El Corte Inglés zoekt Vlaamse delicatessen en specialiteiten

El Corte Inglés zoekt Vlaamse delicatessen en specialiteiten

De Vlaams Economisch Vertegenwoordiger in Madrid, Dirk Verlee, is erin geslaagd Luciano Martín de la Rubia te strikken voor een B2B-ontmoeting aan Brussel. De Spanjaard is de verantwoordelijke aankoper van de gourmetafdeling van Spanjes grootste keten van department stores en blijkt op zoek naar Vlaamse leveranciers.

Wereldtop

“El Corte Inglés is de Rolls Royce van de Spaanse distributie. Het concern is de belangrijkste groep van Spanje en behoort tot de wereldtop-5 van grootwarenhuizen. Hun grootste troef is de excellente klantendienst en hun uitgebreide gamma”, weten ze bij  Flanders Investment & Trade (F.I.T.), het Vlaams Agentschap voor Internationaal Ondernemen.

B2B-ontmoeting

F.I.T. haalt Luciano Martín de la Rubia op 30 september naar Brussel voor individuele B2B-ontmoetingen met kandidaat-leveranciers. Waar de gourmetafdeling van El Corte Inglés op zoek naar is? “Topproducten van de fijnproeverij. Traditie, vakmanschap, excellentie en een klassevolle verpakking die hand in hand gaan met een uitzonderlijke smaakervaring”, aldus  Flanders Investment & Trade.

Preselectie

Producenten die menen dat hun product een plaatsje verdient bij El Corte Inglés kunnen dus hun kans wagen. El Corte Inglés beslist weliswaar zelf welke bedrijven het wil ontmoeten. Wie zich inschrijft voor de ontmoeting, zal namelijk een dossier moeten indienen, op basis waarvan Luciano Martín de la Rubia de selectie zal maken.

 

Inschrijven kan nog tot 10 september via www.flandersinvestmentandtrade.be

De Vlaams Economisch Vertegenwoordiger in Madrid, Dirk Verlee, is erin geslaagd Luciano Martín de la Rubia te strikken voor een B2B-ontmoeting aan Brussel. De Spanjaard is de verantwoordelijke aankoper van de gourmetafdeling van Spanjes grootste keten van department stores en blijkt op zoek naar Vlaamse leveranciers.

Wereldtop

“El Corte Inglés is de Rolls Royce van de Spaanse distributie. Het concern is de belangrijkste groep van Spanje en behoort tot de wereldtop-5 van grootwarenhuizen. Hun grootste troef is de excellente klantendienst en hun uitgebreide gamma”, weten ze bij  Flanders Investment & Trade (F.I.T.), het Vlaams Agentschap voor Internationaal Ondernemen.

B2B-ontmoeting

F.I.T. haalt Luciano Martín de la Rubia op 30 september naar Brussel voor individuele B2B-ontmoetingen met kandidaat-leveranciers. Waar de gourmetafdeling van El Corte Inglés op zoek naar is? “Topproducten van de fijnproeverij. Traditie, vakmanschap, excellentie en een klassevolle verpakking die hand in hand gaan met een uitzonderlijke smaakervaring”, aldus  Flanders Investment & Trade.

Preselectie

Producenten die menen dat hun product een plaatsje verdient bij El Corte Inglés kunnen dus hun kans wagen. El Corte Inglés beslist weliswaar zelf welke bedrijven het wil ontmoeten. Wie zich inschrijft voor de ontmoeting, zal namelijk een dossier moeten indienen, op basis waarvan Luciano Martín de la Rubia de selectie zal maken.

 

Inschrijven kan nog tot 10 september via www.flandersinvestmentandtrade.be

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top