De Bijenkorf gaat gratis bezorgen

De Bijenkorf gaat gratis bezorgen
Bijenkorf

Klanten van De Bijenkorf met een webshopaccount krijgen vanaf nu online bestellingen standaard gratis thuisbezorgd. Bezorgen op zondag of op afspraak blijft echter wel betalend.

Ook bezorgen op zondag en op afspraak

De Bijenkorf is hiermee de eerste online retailformule die start met de optie Op afspraak bezorgd van PostNL. Klanten zonder webshopaccount betalen voor overdag en ín de avond 3,95 euro per keer verzendkosten. Kopers die bij De Bijenkorf daarentegen gebruik maken van het ShippingPlus-abonnement kunnen voor 9,95 euro per jaar via PostNL hun bestellingen op zondag, op afspraak of binnen twee uur gratis in Nederland en Belgie laten bezorgen.

 

De uitbreiding van de bezorgservice ondersteunt de snelle groei van de online verkopen voor De Bijenkorf. De warenhuisformule zag het aandeel van de webshop, die in maart 2009 startte, toenemen tot inmiddels 15 tot 20% van de omzet. De keuze voor luxe en beleving doet ook de omzet in de winkels goed. De Bijenkorf omvat flagshipfilialen in Amsterdam, Den Haag en Rotterdam, medium filialen in Amstelveen, Utrecht, Eindhoven en Maastricht en een bakkerij-patisserie in Amsterdam. Het distributiecentrum is gevestigd in Woerden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Heineken mag duizenden Britse pubs overnemen

18/08/2017

Heineken heeft van de Britse concurrentiewaakhond CMA een positief signaal gekregen om de Britse pubs van Punch Taverns over te nemen. In totaal krijgt Heineken zo 1.900 pubs in handen, in ruil voor 305 miljoen pond (350 miljoen euro).

Boobs ’n Burps sluit alle winkels

18/08/2017

De borstvoedingswinkels van Boobs ‘n Burps in Antwerpen, Gent, Leuven, Hasselt en Brussel sluiten allemaal de deuren. Oprichtster Roeline Ham zegt dat ze niet kan opboksen tegen de online concurrentie.

Twaalfde groeikwartaal op rij voor Walmart

17/08/2017

’s Werelds grootste supermarktketen, het Amerikaanse Walmart, heeft het voorbije kwartaal de analistenverwachtingen overtroffen en legt voor het twaalfde kwartaal op rij mooie groeicijfers voor. Motor was de sterke groei online.

Tom&Co mikt op 25 Franse winkels tegen eind dit jaar

17/08/2017

Ruim een jaar na de verkoop door Delhaize zit de keten van dierenspeciaalzaken Tom&Co boordevol plannen. De groep wil een heus omnichannelbedrijf worden en werkt daarom aan een webshop - en meer fysieke winkels in Frankrijk.

Beate Uhse doet Christine Le Duc van de hand

16/08/2017

Het Duitse Beate Uhse heeft winkelketen Christine Le Duc verkocht aan een Iers investeringsbedrijf. Daarnaast verhuist groothandel Scala Playhouse uit Almere naar een Nederlandse branchegenoot.

Facebook lanceert eigen marktplaats nu ook in Europa

16/08/2017

Facebook lanceerde vorig jaar in oktober in een aantal landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten, een online marktplaats voor tweedehands spullen. Die komt nu ook naar België, Nederland en vijftien andere Europese landen.

Back to top