Een authentiek Torfs verhaal! Ontdek en beleef het nieuwe winkelconcept | RetailDetail

Een authentiek Torfs verhaal! Ontdek en beleef het nieuwe winkelconcept

Een authentiek Torfs verhaal! Ontdek en beleef het nieuwe winkelconcept

(publireportage) Schoenen Torfs staat niet stil! De populaire schoenenwinkel keten pakt uit met een totaal nieuw concept dat perfect past bij het warme familiebedrijf. Een mooi verhaal met de klant centraal en de Torfs waarden als rode draad. 

Authenticiteit, Aantrekkingskracht, Verbinding en Duurzaamheid: met deze 4 kernwaarden als leidraad kreeg het nieuwe winkelconcept vorm. Het resultaat: een toekomstbestendige winkel, die een authentiek Torfs-verhaal vertelt en waar de klant zich meteen thuisvoelt. Het pure materiaalgebruik, de juiste beeldtoepassingen, de vormgeving van diverse interieuronderdelen, de persoonlijke service,… het geheel klopt en draagt bij tot een geslaagde en Torfs-waardige winkelbeleving.

 

“We willen inspireren, uitdagen en verrassen”, aldus Angelique Vlasblom en Femke Van Woensel, Shopdesigners bij Schoenen Torfs. “Het is niet de bedoeling om te pronken met het meest vernieuwende interieur met technologisch geavanceerde snufjes. Wel wilden we een winkelomgeving creëren die past bij de identiteit van de klanten van Torfs.”

 

Lees het volledige verhaal hier!

 

DOBIT - digitale communicatie met impact

“We zijn bijzonder trots dat we na al die jaren nog steeds mogen bijdragen aan het Torfs-verhaal”, aldus Nele Bruers, Instore Experience Specialist bij DOBIT. “Niet alleen de installatie en het onderhoud van de schermen nemen wij voor onze rekening, ook onze grafische mensen leven zich maandelijks uit met het maken van leuke animaties voor op de schermen.”

 

 

Meer retail inspiratie?

Contacteer ons of bezoek onze website:

+32 (0) 14 285 785 - info@dobit.com

solutions.dobit.com

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Omzetten – maar ook prijzen – stijgen weer voor fysieke winkels

25/05/2018

Er ligt weer groei in het verschiet voor de winkels: GfK voorspelt dat de fysieke winkels in Europa 2,1 procent meer omzet zullen draaien in 2018. Het afgelopen jaar groeide hun omzet al met 1,8 procent.

Ex-Delhaizebaas Denis Knoops hoofdaandeelhouder 1PopUpStore

24/05/2018

Er is nog leven na Delhaize. Denis Knoops, die vorig jaar als CEO de baan moest ruimen bij Delhaize België, is hoofdaandeelhouder geworden van 1PopUpStore, het bedrijf achter Chronostock, de specialist in het openen van tijdelijke winkels.

Retailsector eist maatregelen tegen territoriale leveringsbeperkingen

23/05/2018

Grote leveranciers misbruiken hun dominante positie om retailers te dwingen zich enkel te bevoorraden in het land waar ze actief zijn, blijkt uit een nieuwe Benelux-studie. Zo houden ze internationale prijsverschillen in stand.

Decathlon opent dertigste winkel in Nijvel

23/05/2018

Decathlon opent zijn dertigste Belgische vestiging in het winkelcentrum Shopping Nivelles in Nijvel. In september opent de winkel de deuren, maar in afwachting daarvan is er een tijdelijke digitale Connect-shop voor online bestellingen.

“Data geven de controle terug aan trade marketeers”

23/05/2018

Voor merkfabrikanten is het een hele klus om assortimenten, prijzen en promoties in hun categorie te monitoren bij offline en online retailers. De Belgische startup Daltix verzamelt deze vitale informatie automatisch in overzichtelijke dashboards.

Shop for Geek ziet potentieel voor 25 winkels

22/05/2018

Na recente openingen in Aalst en Namen staat de teller al op dertien winkels voor Shop for Geek, de winkelformule voor gadgets en merchandisingartikelen. Dat moeten er snel een 25-tal worden. De retailer pakt nu ook de Franse markt aan.