De Bijenkorf gaat gratis bezorgen

De Bijenkorf gaat gratis bezorgen
Bijenkorf

Klanten van De Bijenkorf met een webshopaccount krijgen vanaf nu online bestellingen standaard gratis thuisbezorgd. Bezorgen op zondag of op afspraak blijft echter wel betalend.

Ook bezorgen op zondag en op afspraak

De Bijenkorf is hiermee de eerste online retailformule die start met de optie Op afspraak bezorgd van PostNL. Klanten zonder webshopaccount betalen voor overdag en ín de avond 3,95 euro per keer verzendkosten. Kopers die bij De Bijenkorf daarentegen gebruik maken van het ShippingPlus-abonnement kunnen voor 9,95 euro per jaar via PostNL hun bestellingen op zondag, op afspraak of binnen twee uur gratis in Nederland en Belgie laten bezorgen.

 

De uitbreiding van de bezorgservice ondersteunt de snelle groei van de online verkopen voor De Bijenkorf. De warenhuisformule zag het aandeel van de webshop, die in maart 2009 startte, toenemen tot inmiddels 15 tot 20% van de omzet. De keuze voor luxe en beleving doet ook de omzet in de winkels goed. De Bijenkorf omvat flagshipfilialen in Amsterdam, Den Haag en Rotterdam, medium filialen in Amstelveen, Utrecht, Eindhoven en Maastricht en een bakkerij-patisserie in Amsterdam. Het distributiecentrum is gevestigd in Woerden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Zelfstandige supermarkt wil e-commerce boot niet missen

18/09/2017

E-commerce is en blijft hét magische woord in gesprekken over de toekomst van de voedingsdistributie. Zijn de zelfstandige winkeluitbaters ermee begaan? Wat verwachten ze? Weten ze wat hun moederhuizen op dat vlak aan het bekokstoven zijn?

Back to top