Hema-winkels in België helemaal opgefrist

Hema-winkels in België helemaal opgefrist

De Nederlandse winkelketen Hema heeft haar winkels in België en Luxemburg in een nieuw kleedje gestoken. Daarnaast werd ook het assortiment voor een stuk aangepast, met extra aandacht voor schoonheidsproducten, damesmode en een nieuw gamma cadeautjes.

"Consument centraal"

"In de nieuwe HEMA staat de consument centraal. We streven naar een duidelijke winkelinrichting met sterke en inspirerende productpresentaties met als uitgangspunten een helder verhaal, beleving en inspiratie", schrijft de keten in een persbericht.

 

Het assortiment cadeautjes is volledig nieuw en zal continu vernieuwd worden. Klanten zullen daarbij kunnen kiezen uit 600 cadeautjes, vanaf 50 cent. De schoonheidsafdeling Hema Beauty werd dan weer al in 2012 gelanceerd, maar sindsdien is het assortiment stevig uitgebreid. Momenteel varieert het assortiment van professionele hulpmiddelen zoals kwasten en wimperkrullers tot een opvallend kleuraanbod van oogschaduw, lippenstiften en meer dan 100 kleuren nagellak.

 

In de winkels werden ook inspiratietafels geplaatst, waar de klant dankzij de presentatie en leuke combinaties snel ideeën moet kunnen opdoen. Elke tafel zal daarbij voorzien worden van een ander thema.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


GS1 Belgilux kondigt grootste productdatabase ter wereld aan

16/01/2018

(publireportage) GS1 Belgium & Luxembourg lanceert GS1 CLOUD, dé grootste productdatabase ter wereld. Hoe komen uw producten erin terecht en wat kunt u ermee doen? Kom op 8 februari naar ons FORUM 2018 in Brussel voor alle details!

Hema gaat Arabisch en opent winkels in Midden-Oosten

15/01/2018

Voor het eerst in zijn geschiedenis waagt Hema zich buiten Europa: het opent dit jaar drie winkels in Dubai. In de komende vijf jaar wil de Nederlandse keten een fors aantal winkels in het Midden-Oosten openen.

Metro Group tevreden met eerste kwartaal

15/01/2018

De Duitse Metro Group is tevreden met de prestaties in het eerste kwartaal. De omzet steeg na wisselkoersen wel met slechts 0,2%, maar op vergelijkbare basis was er een groei van 0,8%.

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Carrefour gaat in zee met Showroomprivé

12/01/2018

Carrefour neemt een minderheidsbelang van 17% in flashsale-aanbieder Showroomprivé. De Franse supermarktgroep wil zo zijn digitale bereik en non-foodaandeel vergroten. Ex-aandeelhouder Conforama scheurt er wel flink de broek aan.

Stekker uit bijna 150 geldautomaten in supermarkten

11/01/2018

Uitbaters van supermarkten mogen niet langer de geldautomaat in hun zaak zelf vullen met bankbriefjes. Een wet uit 1990 bepaalt namelijk dat enkel een beveiligingsfirma dat nog mag, zelfs al liggen er maar enkele meters tussen de kassa’s en de automaat.

Back to top