Nieuwe Sunday Shopday begin oktober | RetailDetail

Nieuwe Sunday Shopday begin oktober

Nieuwe Sunday Shopday begin oktober

Op 2 oktober organiseert Comeos voor de derde keer de Sunday Shopday. Op die dag zijn er heel wat winkels geopend en worden er in samenwerking met de steden en gemeenten evenementen georganiseerd in de winkelcentra.

 

Volledig gratis voor handelaars

Zo werden er vorig jaar modeshows georganiseerd, maar waren er ook springkastelen te vinden en werden er heel wat wedstrijden uitgeschreven. Comeos hoopt op die manier extra klanten naar de winkels te trekken.

 

Vorig jaar was dat alvast een succes, want toen waren er alvast 11 procent meer elektronische betalingen dan op de eerste Sunday Shopday in 2014. Ook de deelnemende handelaars waren positief en meerdere steden toonden zich meteen bereid voor een nieuwe editie in 2016.

 

Winkeliers kunnen zich momenteel gratis inschrijven voor deelname aan de Sunday Shopday op 2 oktober. Ook voor niet-leden van Comeos is de inschrijving volledig gratis. Daarnaast kunnen ze een promopakket laten samenstellen, waarbij ze kunnen kiezen uit materiaal als raamstickers, gewone stickers, ballonnen, affiches voor stoepborden en vlaggen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Google investeert 550 miljoen dollar in JD.com

18/06/2018

Niemand wil de trein missen in de snel groeiende Aziatische markt. Ook Google heeft dat begrepen: de Amerikanen nemen een participatie in JD.com, de grote concurrent van Alibaba.

28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Albert Heijn-CEO Wouter Kolk een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping', in boekhandel Scheltema in Amsterdam.

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.

Acht inzichten die we onthouden van het Trade & Shopper Marketing Congress

14/06/2018

Niks dan enthousiaste reacties noteerden we op het Trade & Shopper Marketing Congress van RetailDetail en LD&Co. De grote bereidheid van sprekers en deelnemers om onderling inzichten uit te wisselen was opmerkelijk. Wat we onthielden?

Ludo Bijvoet is nieuwe topman Blokker

14/06/2018

Het management van Blokker is weer compleet: Ludo Bijvoet - vandaag topman van Xenos - heeft vanaf 1 juli de leiding bij de winkelketen in moeilijkheden, Frank Cocx wordt financieel directeur. Linda Keijzer gaat Xenos leiden.

Karstadt wil het warenhuis heruitvinden in Berlijn-Tegel

12/06/2018

Karstadt opent op de Berlijnse luchthaven Tegel voor het eerst in dertig jaar een gloednieuw warenhuis in de hoofdstad. De nieuweling moet een baken van vernieuwing worden, met een uniek aanbod dat volledig is aangepast aan de locatie.