Grote namen bevestigen voor Shoptalk Europe | RetailDetail

Grote namen bevestigen voor Shoptalk Europe

Grote namen bevestigen voor Shoptalk Europe

(publireportage) Shoptalk Europe, het grote nieuwe event voor innovatie in retail en e-commerce, kan al rekenen op meer dan 100 exposanten. Startups die zich willen voorstellen aan de Europese retailscene, kunnen dat aan gunstige voorwaarden.

Voordelige sponsorpakketten

De vakbeurs annex congres toont de ingrijpende trends, technologieën en businessmodellen die bepalen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in tijden van digitale disruptie. Shoptalk Europe vindt plaats van 9 tot 11 oktober in Kopenhagen.


Meer dan 100 bedrijven hebben al een sponsorcontract getekend en een beursstand gereserveerd. Daaronder grote namen als Adyen, Google, IBM, Mailchimp, Salesforce, Westfield Retail Solutions, Pitney Bowes, CommerceHub, commercetools, Criteo, JDA Software, Shopify Plus, Vibes, VTEX en vele anderen. 


Shoptalk Europe biedt sponsorpakketten voor startups aan voordelige tarieven. Contacteer katy@shoptalk.com voor meer informatie. Registreren voor het evenement kan op deze pagina. Met de code RD150 bespaart u 150 euro op uw ticket.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Wouter Kolk, de CEO van Albert Heijn, een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping' in boekhandel Scheltema in Amsterdam.

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.

Acht inzichten die we onthouden van het Trade & Shopper Marketing Congress

14/06/2018

Niks dan enthousiaste reacties noteerden we op het Trade & Shopper Marketing Congress van RetailDetail en LD&Co. De grote bereidheid van sprekers en deelnemers om onderling inzichten uit te wisselen was opmerkelijk. Wat we onthielden?

Ludo Bijvoet is nieuwe topman Blokker

14/06/2018

Het management van Blokker is weer compleet: Ludo Bijvoet - vandaag topman van Xenos - heeft vanaf 1 juli de leiding bij de winkelketen in moeilijkheden, Frank Cocx wordt financieel directeur. Linda Keijzer gaat Xenos leiden.

Karstadt wil het warenhuis heruitvinden in Berlijn-Tegel

12/06/2018

Karstadt opent op de Berlijnse luchthaven Tegel voor het eerst in dertig jaar een gloednieuw warenhuis in de hoofdstad. De nieuweling moet een baken van vernieuwing worden, met een uniek aanbod dat volledig is aangepast aan de locatie.

Opinie: Blockchain, de killer van de platformen

11/06/2018

Blockchain houdt bijzonder interessante mogelijkheden in voor retail. Het is echter niet alleen een hulpmiddel voor de retailer, het kan die ook gaan vervangen. Maakt blockchain banken en supermarkten overbodig?