Nieuwe Sunday Shopday begin oktober | RetailDetail

Nieuwe Sunday Shopday begin oktober

Nieuwe Sunday Shopday begin oktober

Op 2 oktober organiseert Comeos voor de derde keer de Sunday Shopday. Op die dag zijn er heel wat winkels geopend en worden er in samenwerking met de steden en gemeenten evenementen georganiseerd in de winkelcentra.

 

Volledig gratis voor handelaars

Zo werden er vorig jaar modeshows georganiseerd, maar waren er ook springkastelen te vinden en werden er heel wat wedstrijden uitgeschreven. Comeos hoopt op die manier extra klanten naar de winkels te trekken.

 

Vorig jaar was dat alvast een succes, want toen waren er alvast 11 procent meer elektronische betalingen dan op de eerste Sunday Shopday in 2014. Ook de deelnemende handelaars waren positief en meerdere steden toonden zich meteen bereid voor een nieuwe editie in 2016.

 

Winkeliers kunnen zich momenteel gratis inschrijven voor deelname aan de Sunday Shopday op 2 oktober. Ook voor niet-leden van Comeos is de inschrijving volledig gratis. Daarnaast kunnen ze een promopakket laten samenstellen, waarbij ze kunnen kiezen uit materiaal als raamstickers, gewone stickers, ballonnen, affiches voor stoepborden en vlaggen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Amazon telt al 100 miljoen Prime-abonnees

19/04/2018

E-commercegigant Amazon heeft de kaap van de honderd miljoen Prime-abonnees overschreden. En dat is maar een van de vele mijlpalen waarover CEO Jeff Bezos het heeft in zijn jaarlijkse brief aan de aandeelhouders.

Tien tips om de digitale retailreuzen te verslaan

19/04/2018

“Verkoop wat mensen willen, niet wat je hebt.” Zo luidt het bondige advies van Myrna Moorthamer en Arjan Leest (Retail Rebels) aan retailers die de digitale revolutie willen overleven.

Distributeurs en transporteurs eisen schonere vrachtwagens

19/04/2018

35 bedrijven, waaronder Colruyt, Carrefour en Ikea, vragen dat Europa de constructeurs van vrachtwagens verplicht de uitstoot tegen 2025 met een vierde terug te dringen. “Totaal onrealistisch”, reageert de spreekbuis van de constructeurs.

“Tijd voor actie: kleinhandelaars online laten floreren”

18/04/2018

Vandaag kreeg fase 2 van de campagne “Het Internet. Ook uw zaak” zijn officiële aftrap in een Mechelse lederwarenwinkel. De campagne wil kleinhandelaars zo veel mogelijk aan een webshop helpen.

JD.com gaat duizend winkels per dag openen

17/04/2018

JD.com heeft plannen om maar liefst duizend supermarkten per dag te openen in China. Met dit indrukwekkende streefdoel zet het tweede grootste e-commercebedrijf van het land zijn ambities om ook de offline markt te veroveren, kracht bij.

Pets Place verkoopt nu ook in België via bol.com

17/04/2018

Pets Place gaat zijn volledige assortiment van huis- en erfdierproducten nu ook via bol.com verkopen. De Nederlandse keten hoopt daarmee ook Belgische klanten te werven en te beleveren vanuit zijn distributiecentrum in Ede.