The Future of Shopping, nu ook in het Chinees

Het bekroonde managementboek van RetailDetails eigen Jorg Snoeck en Pauline Neerman zet zijn veroveringstocht verder: na een Nederlandse, Franse en Engelse versie is er nu ook een Chinese vertaling.

 

Visionair

In het boek ‘The Future of Shopping – Waar iedereen retailer is’ leggen Jorg Snoeck en Pauline Neerman uit wat nu precies voor het faillissement van de ene winkelketen na de andere zorgt, wat dan wel het beste recept voor een rooskleurige toekomst is en hoe merken aansluiting kunnen vinden bij de Nieuwe Consument. Visionair, gedurfd en onomwonden. Sinds het verschijnen van het boek, in december 2017, heeft het een opgemerkt parcours afgelegd. In april vorig jaar werd het verkozen tot Managementboek van het Jaar en intussen verschenen een Engelse en een Franse vertaling.

 

Dat het boek nu ook in China op de markt komt, is een mooie verwezenlijking. Dat land is vandaag immers een voorloper inzake retailontwikkelingen, met aanjagers als Alibaba en JD.com. In oktober vorig jaar trok RetailDetail met een delegatie retailmanagers uit de Benelux op ontdekkingsreis naar China, en in maart volgt een tweede editie van die retailhunt. Medeauteur Jorg Snoeck verwerkte zijn ervaringen alvast in een geactualiseerde keynote. Hij wordt getipt als één van dé top tien sprekers voor 2019. Wacht dus niet te lang om de Captain of Retail te boeken… Wie het boek nog niet gelezen heeft, kan het hier bestellen.