Herhaald wegens succes: de ‘Gratis Winkelkar’

Herhaald wegens succes: de ‘Gratis Winkelkar’

Herhaald wegens succes: de ‘Gratis Winkelkar’

Carrefour heeft het startschot gegeven voor de tweede editie van de actie ‘Gratis Winkelkar’. Die loopt nog tot 24 oktober in de 45 Belgische hypermarkten van de groep. De eerste editie vorige lente kon op veel bijval rekenen.

Klantentrouw belonen en versterken

Na het succes van de eerste editie vorige lente breit Carrefour een vervolg aan zijn ‘Gratis Winkelkar’-actie. Klanten die na inschrijving vóór 24 oktober minstens vier keer hun inkopen doen in een van de 45 Hypermarkten Carrefour in ons land, krijgen de gemiddelde waarde van hun winkelkar terugbetaald in Bonuspunten (weliswaar met een maximum van 200 euro). “Met deze actie kunnen de klanten van Carrefour hun koopkracht verhogen en zelf het bedrag berekenen dat ze graag terugbetaald krijgen”, klinkt het in een persbericht.

 

Carrefour België wil met acties als deze de klantentrouw belonen en versterken: “Deze actie heeft duidelijk tot doel onze klanten te fideliseren en die trouw te belonen”, zei de woordvoerder Batpiste van Outryve bij de lancering van de eerste editie in maart. “Op die manier hopen we hen ertoe aan te zetten al hun grote boodschappen bij ons te doen en hun gemiddelde aankoopbedrag te verhogen. Want hoe meer ze gedurende de [actie]maand uitgeven, hoe hoger de tegenwaarde zal zijn van het winkelkarretje dat ze krijgen.”

 

De woordvoerder van Carrefour wees er toen ook op dat “heel veel klanten die bonuspunten sparen om ze op het einde van het jaar uit te geven. Reken zelf maar uit: met acties zoals deze ‘gratis winkelkar’ kan je heel mooie feesten organiseren zonder één euro te moeten uitgeven.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Onderhandelingen bij Carrefour België vorderen “mondjesmaat”

17/05/2018

Gisteren zaten bonden en directie bij Carrefour België samen over het eerder aangekondigde transformatieplan waarbij 1.233 jobs op de helling staan. Een van de grote knelpunten blijft dat van de naakte ontslagen, zo viel te horen bij de bonden.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.