Hans Anders opent interactieve winkel in Hoofddorp | RetailDetail

Hans Anders opent interactieve winkel in Hoofddorp

Hans Anders opent interactieve winkel in Hoofddorp

Optiekketen Hans Anders opende dit weekend in Hoofddorp een nieuwe winkel met interactieve digitale spiegels. Hiermee kan de klant via e-mail of sociale media direct de mening over een montuur aan vrienden en familie vragen.

Ingebouwde e-mail en social media

De optiekketen maakt voor de inrichting van de nieuwe winkel aan het Polderplein gebruik van materialen als donker hout en staal in bruin, grijs en zwart, afgewisseld met de rode accentkleur. De monturen worden ‘staand’ gepresenteerd in toegankelijke, van binnenuit verlichte schappen, die voor Hans Anders zijn ontwikkeld. De vestiging heeft een gediplomeerd opticien, audicien en een contactlensspecialist.

 

Vestigingsmanager Midas Cox over de nieuwe winkel: “Nu kunnen we onze klanten niet alleen een brede huis-, maar ook een merkencollectie aanbieden. Daarbij komt dat het resultaat nu zelfs meteen kan worden gedeeld met hun vrienden en familie. Daarmee komen we perfect tegemoet aan de wensen en behoeften van de klant.”

 

Collectie merkbrillen

De winkel biedt een breed assortiment van contactlenzen tot een collectie monturen en zonnebrillen. Ruim zestig procent van deze collectie bestaat uit merkbrillen tegen vaste lage prijzen. Zo kunnen klanten kiezen uit monturen van onder andere Tommy Hilfiger, Cacharel, Ray-Ban, Ted Baker, Just Cavalli, Thierry Mugler en Vogue.

 

De Hans Anders Groep uit Gorinchem is sinds 1982 leverancier van kwaliteitsbrillen en contactlenzen. Sinds 1999 levert Hans Anders ook hoorzorg. De organisatie heeft op dit moment 428 vestigingen in Nederland, België en Frankrijk en Zweden (Direkt Optik). In totaal heeft de groep bijna 1400 medewerkers.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Dieprood Galeria Kaufhof (en Inno) vestigt alle hoop op fusie

20/07/2018

Galeria Kaufhof (waar ook Galeria Inno toe behoort) zit diep in de rode cijfers: het verlies zou er oplopen tot zo'n 30 miljoen euro. Een fusie tussen Karstadt en Galeria Kaufhof moet volgens eigenaar Hudson's Bay heil brengen.

Een mooiere en energiezuinigere winkel zonder investering

18/07/2018

(publireportage) Wilt u al uw winkelfilialen voorzien van LED-verlichting? Maar ziet u op tegen het gedoe, om van de forse investering nog maar te zwijgen? Maxeda kiest daarom voor Light as a Service voor hun Brico en Praxis winkels en bespaart tot wel 70% aan energie.

Walmart en Microsoft bundelen krachten tegen Amazon

18/07/2018

Walmart is de grootste retailconcurrent van Amazon en Microsoft is de belangrijkste rivaal voor Amazons clouddiensten. Beide bedrijven proberen de internetreus nu wat meer tegenwind te geven met een strategisch partnerschap voor vijf jaar.

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.