Lidl verkoopt nu ook verse bloemen

Lidl verkoopt nu ook verse bloemen

Lidl is in Nederland gestart met de verkoop van dagverse bloemen. Die zijn voortaan bij honderd filialen van de supermarktketen te vinden. De prijs voor een bosje bloemen begint al vanaf 1,99 euro.

 

MPS-keurmerk

Met de verkoop van de bloemen wil Lidl opnieuw uitbreiden in het verse assortiment dat in de winkels te vinden is. “Onder vers verstaan wij ook bloemen. De bloemen zullen meerdere dagen per week vers worden aangeleverd bij de filialen, zodat onze klant iedere dag bij ons terecht kan voor een mooi, vers én betaalbaar bosje bloemen”, aldus Jerina van Heck van Lidl Nederland.

 

Het assortiment bloemen bij Lidl zal bestaan uit rozen en Fairtrade-rozen, die worden aangevuld met seizoensbloemen, zoals tulpen, trosanjers, germini’s, chrysanten en zonnebloemen. Er zullen ook boeketten samengesteld worden, waaronder seizoensboeketten, luxueuzere boeketten en boeketten voor speciale momenten zoals Moederdag.

 

Alle bloemen zullen het MPS-keurmerk hebben, dat een internationale standaard is voor duurzaamheid in de tuinbouwsector.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top