De kracht van je fysieke winkel: prikkel àlle zintuigen!

De kracht van je fysieke winkel: prikkel àlle zintuigen!

(publireportage) Je klant zoekt en koopt via verschillende kanalen. Online is hierbij ongetwijfeld belangrijk, maar onderschat de kracht van je fysieke winkel niet!

Met een goede omnichannelstrategie verenig je het beste van on- en offline en zorg je voor één consistent verhaal over alle kanalen heen. Want eenzelfde merkbeleving, daar draait omnichannel om! En met je offline winkel kan je iets wat online shops nooit zullen evenaren: een prikkeling van álle zintuigen.

 

Met deze whitepaper bieden we vijf inzichten rond omnichannel. Wat verwacht je klant? Hoe overtref je deze verwachtingen? Download nu je gratis paper en laat je inspireren door cases als Hunkemöller en Jeans Centre.

 

Download hier je gratis whitepaper.

 

Meer info: bezoek onze website solutions.dobit.com of contacteer ons 014 285 785.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Beate Uhse vraagt faillissement aan

15/12/2017

Het Duitse eroticabedrijf Beate Uhse heeft het faillissement aangevraagd. Het bedrijf had al langer problemen om in een digitale wereld de omzet op peil te houden. De winkels blijven open. 

Deze retailers pakken uit met knappe kerstcommercials

15/12/2017

Heel wat internationale retailers pakken in de aanloop naar de eindejaarsfeesten uit met ambitieuze kerstcommercials. RetailDetail selecteerde twaalf opmerkelijke reclamespots. Laat u ook een traantje van ontroering?

Unizo wil geen verbod op plastic zakjes

15/12/2017

In tegenstelling tot Vlaams minister van Leefmilieu, Joke Schauvliege, is Unizo een verbod op plastic zakjes in de retail niet genegen. De organisatie pleit voor een systeem waarbij de klant moet betalen voor elk zakje.

Gent lanceert visienota voor handelsvestigingsbeleid

14/12/2017

Gent is naar eigen zeggen de eerste centrumstad (die in navolging van het decreet Integraal Handelsvestigingsbeleid van het Vlaams Parlement) een eigen visienota heeft opgesteld voor de toekomst van handelsvestigingen in de stad.

Alweer 10% meer online uitgaven in ons land

14/12/2017

Alle Belgen samen spendeerden de voorbije drie kwartalen liefst 7,35 miljard euro online, 10% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar. De voorspelde kaap van tien miljard euro bestedingen is volgens GfK dan ook nog steeds haalbaar.

Lees het nieuwe RetailDetail Magazine online

13/12/2017

Ja, er staat bekend volk op de cover van de decembereditie van RetailDetail Magazine, naar aanleiding van onze boeklancering. Maar blader vooral verder, want dit nummer staat ook boordevol boeiende interviews met grote namen uit de retailwereld.  

Back to top