Fun heropent twee winkels volgens nieuw concept

Fun heropent twee winkels volgens nieuw concept

Winkelketen Fun heeft opnieuw twee winkels heropend volgens het nieuwe concept "Play, Create, Party". Het gaat om de filialen in Edegem en in Turnhout. De eerste winkel die in een nieuw kleedje werd gestoken was die van Lokeren.

Feestafdeling

Wegens de goede resultaten in Lokeren heeft Fun nu besloten om ook de winkels in Edegem en Turnhout aan te passen naar het nieuwe concept. Daarbij werd de winkelschikking aangepast en moet ook de doorstroming aan de kassa’s beter zijn.

 

Naast het nieuwe concept heeft Fun in zo goed als al zijn winkels een nieuwe feestafdeling ingevoerd. Daar kunnen klanten alles vinden voor allerhande feestjes, van de bordjes en ballonnen voor verjaardagsfeestjes tot verkleedkledij voor de volwassenen.

 

“Feestartikelen zijn voor FUN een schot in de roos. We zien dat thuisfeestjes een trend is en het sluit bovendien perfect aan bij onze ‘hoek af-identiteit’. We steken onze ambitie niet onder stoelen of banken, we willen de grootste feestwinkel in Vlaanderen zijn”, aldus mede-eigenaar Sven De Waele.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Hema gaat Arabisch en opent winkels in Midden-Oosten

15/01/2018

Voor het eerst in zijn geschiedenis waagt Hema zich buiten Europa: het opent dit jaar drie winkels in Dubai. In de komende vijf jaar wil de Nederlandse keten een fors aantal winkels in het Midden-Oosten openen.

Metro Group tevreden met eerste kwartaal

15/01/2018

De Duitse Metro Group is tevreden met de prestaties in het eerste kwartaal. De omzet steeg na wisselkoersen wel met slechts 0,2%, maar op vergelijkbare basis was er een groei van 0,8%.

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Carrefour gaat in zee met Showroomprivé

12/01/2018

Carrefour neemt een minderheidsbelang van 17% in flashsale-aanbieder Showroomprivé. De Franse supermarktgroep wil zo zijn digitale bereik en non-foodaandeel vergroten. Ex-aandeelhouder Conforama scheurt er wel flink de broek aan.

Stekker uit bijna 150 geldautomaten in supermarkten

11/01/2018

Uitbaters van supermarkten mogen niet langer de geldautomaat in hun zaak zelf vullen met bankbriefjes. Een wet uit 1990 bepaalt namelijk dat enkel een beveiligingsfirma dat nog mag, zelfs al liggen er maar enkele meters tussen de kassa’s en de automaat.

Aantal marktkramers weer in stijgende lijn

11/01/2018

Het aantal marktkramers is op vijf jaar tijd met 3,8% toegenomen, zo blijkt uit een analyse die NSZ maakte op basis van cijfers van de FOD Economie. Eind 2016 waren er in ons land 7.798 marktkramers actief.

Back to top