Fietskoeriers.nl levert voor Dille & Kamille | RetailDetail

Fietskoeriers.nl levert voor Dille & Kamille

Fietskoeriers.nl levert voor Dille & Kamille
Shutterstock

Klanten die een online bestelling plaatsen bij Dille & Kamille, kunnen die voortaan ook op een duurzame manier laten leveren, want de keten heeft een samenwerking afgesloten met Fietskoeriers.nl.

Kleinere pakjes

De nieuwe bezorgmethode is wel enkel beschikbaar voor kleinere pakjes: grote bestellingen worden geleverd met UPS of PostNL. Bestellingen die voor middernacht worden geplaatst, worden de volgende dag al geleverd. De fietskoeriers leveren pakjes van bedrijven tijdens de kantooruren, terwijl particulieren hun pakketjes in de avonduren mogen verwachten. Voor bestellingen van meer dan 50 euro worden geen verzendingskosten aangerekend, daaronder geldt een verzendingskost van 4,95 euro.

 

Dille & Kamille is een van oorsprong Nederlands familiebedrijf, maar ondertussen is het ook de Belgische markt aan het veroveren. Momenteel heeft het 29 winkels, waarvan 18 in Nederland en 11 in België (waarvan inmiddels ook al twee in Brussel).

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.