Herhaald wegens succes: de ‘Gratis Winkelkar’

Herhaald wegens succes: de ‘Gratis Winkelkar’

Herhaald wegens succes: de ‘Gratis Winkelkar’

Carrefour heeft het startschot gegeven voor de tweede editie van de actie ‘Gratis Winkelkar’. Die loopt nog tot 24 oktober in de 45 Belgische hypermarkten van de groep. De eerste editie vorige lente kon op veel bijval rekenen.

Klantentrouw belonen en versterken

Na het succes van de eerste editie vorige lente breit Carrefour een vervolg aan zijn ‘Gratis Winkelkar’-actie. Klanten die na inschrijving vóór 24 oktober minstens vier keer hun inkopen doen in een van de 45 Hypermarkten Carrefour in ons land, krijgen de gemiddelde waarde van hun winkelkar terugbetaald in Bonuspunten (weliswaar met een maximum van 200 euro). “Met deze actie kunnen de klanten van Carrefour hun koopkracht verhogen en zelf het bedrag berekenen dat ze graag terugbetaald krijgen”, klinkt het in een persbericht.

 

Carrefour België wil met acties als deze de klantentrouw belonen en versterken: “Deze actie heeft duidelijk tot doel onze klanten te fideliseren en die trouw te belonen”, zei de woordvoerder Batpiste van Outryve bij de lancering van de eerste editie in maart. “Op die manier hopen we hen ertoe aan te zetten al hun grote boodschappen bij ons te doen en hun gemiddelde aankoopbedrag te verhogen. Want hoe meer ze gedurende de [actie]maand uitgeven, hoe hoger de tegenwaarde zal zijn van het winkelkarretje dat ze krijgen.”

 

De woordvoerder van Carrefour wees er toen ook op dat “heel veel klanten die bonuspunten sparen om ze op het einde van het jaar uit te geven. Reken zelf maar uit: met acties zoals deze ‘gratis winkelkar’ kan je heel mooie feesten organiseren zonder één euro te moeten uitgeven.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Dieprood Galeria Kaufhof (en Inno) vestigt alle hoop op fusie

20/07/2018

Galeria Kaufhof (waar ook Galeria Inno toe behoort) zit diep in de rode cijfers: het verlies zou er oplopen tot zo'n 30 miljoen euro. Een fusie tussen Karstadt en Galeria Kaufhof moet volgens eigenaar Hudson's Bay heil brengen.

Carrefour lanceert personal shopper en levering binnen 1,5 uur

19/07/2018

Supermarktketen Carrefour schakelt een tandje bij in service: een personal shopper kiest je producten uit, een bakfiets levert die binnen anderhalf uur thuis. "Retailers moeten het verschil maken in service, en dit is nog maar het begin", vertelt RetailDetail-stichter Jorg Snoeck.

Minister Peeters toch akkoord met brugpensioenplan Carrefour

18/07/2018

Zoals verwacht heeft economieminister Kris Peeters het herstructureringsplan van Carrefour goedgekeurd, inclusief de 'brugpensioen'-regeling. De minister zei dat hij zekerheid voor werknemers verkoos boven het bestrijden van "een verkeerd signaal".

Een mooiere en energiezuinigere winkel zonder investering

18/07/2018

(publireportage) Wilt u al uw winkelfilialen voorzien van LED-verlichting? Maar ziet u op tegen het gedoe, om van de forse investering nog maar te zwijgen? Maxeda kiest daarom voor Light as a Service voor hun Brico en Praxis winkels en bespaart tot wel 70% aan energie.

Walmart en Microsoft bundelen krachten tegen Amazon

18/07/2018

Walmart is de grootste retailconcurrent van Amazon en Microsoft is de belangrijkste rivaal voor Amazons clouddiensten. Beide bedrijven proberen de internetreus nu wat meer tegenwind te geven met een strategisch partnerschap voor vijf jaar.