JUTTU opent op 25 maart in Roeselare | RetailDetail

JUTTU opent op 25 maart in Roeselare

JUTTU opent op 25 maart in Roeselare

JUTTU, het nieuwe concept uit de stal van A.S. Adventure, opent op 25 maart zijn derde vestiging in Roeselare. Eerder opende de keten ook al winkels in Antwerpen en Brugge. Ook nu zal er weer ruimte worden gemaakt voor een pop-up van een ontwerper.

 

600 vierkante meter

De winkel in Roeselare telt een oppervlakte van 600 vierkante meter, verdeeld over vijf lifestylecorners en met ruimte voor een foodcorner, waar klanten iets kunnen eten of drinken. In de winkel worden kleding en interieurartikelen verkocht van meer dan 90 lokale en internationale merken.

 

Net als in Brugge en Antwerpen zal er in de winkel in Roeselare ook ruimte zijn voor een pop-up van een creatieve ontwerper. Véronique Leysen mocht op dat vlak eerder al de spits afbijten met een exclusieve collectie van haar breilabel Maurice Knitwear. Ditmaal is het de beurt aan Savo & Pomelina van de Belgische Eva Craenhals. Dat merk maakt meubels uit natuurlijke materialen en zal tot 6 april bij JUTTU te vinden zijn.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Omnichannel in retail: Hoe maak je de marketingafdeling echt omnichannel?

15/02/2018

De transitie naar een omnichannelorganisatie is cruciaal én dringend in de retailsector, ziet Peter Desmyttere, oprichter en CEO van Husky Marketing Planner: “In retail werken organisaties nog vaak in silo’s.” Hij geeft een concreet stappenplan op het Omnichannel Congress.

Amazon rekruteert 2.000 medewerkers in Frankrijk

15/02/2018

Het Franse filiaal van het Amerikaanse internetwarenhuis Amazon is op zoek naar 2.000 medewerkers om de sterke groei te kunnen bijbenen. Amazon.fr is niet alleen bij onze zuiderburen, maar ook in ons land de populairste webshop.

Gino Van Ossel: “Omnichannel kan wél rendabel zijn”

15/02/2018

Omnichannel is nog geen verworvenheid in retail: veel ketens blijven vasthangen aan hun fysieke winkelnetwerk en hebben niet de volledige klantreis in kaart. Toch zijn er ook inspirerende voorbeelden.

Prima jaar voor Decathlon dankzij sterke expansie

15/02/2018

In 2016 rondde Decathlon voor  het eerst de kaap van de 10 miljard euro omzet. Vorig jaar werd ook de grens van 11 miljard gesloopt, met dank aan een sterke internationale expansie.

Generatiewissel bij BIC op moeilijk moment

15/02/2018

Wissel aan de top bij Bic, de Franse specialist van wegwerpartikelen: huidig CEO Bruno Bich geeft de touwtjes in handen van zijn 39-jarige zoon Gonzalve. Die staat voor de moeilijke opdracht om de winstdaling een halt toe te roepen.

“Boycot selfscankassa’s” roepen Carrefour-vakbonden op

15/02/2018

Medewerkers van Carrefour hebben opgeroepen om selfscankassa’s te boycotten, uit protest tegen de geplande ontslagen bij de keten. Het blijft echter niet bij woorden: actievoerders hebben de selfscankassa’s in de hypermarkt in Bergen gesaboteerd.

Back to top