De kracht van je fysieke winkel: prikkel àlle zintuigen! | RetailDetail

De kracht van je fysieke winkel: prikkel àlle zintuigen!

De kracht van je fysieke winkel: prikkel àlle zintuigen!

(publireportage) Je klant zoekt en koopt via verschillende kanalen. Online is hierbij ongetwijfeld belangrijk, maar onderschat de kracht van je fysieke winkel niet!

Met een goede omnichannelstrategie verenig je het beste van on- en offline en zorg je voor één consistent verhaal over alle kanalen heen. Want eenzelfde merkbeleving, daar draait omnichannel om! En met je offline winkel kan je iets wat online shops nooit zullen evenaren: een prikkeling van álle zintuigen.

 

Met deze whitepaper bieden we vijf inzichten rond omnichannel. Wat verwacht je klant? Hoe overtref je deze verwachtingen? Download nu je gratis paper en laat je inspireren door cases als Hunkemöller en Jeans Centre.

 

Download hier je gratis whitepaper.

 

Meer info: bezoek onze website solutions.dobit.com of contacteer ons 014 285 785.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Britten noemen Roeselare bij inspirerendste winkelsteden ter wereld

26/04/2018

Niet Brugge, Antwerpen of Gent, maar wel Roeselare prijkt in een Britse lijst van inspirerendste winkelsteden ter wereld. De West-Vlamingen charmeerden retailexperts met hun doordachte mix van shoppinginitiatieven.

Hogere omzet GrandVision door overnames

26/04/2018

GrandVision sluit het eerste kwartaal van 2018 af met een omzetgroei van 8%, die het bedrijf wel grotendeels dankt aan overnames. De optiekketen ziet haar operationele winst wel lichtjes dalen ten opzichte van een jaar eerder.

Sociaal akkoord bij Carrefour in Frankrijk

26/04/2018

Terwijl bij Carrefour België bonden en directie deze week een eerste keer rond de tafel hebben gezeten, is er in Frankrijk al een akkoord getekend over het sociaal plan en de vrijwillige vertrekkers.

BeCommerce introduceert keurmerk voor B2B-webshops

26/04/2018

Branchevereniging BeCommerce heeft een nieuw logo en een nieuw keurmerk voor B2B-webshops voorgesteld. Het is volgens de organisatie het eerste keurmerk in België voor business-to-business e-commercespelers.

Zo pakt Fun het artikelbeheer van de webshop aan

24/04/2018

Voor speelgoed- en feestwinkel Fun wordt e-commerce almaar belangrijker. De grootste uitdaging: de productspecificaties van het sterk groeiende en wisselende assortiment onderhouden. De oplossing: doorgedreven automatisering.

Blokker onthoofd: CEO Holding en CEO België stappen op

24/04/2018

Het einde lijkt nabij voor de Nederlandse winkelketen en holding Blokker. CEO Casper Meijer maakt vandaag bekend dat hij eind juni opstapt bij Blokker Holding, CEO Belux Bernd Bosch vertrekt zelfs meteen.