Countdown naar RetailDetail Omnichannel Congress 2017 begonnen

Countdown naar RetailDetail Omnichannel Congress 2017 begonnen

Op 2 februari is het opnieuw tijd voor het RetailDetail Omnichannel Congress 2017: een dag boordevol interessante sprekers met als uitsmijter de toekenning van de bpost Omnichannel Award.

Bpost Omnichannel Award

Na de voorprogramma's voor de middag, die focussen op marketing en fysieke winkelbeleving in tijden van e-commerce,  schotelt het RetailDetail Omnichannel Congress met Ferran Reverter Planet (COO Media-Saturn en CEO Media Markt Iberica) en Saskia Van Uffelen (CEO van Ericsson Belux en Vrouw van het Jaar 2011) nog twee heel interessante specialisten voor. Het volledige programma wordt binnenkort bekend gemaakt.

 

Daarna is het bijna tijd voor een netwerkborrel, maar niet nadat eerst nog de bpost Omnichannel Award wordt uitgereikt. Het publiek kan kiezen tussen drie bedrijven die op een vooruitstrevende manier online en offline proberen te verenigen: Hunkemöller, Juttu en Media Markt.

 

Klanten in tijden van e-commerce

In een omnichannelwereld staat immers niet langer het product of het merk centraal, maar is de klant de basis van alles. Maar hoe bereik je die klant nu eigenlijk het best? Waar en op welke manier spreek je de consument het best aan en hoe zorg je voor een consistente marketing, met één verhaal en één imago, over alle kanalen heen? En hoe zorg je ervoor dat je winkels een plek van beleving zijn, waar shoppers unieke ervaringen opdoen?

 

Het RetailDetail Omnichannel Congress 2017 vindt op 2 februari plaats in Urban City in Antwerpen. Wil u zich nog inschrijven? Klik dan snel hier!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

“Heritage House is hét voorbeeld van een conceptstore”

24/05/2017

De Antwerpse conceptstore Heritage House, gespecialiseerd in Belgisch fooddesign, wil uitgroeien tot een belevingsmerk met internationale allure. De initiatiefnemers openden een pop-up in Home of Retail, het co-creatieplatform van RetailDetail. 

Waarom retailers kleur moeten bekennen

24/05/2017

Of het nu gaat om een sofa, een schoonmaakproduct of een nieuwe outfit: kleur is cruciaal bij de aankoop. Toch wordt het belang van de factor kleur nog onderschat. Trendwatcher Hilde Francq schreef er een boek over: ‘Kleur verkoopt’. 

Forse winstdaling voor Marks & Spencer

24/05/2017

Ondanks een lichte omzetstijging is de winst voor belastingen bij het Britse Marks & Spencer vorig jaar met meer dan de helft teruggevallen. Zoals verwacht was er bij de verkoop van kleding een omzetdaling.

Shoptalk Europe maakt agenda bekend en geeft tickets weg

23/05/2017

(publireportage) De beurs Shoptalk Europe, die van 9 tot 11 oktober doorgaat in Kopenhagen, heeft naast haar agenda ook een programma bekendgemaakt waarmee retailers gratis kaarten en een deelname in de reiskosten kunnen krijgen.

Hema Schilde als eerste in nieuw jasje

23/05/2017

De vestiging van Hema in Schilde is de eerste Belgische winkel die in een nieuw jasje is gestoken en voortaan volgens het nieuwe concept van de keten werkt. Dit jaar moeten er nog zeventig winkels vernieuwd worden.

Pieter Malfliet versterkt RetailDetail

23/05/2017

Het team van RetailDetail blijft groeien: deze week haalden we opnieuw een jonge kracht aan boord. Sinds maandag 22 mei werkt Pieter Malfliet bij RetailDetail als Event & Partnerships Manager.

Back to top