Grote namen bevestigen voor Shoptalk Europe | RetailDetail

Grote namen bevestigen voor Shoptalk Europe

Grote namen bevestigen voor Shoptalk Europe

(publireportage) Shoptalk Europe, het grote nieuwe event voor innovatie in retail en e-commerce, kan al rekenen op meer dan 100 exposanten. Startups die zich willen voorstellen aan de Europese retailscene, kunnen dat aan gunstige voorwaarden.

Voordelige sponsorpakketten

De vakbeurs annex congres toont de ingrijpende trends, technologieën en businessmodellen die bepalen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in tijden van digitale disruptie. Shoptalk Europe vindt plaats van 9 tot 11 oktober in Kopenhagen.


Meer dan 100 bedrijven hebben al een sponsorcontract getekend en een beursstand gereserveerd. Daaronder grote namen als Adyen, Google, IBM, Mailchimp, Salesforce, Westfield Retail Solutions, Pitney Bowes, CommerceHub, commercetools, Criteo, JDA Software, Shopify Plus, Vibes, VTEX en vele anderen. 


Shoptalk Europe biedt sponsorpakketten voor startups aan voordelige tarieven. Contacteer katy@shoptalk.com voor meer informatie. Registreren voor het evenement kan op deze pagina. Met de code RD150 bespaart u 150 euro op uw ticket.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Dampwinkels zien aantal klanten dalen

19/02/2018

De dampwinkels of vape shops, die zich volledig hebben gestort op de markt van elektronische sigaretten en alles wat daarbij komt kijken, zien het aantal klanten dalen. Strengere wetgeving is een van de redenen voor die daling.

Omnichannel in retail: Hoe maak je de marketingafdeling echt omnichannel?

15/02/2018

De transitie naar een omnichannelorganisatie is cruciaal én dringend in de retailsector, ziet Peter Desmyttere, oprichter en CEO van Husky Marketing Planner: “In retail werken organisaties nog vaak in silo’s.” Hij geeft een concreet stappenplan op het Omnichannel Congress.

Amazon rekruteert 2.000 medewerkers in Frankrijk

15/02/2018

Het Franse filiaal van het Amerikaanse internetwarenhuis Amazon is op zoek naar 2.000 medewerkers om de sterke groei te kunnen bijbenen. Amazon.fr is niet alleen bij onze zuiderburen, maar ook in ons land de populairste webshop.

Gino Van Ossel: “Omnichannel kan wél rendabel zijn”

15/02/2018

Omnichannel is nog geen verworvenheid in retail: veel ketens blijven vasthangen aan hun fysieke winkelnetwerk en hebben niet de volledige klantreis in kaart. Toch zijn er ook inspirerende voorbeelden.

Prima jaar voor Decathlon dankzij sterke expansie

15/02/2018

In 2016 rondde Decathlon voor  het eerst de kaap van de 10 miljard euro omzet. Vorig jaar werd ook de grens van 11 miljard gesloopt, met dank aan een sterke internationale expansie.

Generatiewissel bij BIC op moeilijk moment

15/02/2018

Wissel aan de top bij Bic, de Franse specialist van wegwerpartikelen: huidig CEO Bruno Bich geeft de touwtjes in handen van zijn 39-jarige zoon Gonzalve. Die staat voor de moeilijke opdracht om de winstdaling een halt toe te roepen.

Back to top