Keymusic breidt uit met vier nieuwe winkels | RetailDetail

Keymusic breidt uit met vier nieuwe winkels

Keymusic breidt uit met vier nieuwe winkels

Muziekwinkelketen Keymusic is bezig aan een flinke expansie in België en Nederland. Eerder dit jaar opende het al filialen in Amsterdam en Brussel en nu zijn er ook nieuwe winkels in Ninove en Apeldoorn.

 

18 vestigingen

Met de opening van de vier nieuwe winkels, beschikt de keten nu al over 18 vestigingen in België en Nederland. “Juist in de tijd van webshops en internetaankopen vinden we onze muziekwinkels extra belangrijk. Via een webshop kun je een instrument niet uitproberen en is een goede vergelijking onmogelijk. Daarom hebben we het grote assortiment van de webshop ook in onze fysieke winkels”, aldus Francky Dedeyne, gedelegeerd bestuurder van Keymusic.

 

De nieuwe winkel in Amsterdam is te vinden in het pand van muzikantencentrum Q-factory, waar al oefenruimtes, studio’s en muziekscholen aanwezig zijn. In Apeldoorn wordt de nieuwe winkel in de Asselsestraat geopend op 18 juni. De winkel in Apeldoorn is een soort terugkeer, aangezien Feedback, dat enkele jaren geleden door Keymusic werd overgenomen, er al een winkel had.

 

In Brussel is het nieuwe filiaal te vinden op wandelafstand van de eerste winkel van Keymusic in de Belgische hoofdstad. Daardoor is er nu veel meer ruimte om verschillende producten tentoon te stellen. In Ninove tot slot opent Keymusic een winkel in het voormalige pand van Music Street.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Omnichannel in retail: Hoe maak je de marketingafdeling echt omnichannel?

15/02/2018

De transitie naar een omnichannelorganisatie is cruciaal én dringend in de retailsector, ziet Peter Desmyttere, oprichter en CEO van Husky Marketing Planner: “In retail werken organisaties nog vaak in silo’s.” Hij geeft een concreet stappenplan op het Omnichannel Congress.

Amazon rekruteert 2.000 medewerkers in Frankrijk

15/02/2018

Het Franse filiaal van het Amerikaanse internetwarenhuis Amazon is op zoek naar 2.000 medewerkers om de sterke groei te kunnen bijbenen. Amazon.fr is niet alleen bij onze zuiderburen, maar ook in ons land de populairste webshop.

Gino Van Ossel: “Omnichannel kan wél rendabel zijn”

15/02/2018

Omnichannel is nog geen verworvenheid in retail: veel ketens blijven vasthangen aan hun fysieke winkelnetwerk en hebben niet de volledige klantreis in kaart. Toch zijn er ook inspirerende voorbeelden.

Prima jaar voor Decathlon dankzij sterke expansie

15/02/2018

In 2016 rondde Decathlon voor  het eerst de kaap van de 10 miljard euro omzet. Vorig jaar werd ook de grens van 11 miljard gesloopt, met dank aan een sterke internationale expansie.

Generatiewissel bij BIC op moeilijk moment

15/02/2018

Wissel aan de top bij Bic, de Franse specialist van wegwerpartikelen: huidig CEO Bruno Bich geeft de touwtjes in handen van zijn 39-jarige zoon Gonzalve. Die staat voor de moeilijke opdracht om de winstdaling een halt toe te roepen.

“Boycot selfscankassa’s” roepen Carrefour-vakbonden op

15/02/2018

Medewerkers van Carrefour hebben opgeroepen om selfscankassa’s te boycotten, uit protest tegen de geplande ontslagen bij de keten. Het blijft echter niet bij woorden: actievoerders hebben de selfscankassa’s in de hypermarkt in Bergen gesaboteerd.

Back to top