Nieuwe Sunday Shopday begin oktober

Nieuwe Sunday Shopday begin oktober

Op 2 oktober organiseert Comeos voor de derde keer de Sunday Shopday. Op die dag zijn er heel wat winkels geopend en worden er in samenwerking met de steden en gemeenten evenementen georganiseerd in de winkelcentra.

 

Volledig gratis voor handelaars

Zo werden er vorig jaar modeshows georganiseerd, maar waren er ook springkastelen te vinden en werden er heel wat wedstrijden uitgeschreven. Comeos hoopt op die manier extra klanten naar de winkels te trekken.

 

Vorig jaar was dat alvast een succes, want toen waren er alvast 11 procent meer elektronische betalingen dan op de eerste Sunday Shopday in 2014. Ook de deelnemende handelaars waren positief en meerdere steden toonden zich meteen bereid voor een nieuwe editie in 2016.

 

Winkeliers kunnen zich momenteel gratis inschrijven voor deelname aan de Sunday Shopday op 2 oktober. Ook voor niet-leden van Comeos is de inschrijving volledig gratis. Daarnaast kunnen ze een promopakket laten samenstellen, waarbij ze kunnen kiezen uit materiaal als raamstickers, gewone stickers, ballonnen, affiches voor stoepborden en vlaggen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eerste winkels The Mint openen deuren

18/10/2017

De eerste winkels in The Mint, het vernieuwde Muntcentrum in Brussel, hebben de deuren geopend. Iam en Nyx kregen de primeur, morgen en overmorgen zullen nog een aantal merken hun voorbeeld volgen.

RetailDetail Magazine #5 staat online

18/10/2017

Op de cover van de oktobereditie van RetailDetail Magazine prijkt de nieuwe CEO van e5 mode, Alexander Talpe. Verder in dit nummer: een uitgebreid dossier over winkelvastgoed en stadsmobiliteit.

Nederlandse brillenverkoper Eyelove nu ook in België

18/10/2017

Het Nederlandse Eyelove, een prijzenbreker op de brillenmarkt, opent vandaag zijn eerste twee winkels in België. Daarnaast worden er ook al gesprekken gevoerd om snel nog meer vestigingen te openen.

Richemont verwacht forse winststijging voor eerste halfjaar

17/10/2017

Het Zwitserse luxebedrijf Richemont, eigenaar van onder andere horlogemerk Cartier, verwacht dat de winst voor de eerste helft van het boekjaar met maar liefst 80% de hoogte in gaat. De omzet gaat met meer dan 10% vooruit.

“Klantenkaarten leveren amper iets op”

17/10/2017

Klantenkaarten leveren trouwe klanten amper iets op: dat is de conclusie die Het Belang van Limburg trekt na een onderzoek bij twintig grote ketens. Die ketens zeggen dan weer dat de krant te weinig rekening houdt met persoonlijke promoties.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Back to top