en één imago, over alle kanalen heen? En hoe zorg je ervoor dat je winkels een plek van beleving zijn, waar shoppers unieke ervaringen opdoen?

 

Het RetailDetail Omnichannel Congress 2017 vindt op 2 februari plaats in Urban City in Antwerpen. Wil u zich nog inschrijven? Klik dan snel hier!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Blokker Holding wil Maxi Toys afstoten

22/03/2017

Blokker Holding is op zoek naar een overnemer voor speelgoedwinkelketen Maxi Toys en zou daarvoor een tijdje geleden de zakenbank Rothschild onder de arm hebben genomen. De Belgische keten maakt al twintig jaar deel uit van de groep.

Nepartikelen spinnen garen bij groei e-commerce

21/03/2017

Met de opkomst van e-commerce is het produceren en verkopen van nepproducten hand over hand toegenomen. Het kopiëren van producten onder min of meer bekende merknamen is een structureel probleem, stelt Europol.

“Winkelen moet gestript worden van alle waardeloze momenten”

20/03/2017

De keuze waar retailers vandaag voor staan, is simpel: ofwel versnel je de winkelervaring ofwel vertraag je ze. Dat stelt Cate Trotter, trendhoofd bij Insider Trends, en een van de drie key-note sprekers op het RetailDetail Congress van 27 april.

RetailDetail Congress 2017: The end of online shopping?

20/03/2017

Op 27 april 2017 organiseert RetailDetail weer het jaarlijkse RetailDetail Congress. Is e-commerce dood? Na de vele doodverklaringen van de fysieke winkel, moeten we ons de vraag stellen of ook online shoppen niet al stervende is. Dat doen we met een internationaal trio van topsprekers!

 

Analyse: Wat Colruyt Group met die Xtra-kaart van plan is

20/03/2017

Het Xtra-platform dat Colruyt Group nu lanceert, legt een sterke basis voor mogelijkheden waar we het einde momenteel nog niet van zien. Wordt dit CRM 3.0? Er zijn evenwel ook uitdagingen. 

Colruyt Group lanceert één klantenkaart voor alle winkelformules

20/03/2017

Met de Xtra-kaart en de mobiele Xtra-app lanceert Colruyt Group één klantenkaart voor al zijn enseignes. De retailer verkrijgt zo een beter inzicht in het koopgedrag van de shopper en bouwt een platform met ongekende mogelijkheden.

Back to top