El Corte Inglés zoekt Vlaamse delicatessen en specialiteiten

El Corte Inglés zoekt Vlaamse delicatessen en specialiteiten

De Vlaams Economisch Vertegenwoordiger in Madrid, Dirk Verlee, is erin geslaagd Luciano Martín de la Rubia te strikken voor een B2B-ontmoeting aan Brussel. De Spanjaard is de verantwoordelijke aankoper van de gourmetafdeling van Spanjes grootste keten van department stores en blijkt op zoek naar Vlaamse leveranciers.

Wereldtop

“El Corte Inglés is de Rolls Royce van de Spaanse distributie. Het concern is de belangrijkste groep van Spanje en behoort tot de wereldtop-5 van grootwarenhuizen. Hun grootste troef is de excellente klantendienst en hun uitgebreide gamma”, weten ze bij  Flanders Investment & Trade (F.I.T.), het Vlaams Agentschap voor Internationaal Ondernemen.

B2B-ontmoeting

F.I.T. haalt Luciano Martín de la Rubia op 30 september naar Brussel voor individuele B2B-ontmoetingen met kandidaat-leveranciers. Waar de gourmetafdeling van El Corte Inglés op zoek naar is? “Topproducten van de fijnproeverij. Traditie, vakmanschap, excellentie en een klassevolle verpakking die hand in hand gaan met een uitzonderlijke smaakervaring”, aldus  Flanders Investment & Trade.

Preselectie

Producenten die menen dat hun product een plaatsje verdient bij El Corte Inglés kunnen dus hun kans wagen. El Corte Inglés beslist weliswaar zelf welke bedrijven het wil ontmoeten. Wie zich inschrijft voor de ontmoeting, zal namelijk een dossier moeten indienen, op basis waarvan Luciano Martín de la Rubia de selectie zal maken.

 

Inschrijven kan nog tot 10 september via www.flandersinvestmentandtrade.be

De Vlaams Economisch Vertegenwoordiger in Madrid, Dirk Verlee, is erin geslaagd Luciano Martín de la Rubia te strikken voor een B2B-ontmoeting aan Brussel. De Spanjaard is de verantwoordelijke aankoper van de gourmetafdeling van Spanjes grootste keten van department stores en blijkt op zoek naar Vlaamse leveranciers.

Wereldtop

“El Corte Inglés is de Rolls Royce van de Spaanse distributie. Het concern is de belangrijkste groep van Spanje en behoort tot de wereldtop-5 van grootwarenhuizen. Hun grootste troef is de excellente klantendienst en hun uitgebreide gamma”, weten ze bij  Flanders Investment & Trade (F.I.T.), het Vlaams Agentschap voor Internationaal Ondernemen.

B2B-ontmoeting

F.I.T. haalt Luciano Martín de la Rubia op 30 september naar Brussel voor individuele B2B-ontmoetingen met kandidaat-leveranciers. Waar de gourmetafdeling van El Corte Inglés op zoek naar is? “Topproducten van de fijnproeverij. Traditie, vakmanschap, excellentie en een klassevolle verpakking die hand in hand gaan met een uitzonderlijke smaakervaring”, aldus  Flanders Investment & Trade.

Preselectie

Producenten die menen dat hun product een plaatsje verdient bij El Corte Inglés kunnen dus hun kans wagen. El Corte Inglés beslist weliswaar zelf welke bedrijven het wil ontmoeten. Wie zich inschrijft voor de ontmoeting, zal namelijk een dossier moeten indienen, op basis waarvan Luciano Martín de la Rubia de selectie zal maken.

 

Inschrijven kan nog tot 10 september via www.flandersinvestmentandtrade.be

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Hema gaat Arabisch en opent winkels in Midden-Oosten

15/01/2018

Voor het eerst in zijn geschiedenis waagt Hema zich buiten Europa: het opent dit jaar drie winkels in Dubai. In de komende vijf jaar wil de Nederlandse keten een fors aantal winkels in het Midden-Oosten openen.

Metro Group tevreden met eerste kwartaal

15/01/2018

De Duitse Metro Group is tevreden met de prestaties in het eerste kwartaal. De omzet steeg na wisselkoersen wel met slechts 0,2%, maar op vergelijkbare basis was er een groei van 0,8%.

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Carrefour gaat in zee met Showroomprivé

12/01/2018

Carrefour neemt een minderheidsbelang van 17% in flashsale-aanbieder Showroomprivé. De Franse supermarktgroep wil zo zijn digitale bereik en non-foodaandeel vergroten. Ex-aandeelhouder Conforama scheurt er wel flink de broek aan.

Stekker uit bijna 150 geldautomaten in supermarkten

11/01/2018

Uitbaters van supermarkten mogen niet langer de geldautomaat in hun zaak zelf vullen met bankbriefjes. Een wet uit 1990 bepaalt namelijk dat enkel een beveiligingsfirma dat nog mag, zelfs al liggen er maar enkele meters tussen de kassa’s en de automaat.

Aantal marktkramers weer in stijgende lijn

11/01/2018

Het aantal marktkramers is op vijf jaar tijd met 3,8% toegenomen, zo blijkt uit een analyse die NSZ maakte op basis van cijfers van de FOD Economie. Eind 2016 waren er in ons land 7.798 marktkramers actief.

Back to top