Nationale Loterij opent pop-up in Antwerpen | RetailDetail

Nationale Loterij opent pop-up in Antwerpen

Nationale Loterij opent pop-up in Antwerpen

De Nationale Loterij heeft op de Meir in Antwerpen een pop-upwinkel geopend. Daar verkoopt ze tot eind januari verschillende cadeauartikelen die enkel in de pop-up zullen te vinden zijn en die speciaal voor de feestdagen werden samengesteld.

Feestelijke verpakkingen

Zo verkoopt de Nationale Loterij in zijn Kadoosjeswinkel een Win For Life-boom met acht krasbiljetten van drie euro , een Christmas Fun Boom met 24 krasbiljetten van twee euro of een Deluxe Gifts Zoetgelukdoosje met een doosje chocolade van de Antwerpse chocolatier B by B.

 

“We verkopen in deze winkel dezelfde producten als in onze 5.500 andere verkooppunten, maar speciaal voor deze pop-up hebben we enkele cadeauformules in originele verpakkingen samengesteld”, zegt CEO Jannie Haeck aan GVA. “Het gaat voor ons niet alleen om het verkopen, maar ook om ons verhaal te vertellen. Met deze cadeaus koop je kansen voor een ander. Van elk verkocht biljet gaat 28 procent naar een van onze goede doelen, wat elk cadeau een mooie extra geeft.”

 

Het is de eerste keer dat de Nationale Lotterij op de proppen komt met een eigen winkel. Bezoekers kunnen er trouwens niet enkel cadeautjes kopen, maar ook gewoon op de Lotto of Euromillions spelen. De pop-up is nog tot 26 januari geopend.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Dieprood Galeria Kaufhof (en Inno) vestigt alle hoop op fusie

20/07/2018

Galeria Kaufhof (waar ook Galeria Inno toe behoort) zit diep in de rode cijfers: het verlies zou er oplopen tot zo'n 30 miljoen euro. Een fusie tussen Karstadt en Galeria Kaufhof moet volgens eigenaar Hudson's Bay heil brengen.

Eerste Belgische stadswinkel voor The Belgian Chocolate House

19/07/2018

Voor het eerst opent The Belgian Chocolate House (de grootste chocoladeretailer ter wereld met liefst 1000 ton per jaar) een boetiek in een Belgische winkelstraat. Klanten kunnen er ook ter plaatse consumeren.

Een mooiere en energiezuinigere winkel zonder investering

18/07/2018

(publireportage) Wilt u al uw winkelfilialen voorzien van LED-verlichting? Maar ziet u op tegen het gedoe, om van de forse investering nog maar te zwijgen? Maxeda kiest daarom voor Light as a Service voor hun Brico en Praxis winkels en bespaart tot wel 70% aan energie.

Walmart en Microsoft bundelen krachten tegen Amazon

18/07/2018

Walmart is de grootste retailconcurrent van Amazon en Microsoft is de belangrijkste rivaal voor Amazons clouddiensten. Beide bedrijven proberen de internetreus nu wat meer tegenwind te geven met een strategisch partnerschap voor vijf jaar.

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.