Fun heropent twee winkels volgens nieuw concept | RetailDetail

Fun heropent twee winkels volgens nieuw concept

Fun heropent twee winkels volgens nieuw concept

Winkelketen Fun heeft opnieuw twee winkels heropend volgens het nieuwe concept "Play, Create, Party". Het gaat om de filialen in Edegem en in Turnhout. De eerste winkel die in een nieuw kleedje werd gestoken was die van Lokeren.

Feestafdeling

Wegens de goede resultaten in Lokeren heeft Fun nu besloten om ook de winkels in Edegem en Turnhout aan te passen naar het nieuwe concept. Daarbij werd de winkelschikking aangepast en moet ook de doorstroming aan de kassa’s beter zijn.

 

Naast het nieuwe concept heeft Fun in zo goed als al zijn winkels een nieuwe feestafdeling ingevoerd. Daar kunnen klanten alles vinden voor allerhande feestjes, van de bordjes en ballonnen voor verjaardagsfeestjes tot verkleedkledij voor de volwassenen.

 

“Feestartikelen zijn voor FUN een schot in de roos. We zien dat thuisfeestjes een trend is en het sluit bovendien perfect aan bij onze ‘hoek af-identiteit’. We steken onze ambitie niet onder stoelen of banken, we willen de grootste feestwinkel in Vlaanderen zijn”, aldus mede-eigenaar Sven De Waele.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Supermarktketen Morrisons wordt uur per week stil

23/07/2018

De Britse supermarktketen Morrisons organiseert voortaan elke week een prikkelarm uur voor mensen met autisme. Op zaterdagochtend tussen 9 en 10 zal er geen muziek te horen zijn, dimmen de lichten en wordt zelfs het piepje van de kassascanner stiller. 

Chinese internetreus JD.com dit jaar van start in Europa

23/07/2018

Topman Richard Liu van JD.com wil ook op de Europese markt de concurrentie aangaan met Amazon en Alibaba. In Frankrijk heeft de retailer een logistiek centrum gebouwd, Italië komt eraan en nog voor het einde van het jaar wordt het bedrijf operationeel in Duitsland.

Dieprood Galeria Kaufhof (en Inno) vestigt alle hoop op fusie

20/07/2018

Galeria Kaufhof (waar ook Galeria Inno toe behoort) zit diep in de rode cijfers: het verlies zou er oplopen tot zo'n 30 miljoen euro. Een fusie tussen Karstadt en Galeria Kaufhof moet volgens eigenaar Hudson's Bay heil brengen.

Een mooiere en energiezuinigere winkel zonder investering

18/07/2018

(publireportage) Wilt u al uw winkelfilialen voorzien van LED-verlichting? Maar ziet u op tegen het gedoe, om van de forse investering nog maar te zwijgen? Maxeda kiest daarom voor Light as a Service voor hun Brico en Praxis winkels en bespaart tot wel 70% aan energie.

Walmart en Microsoft bundelen krachten tegen Amazon

18/07/2018

Walmart is de grootste retailconcurrent van Amazon en Microsoft is de belangrijkste rivaal voor Amazons clouddiensten. Beide bedrijven proberen de internetreus nu wat meer tegenwind te geven met een strategisch partnerschap voor vijf jaar.

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.