Nieuwste RetailDetail Magazine staat online | RetailDetail

Nieuwste RetailDetail Magazine staat online

Nieuwste RetailDetail Magazine staat online

Zopas is het nieuwste nummer van RetailDetail Magazine verschenen, het tweede nummer al dit jaar. Wie de papieren versie nog niet te pakken kreeg, kan het tijdschrift alvast online lezen. 

 

Rituals, Decathlon en Action

In dit nieuwe nummer vertelt COO Arjen Schouten honderduit over de ambities van Rituals, onthult Decathlon z’n omnichannelstrategie en analyseren we hoe Action ook in een verzadigde markt kan blijven groeien. 


Verder lees je er over de tien consumententrends die 2016 vorm zullen geven en zijn er mooie cases van MyMuesli, Proximus en meubelmerk DFS


Het nieuwe nummer van RetailDetail Magazine lees je hier. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Walmart kan online groei niet aanhouden

21/02/2018

De Amerikaanse retailreus Walmart heeft in het laatste kwartaal van 2017 een teleurstellende online groei gekend. De online omzet steeg nog wel met een kwart, maar dat was een stuk minder dan verwacht.

Brugge bindt strijd aan met toeristenwinkeltjes

21/02/2018

Als het van het Brugse Open VLD Plus afhangt, komt er een verbod op nieuwe winkeltjes die mikken op toeristen in de binnenstad. Brugge zou zo een voorbeeld nemen aan Amsterdam.

Consolidatie bij Amerikaanse ketens in strijd tegen Amazon

21/02/2018

De Amerikaanse retailer Albertsons heeft zijn sectorgenoot Rite Aid overgenomen, nadat die laatste eerder ook al een flink aantal winkels verkocht had aan Walgreens. De overnames zijn vooral een reactie op de opmars van Amazon en andere online spelers.

Thierry Moubax (bpost): "Het businessmodel van de retail zal ingrijpend veranderen"

21/02/2018

Omnichannel is wat anders dan de optelsom van offline en online. Zijn retailers klaar voor een realiteit waarin de meeste aankoopbeslissingen genomen worden door digitale assistenten?

Walmart denkt aan nieuwe keten in India

21/02/2018

De onderhandelingen van de Amerikaanse warenhuisketen Walmart en de Indische e-commercespeler Flipkart gaan mogelijk over meer dan enkel online retail. De kans bestaat dat er ook een fysieke keten komt.

bpost vergroot zijn netwerk aan afhaalpunten

20/02/2018

(publireportage) Gemak speelt een steeds grotere rol bij online shopping en de huidige consument weet exact wat hij wil: zelf bepalen waar en wanneer zijn aankopen geleverd worden. bpost blijft dan ook zijn netwerk aan afhaalpunten verder uitbreiden.

Back to top