De Bijenkorf gaat gratis bezorgen

De Bijenkorf gaat gratis bezorgen
Bijenkorf

Klanten van De Bijenkorf met een webshopaccount krijgen vanaf nu online bestellingen standaard gratis thuisbezorgd. Bezorgen op zondag of op afspraak blijft echter wel betalend.

Ook bezorgen op zondag en op afspraak

De Bijenkorf is hiermee de eerste online retailformule die start met de optie Op afspraak bezorgd van PostNL. Klanten zonder webshopaccount betalen voor overdag en ín de avond 3,95 euro per keer verzendkosten. Kopers die bij De Bijenkorf daarentegen gebruik maken van het ShippingPlus-abonnement kunnen voor 9,95 euro per jaar via PostNL hun bestellingen op zondag, op afspraak of binnen twee uur gratis in Nederland en Belgie laten bezorgen.

 

De uitbreiding van de bezorgservice ondersteunt de snelle groei van de online verkopen voor De Bijenkorf. De warenhuisformule zag het aandeel van de webshop, die in maart 2009 startte, toenemen tot inmiddels 15 tot 20% van de omzet. De keuze voor luxe en beleving doet ook de omzet in de winkels goed. De Bijenkorf omvat flagshipfilialen in Amsterdam, Den Haag en Rotterdam, medium filialen in Amstelveen, Utrecht, Eindhoven en Maastricht en een bakkerij-patisserie in Amsterdam. Het distributiecentrum is gevestigd in Woerden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Britse supermarktketen Iceland gaat als eerste 100% plastiekvrij

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen. Tegen 2023 moeten alle huismerkproducten van de retailer verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Winst blijft net onder verwachtingen bij Zalando

17/01/2018

De Duitse modewebshop Zalando is het voorbije boekjaar met bijna een kwart gegroeid, terwijl ook de bedrijfswinst met bijna 5% steeg. Dat laatste was wel net onder de verwachtingen van Zalando zelf.

GS1 Belgilux kondigt grootste productdatabase ter wereld aan

16/01/2018

(publireportage) GS1 Belgium & Luxembourg lanceert GS1 CLOUD, dé grootste productdatabase ter wereld. Hoe komen uw producten erin terecht en wat kunt u ermee doen? Kom op 8 februari naar ons FORUM 2018 in Brussel voor alle details!

Hema gaat Arabisch en opent winkels in Midden-Oosten

15/01/2018

Voor het eerst in zijn geschiedenis waagt Hema zich buiten Europa: het opent dit jaar drie winkels in Dubai. In de komende vijf jaar wil de Nederlandse keten een fors aantal winkels in het Midden-Oosten openen.

Metro Group tevreden met eerste kwartaal

15/01/2018

De Duitse Metro Group is tevreden met de prestaties in het eerste kwartaal. De omzet steeg na wisselkoersen wel met slechts 0,2%, maar op vergelijkbare basis was er een groei van 0,8%.

Back to top