Hans Anders opent interactieve winkel in Hoofddorp | RetailDetail

Hans Anders opent interactieve winkel in Hoofddorp

Hans Anders opent interactieve winkel in Hoofddorp

Optiekketen Hans Anders opende dit weekend in Hoofddorp een nieuwe winkel met interactieve digitale spiegels. Hiermee kan de klant via e-mail of sociale media direct de mening over een montuur aan vrienden en familie vragen.

Ingebouwde e-mail en social media

De optiekketen maakt voor de inrichting van de nieuwe winkel aan het Polderplein gebruik van materialen als donker hout en staal in bruin, grijs en zwart, afgewisseld met de rode accentkleur. De monturen worden ‘staand’ gepresenteerd in toegankelijke, van binnenuit verlichte schappen, die voor Hans Anders zijn ontwikkeld. De vestiging heeft een gediplomeerd opticien, audicien en een contactlensspecialist.

 

Vestigingsmanager Midas Cox over de nieuwe winkel: “Nu kunnen we onze klanten niet alleen een brede huis-, maar ook een merkencollectie aanbieden. Daarbij komt dat het resultaat nu zelfs meteen kan worden gedeeld met hun vrienden en familie. Daarmee komen we perfect tegemoet aan de wensen en behoeften van de klant.”

 

Collectie merkbrillen

De winkel biedt een breed assortiment van contactlenzen tot een collectie monturen en zonnebrillen. Ruim zestig procent van deze collectie bestaat uit merkbrillen tegen vaste lage prijzen. Zo kunnen klanten kiezen uit monturen van onder andere Tommy Hilfiger, Cacharel, Ray-Ban, Ted Baker, Just Cavalli, Thierry Mugler en Vogue.

 

De Hans Anders Groep uit Gorinchem is sinds 1982 leverancier van kwaliteitsbrillen en contactlenzen. Sinds 1999 levert Hans Anders ook hoorzorg. De organisatie heeft op dit moment 428 vestigingen in Nederland, België en Frankrijk en Zweden (Direkt Optik). In totaal heeft de groep bijna 1400 medewerkers.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Albert Heijn experimenteert met nieuwe versconcepten

16/05/2018

In de vernieuwde Albert Heijn in Hoofddorp brengt de supermarktketen alle innovaties en proefprojecten rond vers bij elkaar: de nieuwe winkel heeft een pluktuin voor kruiden, een borreleiland en meer.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.