Fun opent twee nieuwe winkels | RetailDetail

Fun opent twee nieuwe winkels

Fun opent twee nieuwe winkels

Speelgoedketen Fun wil maximaal profiteren van de feestdagen: met twee nieuwe winkels wil de keten nu ook klanten in Tongeren en Nevele aanspreken. Beide winkels openen op 15 oktober de deuren.

Heropening in Nevele

De vestiging in Tongeren wordt komende zaterdag geopend volgens het nieuwe "Play, Create, Party"-concept dat eerder al werd gelanceerd in Edegem, Lokeren en Turnhout. In Nevele gaat het om een omvorming van het vroegere "Experience center" naar een gewone winkel.

 

Fun kijkt ook hoopvol naar de feestdagen door de - naar eigen zeggen - mooie resultaten voor zijn recent gelanceerde huismerken, denk aan Kenza, ShowTime, Wheellious en Xscape. Verkoopmanager Joeri De Waele ziet het alvast zitten: “De huismerken zorgen voor een duidelijke communicatie naar de klant, een mooier winkelbeeld en kwalitatieve producten aan sterke prijzen. Zo profiteert de klant van de opgebouwde speelgoedexpertise en kan FUN zich verder onderscheiden van de concurrentie.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.