Countdown naar RetailDetail Omnichannel Congress 2017 begonnen

Countdown naar RetailDetail Omnichannel Congress 2017 begonnen

Op 2 februari is het opnieuw tijd voor het RetailDetail Omnichannel Congress 2017: een dag boordevol interessante sprekers met als uitsmijter de toekenning van de bpost Omnichannel Award.

Bpost Omnichannel Award

Na de voorprogramma's voor de middag, die focussen op marketing en fysieke winkelbeleving in tijden van e-commerce,  schotelt het RetailDetail Omnichannel Congress met Ferran Reverter Planet (COO Media-Saturn en CEO Media Markt Iberica) en Saskia Van Uffelen (CEO van Ericsson Belux en Vrouw van het Jaar 2011) nog twee heel interessante specialisten voor. Het volledige programma wordt binnenkort bekend gemaakt.

 

Daarna is het bijna tijd voor een netwerkborrel, maar niet nadat eerst nog de bpost Omnichannel Award wordt uitgereikt. Het publiek kan kiezen tussen drie bedrijven die op een vooruitstrevende manier online en offline proberen te verenigen: Hunkemöller, Juttu en Media Markt.

 

Klanten in tijden van e-commerce

In een omnichannelwereld staat immers niet langer het product of het merk centraal, maar is de klant de basis van alles. Maar hoe bereik je die klant nu eigenlijk het best? Waar en op welke manier spreek je de consument het best aan en hoe zorg je voor een consistente marketing, met één verhaal en één imago, over alle kanalen heen? En hoe zorg je ervoor dat je winkels een plek van beleving zijn, waar shoppers unieke ervaringen opdoen?

 

Het RetailDetail Omnichannel Congress 2017 vindt op 2 februari plaats in Urban City in Antwerpen. Wil u zich nog inschrijven? Klik dan snel hier!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

RetailDetail verwelkomt Kjëll Bries

25/04/2017

Het blijft bewegen bij RetailDetail: zopas hebben we een nieuwe accountmanager aangeworven. Kjëll Bries wordt het aanspreekpunt voor onze partners en adverteerders.

Winkels Neckermann verdwijnen volledig

25/04/2017

De winkels van Neckermann.com zullen geen doorstart maken en zijn in handen gevallen van opkoper Hahebo. De curators hebben lange tijd naar een overnemer gezocht, maar zijn daar uiteindelijk dus niet in geslaagd.

Dit is beleving 2.0 volgens Media Markt

24/04/2017

De winkel als pretpark: met een doorgedreven belevingsstrategie countert Media Markt de online concurrentie. In de nieuwe testwinkels in Wilrijk en Eindhoven kunnen shoppers de recentste elektronische snufjes uitproberen.

Regering stelt gedragscode deur-aan-deurverkopers op

24/04/2017

Minister van Economie Kris Peeters heeft een gedragscode opgesteld voor deur-aan-deurverkopers, die een einde moet maken aan opdringerige verkopers. Het is de bedoeling dat alle bedrijven in de sector de gedragscode ondertekenen.

Wat na de digitalisering? Vier grote trends

24/04/2017

De digitale disruptie heeft meer gevolgen dan alleen de digitalisering van de retailsector. Veel meer, meent Annick Lemaylleux, VP Global Retail Market bij Atos. Op het RetailDetail Congress maakt ze ons wegwijs in de grootste trends.

 

Philip Morris verkocht ruim tiende minder sigaretten

20/04/2017

Tabaksgigant Philip Morris, de fabrikant van onder meer Marlboro, L&M en Chesterfield, verkocht het voorbije kwartaal 11,5% minder sigaretten dan in dezelfde periode een jaar eerder. De omzet zakte met 1,4%, de winst ging er wel met 4% op vooruit.

Back to top