De kracht van je fysieke winkel: prikkel àlle zintuigen! | RetailDetail

De kracht van je fysieke winkel: prikkel àlle zintuigen!

De kracht van je fysieke winkel: prikkel àlle zintuigen!

(publireportage) Je klant zoekt en koopt via verschillende kanalen. Online is hierbij ongetwijfeld belangrijk, maar onderschat de kracht van je fysieke winkel niet!

Met een goede omnichannelstrategie verenig je het beste van on- en offline en zorg je voor één consistent verhaal over alle kanalen heen. Want eenzelfde merkbeleving, daar draait omnichannel om! En met je offline winkel kan je iets wat online shops nooit zullen evenaren: een prikkeling van álle zintuigen.

 

Met deze whitepaper bieden we vijf inzichten rond omnichannel. Wat verwacht je klant? Hoe overtref je deze verwachtingen? Download nu je gratis paper en laat je inspireren door cases als Hunkemöller en Jeans Centre.

 

Download hier je gratis whitepaper.

 

Meer info: bezoek onze website solutions.dobit.com of contacteer ons 014 285 785.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Omnichannel in retail: Hoe maak je de marketingafdeling echt omnichannel?

15/02/2018

De transitie naar een omnichannelorganisatie is cruciaal én dringend in de retailsector, ziet Peter Desmyttere, oprichter en CEO van Husky Marketing Planner: “In retail werken organisaties nog vaak in silo’s.” Hij geeft een concreet stappenplan op het Omnichannel Congress.

Amazon rekruteert 2.000 medewerkers in Frankrijk

15/02/2018

Het Franse filiaal van het Amerikaanse internetwarenhuis Amazon is op zoek naar 2.000 medewerkers om de sterke groei te kunnen bijbenen. Amazon.fr is niet alleen bij onze zuiderburen, maar ook in ons land de populairste webshop.

Gino Van Ossel: “Omnichannel kan wél rendabel zijn”

15/02/2018

Omnichannel is nog geen verworvenheid in retail: veel ketens blijven vasthangen aan hun fysieke winkelnetwerk en hebben niet de volledige klantreis in kaart. Toch zijn er ook inspirerende voorbeelden.

Prima jaar voor Decathlon dankzij sterke expansie

15/02/2018

In 2016 rondde Decathlon voor  het eerst de kaap van de 10 miljard euro omzet. Vorig jaar werd ook de grens van 11 miljard gesloopt, met dank aan een sterke internationale expansie.

Generatiewissel bij BIC op moeilijk moment

15/02/2018

Wissel aan de top bij Bic, de Franse specialist van wegwerpartikelen: huidig CEO Bruno Bich geeft de touwtjes in handen van zijn 39-jarige zoon Gonzalve. Die staat voor de moeilijke opdracht om de winstdaling een halt toe te roepen.

“Boycot selfscankassa’s” roepen Carrefour-vakbonden op

15/02/2018

Medewerkers van Carrefour hebben opgeroepen om selfscankassa’s te boycotten, uit protest tegen de geplande ontslagen bij de keten. Het blijft echter niet bij woorden: actievoerders hebben de selfscankassa’s in de hypermarkt in Bergen gesaboteerd.

Back to top