Jan Christiaan Hellendoorn, hoofd communicatie, verlaat Ahold | RetailDetail

Jan Christiaan Hellendoorn, hoofd communicatie, verlaat Ahold

Jan Christiaan Hellendoorn, hoofd communicatie, verlaat Ahold

Jan Christiaan Hellendoorn, het hoofd communicatie bij Ahold, heeft besloten om het bedrijf te verlaten. Vanaf 1 maart 2016 gaat hij aan de slag als Hoofd Corporate Communicatie bij het Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds van Nederland.

 

Meer dan tien jaar bij Ahold

“Ik ben trots op wat ik de afgelopen jaren met mijn team heb neergezet en verlaat het bedrijf vol vertrouwen in een mooie toekomst voor Albert Heijn, Etos en Gall & Gall. De afdeling communicatie is geprofessionaliseerd, de dienstverlening op het gebied van social media, interne en externe communicatie flink verbeterd”, zegt Hellendoorn naar aanleiding van zijn vertrek.

 

Hellendoorn was meer dan tien jaar aan de slag bij Ahold, maar zal vanaf 10 februari 2016 vervangen worden door Juliette Mudde. Zij zal de functie van Hellendoorn ad-interim uitvoeren tot er een permanente vervanger is gevonden. Voorheen was Hellendoorn ook aan de slag als senior vicepresident Corporate Communications bij luchtvaartmaatschappij KLM.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Google investeert 550 miljoen dollar in JD.com

18/06/2018

Niemand wil de trein missen in de snel groeiende Aziatische markt. Ook Google heeft dat begrepen: de Amerikanen nemen een participatie in JD.com, de grote concurrent van Alibaba.

28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Albert Heijn-CEO Wouter Kolk een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping', in boekhandel Scheltema in Amsterdam.

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Filet Pur: Met een buik vol angsten

15/06/2018

Waarin we onthullen wie de échte baas is van Carrefour Belgium, waarom gezond eten niet zo gezond is, hoe alcohol ons opbeurt en wat Jumbo nu eigenlijk van plan is. Niet geheel doorbakken hoor, dit weekoverzicht van RetailDetail Food!

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.

Acht inzichten die we onthouden van het Trade & Shopper Marketing Congress

14/06/2018

Niks dan enthousiaste reacties noteerden we op het Trade & Shopper Marketing Congress van RetailDetail en LD&Co. De grote bereidheid van sprekers en deelnemers om onderling inzichten uit te wisselen was opmerkelijk. Wat we onthielden?