Jan Christiaan Hellendoorn, hoofd communicatie, verlaat Ahold | RetailDetail

Jan Christiaan Hellendoorn, hoofd communicatie, verlaat Ahold

Jan Christiaan Hellendoorn, hoofd communicatie, verlaat Ahold

Jan Christiaan Hellendoorn, het hoofd communicatie bij Ahold, heeft besloten om het bedrijf te verlaten. Vanaf 1 maart 2016 gaat hij aan de slag als Hoofd Corporate Communicatie bij het Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds van Nederland.

 

Meer dan tien jaar bij Ahold

“Ik ben trots op wat ik de afgelopen jaren met mijn team heb neergezet en verlaat het bedrijf vol vertrouwen in een mooie toekomst voor Albert Heijn, Etos en Gall & Gall. De afdeling communicatie is geprofessionaliseerd, de dienstverlening op het gebied van social media, interne en externe communicatie flink verbeterd”, zegt Hellendoorn naar aanleiding van zijn vertrek.

 

Hellendoorn was meer dan tien jaar aan de slag bij Ahold, maar zal vanaf 10 februari 2016 vervangen worden door Juliette Mudde. Zij zal de functie van Hellendoorn ad-interim uitvoeren tot er een permanente vervanger is gevonden. Voorheen was Hellendoorn ook aan de slag als senior vicepresident Corporate Communications bij luchtvaartmaatschappij KLM.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Erotiekketen Christine le Duc wil weer verleiden

14/08/2018

De keten van eroticashops Christine le Duc wil in Nederlandse handen een nieuwe verleidingspoging wagen. Gered uit het failliete concern Beate Uhse, zet de retailer haar zinnen op de Belgische en Nederlandse markt.

Amazon mag levering volgende dag niet garanderen

13/08/2018

De Britse reclamewaakhond heeft het niet voor Amazons belofte om bestellingen van Prime-leden de volgende dag te zullen leveren. Tijdens de feestdagen vorig jaar waren er vertragingen, dus moet Amazon de garantie schrappen.

RetailDetail Day 2018: geobsedeerd door de klant

13/08/2018

Meer dan ooit staat de klant hoog op de agenda van retailers en merken. Maar is dat niet altijd zo geweest? De RetailDetail Day kijkt voorbij de hype en peilt naar de essentie van klantgericht ondernemen in het digitale tijdperk.

Hoe koopt de consument van morgen?

09/08/2018

Wist je dat winkelen en kopen twee verschillende activiteiten zijn geworden? De weg die de klant van de toekomst aflegt, ziet er helemaal anders uit. Beleef hem zelf in een Inspiration Tour van retailhub en dompel je onder in 1.250 m² innovatie. 

Decathlon neemt Zwitserse sportketen Athleticum over

09/08/2018

Decathlon neemt de Zwitserse sportketen Athleticum over. Verkoper Maus Frères krijgt een minderheidsbelang in Decathlon Zwitserland, een overnamebedrag is niet meegedeeld.

Prima halfjaar voor Rakuten

09/08/2018

De Japanse e-commercereus Rakuten, ’s werelds nummer 5 gemeten naar handelsvolume, zag zowel zijn omzet als zijn winst de voorbije zes maanden flink toenemen. Intussen gaat de groep zijn interne structuur grondig reorganiseren om sneller te kunnen inspelen op de almaar sneller wijzigende marktomstandigheden.