Een authentiek Torfs verhaal! Ontdek en beleef het nieuwe winkelconcept | RetailDetail

Een authentiek Torfs verhaal! Ontdek en beleef het nieuwe winkelconcept

Een authentiek Torfs verhaal! Ontdek en beleef het nieuwe winkelconcept

(publireportage) Schoenen Torfs staat niet stil! De populaire schoenenwinkel keten pakt uit met een totaal nieuw concept dat perfect past bij het warme familiebedrijf. Een mooi verhaal met de klant centraal en de Torfs waarden als rode draad. 

Authenticiteit, Aantrekkingskracht, Verbinding en Duurzaamheid: met deze 4 kernwaarden als leidraad kreeg het nieuwe winkelconcept vorm. Het resultaat: een toekomstbestendige winkel, die een authentiek Torfs-verhaal vertelt en waar de klant zich meteen thuisvoelt. Het pure materiaalgebruik, de juiste beeldtoepassingen, de vormgeving van diverse interieuronderdelen, de persoonlijke service,… het geheel klopt en draagt bij tot een geslaagde en Torfs-waardige winkelbeleving.

 

“We willen inspireren, uitdagen en verrassen”, aldus Angelique Vlasblom en Femke Van Woensel, Shopdesigners bij Schoenen Torfs. “Het is niet de bedoeling om te pronken met het meest vernieuwende interieur met technologisch geavanceerde snufjes. Wel wilden we een winkelomgeving creëren die past bij de identiteit van de klanten van Torfs.”

 

Lees het volledige verhaal hier!

 

DOBIT - digitale communicatie met impact

“We zijn bijzonder trots dat we na al die jaren nog steeds mogen bijdragen aan het Torfs-verhaal”, aldus Nele Bruers, Instore Experience Specialist bij DOBIT. “Niet alleen de installatie en het onderhoud van de schermen nemen wij voor onze rekening, ook onze grafische mensen leven zich maandelijks uit met het maken van leuke animaties voor op de schermen.”

 

 

Meer retail inspiratie?

Contacteer ons of bezoek onze website:

+32 (0) 14 285 785 - info@dobit.com

solutions.dobit.com

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.

Verkoop van pc’s groeit eerste keer in zes jaar

13/07/2018

Voor de eerste keer in zes jaar groeide de verkoop van pc's weer: in het tweede kwartaal van 2018 steeg die met 1,4%. Volgens onderzoekbureaus Gartner en IDC is de omzetstijging voornamelijk te danken aan de groei op zakelijke markten.

Retailhub Inspiration Tour: De ‘customer journey’ wordt heel anders

09/07/2018

Met Retailhub van RetailDetail is Antwerpen een unieke retail-hotspot rijker: professionals beleven er de toekomst van retail in het enige inspiratie-platform van de Benelux met 1250 m² aan innovatieve technologie en megatrends.

Nationale Loterij plant eigen winkelketen

06/07/2018

De Nationale Loterij heeft plannen om een eigen winkelketen te openen en zoekt daarvoor al naar panden in Antwerpen, Gent, Luik en Namen.