Jan Christiaan Hellendoorn, hoofd communicatie, verlaat Ahold | RetailDetail

Jan Christiaan Hellendoorn, hoofd communicatie, verlaat Ahold

Jan Christiaan Hellendoorn, hoofd communicatie, verlaat Ahold

Jan Christiaan Hellendoorn, het hoofd communicatie bij Ahold, heeft besloten om het bedrijf te verlaten. Vanaf 1 maart 2016 gaat hij aan de slag als Hoofd Corporate Communicatie bij het Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds van Nederland.

 

Meer dan tien jaar bij Ahold

“Ik ben trots op wat ik de afgelopen jaren met mijn team heb neergezet en verlaat het bedrijf vol vertrouwen in een mooie toekomst voor Albert Heijn, Etos en Gall & Gall. De afdeling communicatie is geprofessionaliseerd, de dienstverlening op het gebied van social media, interne en externe communicatie flink verbeterd”, zegt Hellendoorn naar aanleiding van zijn vertrek.

 

Hellendoorn was meer dan tien jaar aan de slag bij Ahold, maar zal vanaf 10 februari 2016 vervangen worden door Juliette Mudde. Zij zal de functie van Hellendoorn ad-interim uitvoeren tot er een permanente vervanger is gevonden. Voorheen was Hellendoorn ook aan de slag als senior vicepresident Corporate Communications bij luchtvaartmaatschappij KLM.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Amazon telt al 100 miljoen Prime-abonnees

19/04/2018

E-commercegigant Amazon heeft de kaap van de honderd miljoen Prime-abonnees overschreden. En dat is maar een van de vele mijlpalen waarover CEO Jeff Bezos het heeft in zijn jaarlijkse brief aan de aandeelhouders.

Tien tips om de digitale retailreuzen te verslaan

19/04/2018

“Verkoop wat mensen willen, niet wat je hebt.” Zo luidt het bondige advies van Myrna Moorthamer en Arjan Leest (Retail Rebels) aan retailers die de digitale revolutie willen overleven.

Distributeurs en transporteurs eisen schonere vrachtwagens

19/04/2018

35 bedrijven, waaronder Colruyt, Carrefour en Ikea, vragen dat Europa de constructeurs van vrachtwagens verplicht de uitstoot tegen 2025 met een vierde terug te dringen. “Totaal onrealistisch”, reageert de spreekbuis van de constructeurs.

“Tijd voor actie: kleinhandelaars online laten floreren”

18/04/2018

Vandaag kreeg fase 2 van de campagne “Het Internet. Ook uw zaak” zijn officiële aftrap in een Mechelse lederwarenwinkel. De campagne wil kleinhandelaars zo veel mogelijk aan een webshop helpen.

JD.com gaat duizend winkels per dag openen

17/04/2018

JD.com heeft plannen om maar liefst duizend supermarkten per dag te openen in China. Met dit indrukwekkende streefdoel zet het tweede grootste e-commercebedrijf van het land zijn ambities om ook de offline markt te veroveren, kracht bij.

Albert Heijn opent supermarkt in Ternat

17/04/2018

Albert Heijn flirt opnieuw met de taalgrens: franchisenemer Peeters-Govers opent dit jaar een AH-vestiging  in Ternat. Het wordt al de derde in de rand rond Brussel voor de Nederlandse supermarktketen.