Nieuw: RetailDetail Food slaat brug tussen vakblad en direct mail | RetailDetail

Nieuw: RetailDetail Food slaat brug tussen vakblad en direct mail

Nieuw: RetailDetail Food slaat brug tussen vakblad en direct mail

RetailDetail lanceert een nieuwe publicatie: RetailDetail Food, een tweewekelijkse inspiratiekrant op maat van supermarktondernemers. Het eerste nummer is pas verschenen en staat ook online. 

Gepersonaliseerd vakblad

Uniek aan dit vakblad is de gedeeltelijk gepersonaliseerde inhoud. Verschillende lezersgroepen krijgen content op maat te lezen: een technisch hoogstandje dat mogelijk wordt gemaakt door een exclusief partnerschap met Symeta, de specialist in gepersonaliseerde printcommunicatie. RetailDetail Food slaat zo als eerste de brug tussen vakblad en direct mail. 


“Op deze primeur ben ik erg trots”, zegt uitgever Jorg Snoeck. “De toekomst van communicatie is persoonlijk. Adverteerders die exclusieve afspraken maken met specifieke retailers, zullen hierover ook gericht kunnen communiceren.”  

 

Dicht bij de lezer

“Een vakbad kan niet dicht genoeg bij zijn lezers staan,” stelt hoofdredacteur Stefan Van Rompaey. “We brengen informatie van en voor foodretailers, gevoed door een panel van geëngageerde winkeliers. Op die manier staat RetailDetail Food garant voor relevante en onderscheidende content.”  


RetailDetail Food wordt gedrukt in tabloidformaat en zal tweewekelijks verschijnen, uitgezonderd tijdens vakantieperiodes. In 2016 verschijnen er nog 11 nummers. Ook online zal RetailDetail Food een verlengstuk krijgen met een e-newsletter en personaliseerbare content.  

 


Lees hier het eerste nummer van RetailDetail Food online. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Dieprood Galeria Kaufhof (en Inno) vestigt alle hoop op fusie

20/07/2018

Galeria Kaufhof (waar ook Galeria Inno toe behoort) zit diep in de rode cijfers: het verlies zou er oplopen tot zo'n 30 miljoen euro. Een fusie tussen Karstadt en Galeria Kaufhof moet volgens eigenaar Hudson's Bay heil brengen.

Een mooiere en energiezuinigere winkel zonder investering

18/07/2018

(publireportage) Wilt u al uw winkelfilialen voorzien van LED-verlichting? Maar ziet u op tegen het gedoe, om van de forse investering nog maar te zwijgen? Maxeda kiest daarom voor Light as a Service voor hun Brico en Praxis winkels en bespaart tot wel 70% aan energie.

Walmart en Microsoft bundelen krachten tegen Amazon

18/07/2018

Walmart is de grootste retailconcurrent van Amazon en Microsoft is de belangrijkste rivaal voor Amazons clouddiensten. Beide bedrijven proberen de internetreus nu wat meer tegenwind te geven met een strategisch partnerschap voor vijf jaar.

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.