Neckermann Reizen experimenteert met virtuele realiteit | RetailDetail

Neckermann Reizen experimenteert met virtuele realiteit

Neckermann Reizen experimenteert met virtuele realiteit

Neckermann Reizen gaat in Nederland experimenteren met virtuele realiteit, om zo klanten kennis te laten maken met hun bestemming en het hotel. Het heeft daarvoor al een eerste filmpje laten opnemen.

Belangrijkste plaatsen laten zien

In het filmpje krijgen klanten het SENTIDO Letoonia Golf Resort in Turkije te zien: gedurende twee minuten krijgen ze de belangrijkste plaatsen van het hotel te zien, zoals het strand, het zwembad, hotelkamers en het restaurant. Als het concept een succes wordt, dan zal het later ook in andere landen in gebruik worden genomen. Neckermann zet al sinds 2014 drones in om filmpjes te maken, om klanten een beter idee te geven van de locatie waar ze voor kunnen kiezen.

 

Het filmpje is al te vinden op het YouTubekanaal van Neckermann Reizen. Het kan ook zonder VR-bril bekeken worden, waarbij het ook mogelijk is om 360° rondom te kijken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Amazon mag levering volgende dag niet garanderen

13/08/2018

De Britse reclamewaakhond heeft het niet voor Amazons belofte om bestellingen van Prime-leden de volgende dag te zullen leveren. Tijdens de feestdagen vorig jaar waren er vertragingen, dus moet Amazon de garantie schrappen.

RetailDetail Day 2018: geobsedeerd door de klant

13/08/2018

Meer dan ooit staat de klant hoog op de agenda van retailers en merken. Maar is dat niet altijd zo geweest? De RetailDetail Day kijkt voorbij de hype en peilt naar de essentie van klantgericht ondernemen in het digitale tijdperk.

Hoe koopt de consument van morgen?

09/08/2018

Wist je dat winkelen en kopen twee verschillende activiteiten zijn geworden? De weg die de klant van de toekomst aflegt, ziet er helemaal anders uit. Beleef hem zelf in een Inspiration Tour van retailhub en dompel je onder in 1.250 m² innovatie. 

Decathlon neemt Zwitserse sportketen Athleticum over

09/08/2018

Decathlon neemt de Zwitserse sportketen Athleticum over. Verkoper Maus Frères krijgt een minderheidsbelang in Decathlon Zwitserland, een overnamebedrag is niet meegedeeld.

Prima halfjaar voor Rakuten

09/08/2018

De Japanse e-commercereus Rakuten, ’s werelds nummer 5 gemeten naar handelsvolume, zag zowel zijn omzet als zijn winst de voorbije zes maanden flink toenemen. Intussen gaat de groep zijn interne structuur grondig reorganiseren om sneller te kunnen inspelen op de almaar sneller wijzigende marktomstandigheden.

Gratis verzending voor leden Bol.com Select

08/08/2018

In navolging van Amazon voert Bol.com zijn lidmaatschapsservice op: Select-leden kunnen nu het hele assortiment gratis bezorgd krijgen. Althans, als ze de lidmaatschapskost betalen.