Mobistar start rebranding tot Orange | RetailDetail

Mobistar start rebranding tot Orange

Mobistar start rebranding tot Orange

Mobistar zal vanaf 9 mei 2016 de merknaam Orange overnemen. Nog deze maand start de ‘rebranding’ van de Mobistar-verkooppunten.

Mobistar verdwijnt, Orange verschijnt

In februari maakte Mobistar bekend dat het zichzelf dit jaar zou omdopen tot Orange, de naam van het Franse moederbedrijf. Die naamsverandering moet de strategische groei van de operator ondersteunen en zijn positie op de Belgische markt versterken.

 

Nu meldt het bedrijf, dat dit jaar zijn twintigste verjaardag viert, dat de naamsverandering bij de klanten wordt geïntroduceerd vanaf 9 mei: “Sinds de aankondiging van de naamwijziging naar Orange is het voorbereidend werk van start gegaan. Alle departementen binnen het bedrijf zijn gemobiliseerd om de introductie van het merk Orange voor de klanten te kunnen realiseren en dat vanaf 9 mei 2016.”

 

Binnenkort start een communicatiecampagne, terwijl de rebranding van de huidige Mobistar Centers (154, volgens de website) tot Orange-winkels al in de loop van de maand april zal beginnen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.