Grote namen bevestigen voor Shoptalk Europe

Grote namen bevestigen voor Shoptalk Europe

(publireportage) Shoptalk Europe, het grote nieuwe event voor innovatie in retail en e-commerce, kan al rekenen op meer dan 100 exposanten. Startups die zich willen voorstellen aan de Europese retailscene, kunnen dat aan gunstige voorwaarden.

Voordelige sponsorpakketten

De vakbeurs annex congres toont de ingrijpende trends, technologieën en businessmodellen die bepalen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in tijden van digitale disruptie. Shoptalk Europe vindt plaats van 9 tot 11 oktober in Kopenhagen.


Meer dan 100 bedrijven hebben al een sponsorcontract getekend en een beursstand gereserveerd. Daaronder grote namen als Adyen, Google, IBM, Mailchimp, Salesforce, Westfield Retail Solutions, Pitney Bowes, CommerceHub, commercetools, Criteo, JDA Software, Shopify Plus, Vibes, VTEX en vele anderen. 


Shoptalk Europe biedt sponsorpakketten voor startups aan voordelige tarieven. Contacteer katy@shoptalk.com voor meer informatie. Registreren voor het evenement kan op deze pagina. Met de code RD150 bespaart u 150 euro op uw ticket.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Nederlandse brillenverkoper Eyelove nu ook in België

18/10/2017

Het Nederlandse Eyelove, een prijzenbreker op de brillenmarkt, opent vandaag zijn eerste twee winkels in België. Daarnaast worden er ook al gesprekken gevoerd om snel nog meer vestigingen te openen.

Richemont verwacht forse winststijging voor eerste halfjaar

17/10/2017

Het Zwitserse luxebedrijf Richemont, eigenaar van onder andere horlogemerk Cartier, verwacht dat de winst voor de eerste helft van het boekjaar met maar liefst 80% de hoogte in gaat. De omzet gaat met meer dan 10% vooruit.

“Klantenkaarten leveren amper iets op”

17/10/2017

Klantenkaarten leveren trouwe klanten amper iets op: dat is de conclusie die Het Belang van Limburg trekt na een onderzoek bij twintig grote ketens. Die ketens zeggen dan weer dat de krant te weinig rekening houdt met persoonlijke promoties.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Oxfam denkt aan sluiting dertig wereldwinkels

16/10/2017

Door een gebrek aan vrijwilligers moeten binnenkort waarschijnlijk een dertigtal Oxfam Wereldwinkels de deuren sluiten. De voorbije drie jaar werden er al zeven gesloten. In totaal telt de keten ongeveer 230 vestigingen.

“Vergrijzende arbeidsmarkt? Niet voor retailers!”

13/10/2017

Retail blijft een van de belangrijkste sectoren voor de tewerkstelling van jongeren, zegt SD Worx: er werken dubbel zoveel dertigers als vijftigers in de sector. De vergrijzing vormt dus niet meteen een bedreiging. 

Back to top