Pets Place en Boerenbond lanceren nieuwe app | RetailDetail

Pets Place en Boerenbond lanceren nieuwe app

Pets Place en Boerenbond lanceren nieuwe app

IJsvogel Retail, het moederbedrijf van Pets Place en Boerenbond, lanceert een nieuwe app voor beide formules. Die moet online en offline winkelen met elkaar verbinden en voordelen bieden aan trouwe klanten.

VIP Club

“We willen anno 2017 onze klanten nóg beter en persoonlijker kunnen helpen. Waar de fysieke winkels van Boerenbond en Pets Place worden ervaren als ontmoetingsplekken met professionele kennis, biedt de app een aanvulling hier op. Het geeft ons de mogelijkheid om 24/7 met onze shoppers in contact te staan”, zegt commercieel directeur Cora Kleinhout.

 

Gebruikers van de app worden lid van de VIP Club, die persoonlijk advies en uitnodigingen voor VIP-events biedt. Dat advies wordt aangepast naargelang het profiel van de gebruikers en hun huisdier. Daarnaast sparen ze ook punten, die ze kunnen gebruiken voor kortingen of een donatie aan het goede doel. Consumenten die de app niet gebruiken, kunnen ook een fysieke klantenkaart aanvragen en zo lid worden van de VIP Club.

 

IJsvogel Retail lanceerde dit kwartaal ook al nieuwe websites voor zowel Pets Place als Boerenbond. In Nederland zijn 197 vestigingen van Pets Place te vinden en 67 Boerenbond-winkels, die laatste wel steeds in combinatie met een winkel van Pets Place.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Retailsector eist maatregelen tegen territoriale leveringsbeperkingen

23/05/2018

Grote leveranciers misbruiken hun dominante positie om retailers te dwingen zich enkel te bevoorraden in het land waar ze actief zijn, blijkt uit een nieuwe Benelux-studie. Zo houden ze internationale prijsverschillen in stand.

Decathlon opent dertigste winkel in Nijvel

23/05/2018

Decathlon opent zijn dertigste Belgische vestiging in het winkelcentrum Shopping Nivelles in Nijvel. In september opent de winkel de deuren, maar in afwachting daarvan is er een tijdelijke digitale Connect-shop voor online bestellingen.

“Data geven de controle terug aan trade marketeers”

23/05/2018

Voor merkfabrikanten is het een hele klus om assortimenten, prijzen en promoties in hun categorie te monitoren bij offline en online retailers. De Belgische startup Daltix verzamelt deze vitale informatie automatisch in overzichtelijke dashboards.

Shop for Geek ziet potentieel voor 25 winkels

22/05/2018

Na recente openingen in Aalst en Namen staat de teller al op dertien winkels voor Shop for Geek, de winkelformule voor gadgets en merchandisingartikelen. Dat moeten er snel een 25-tal worden. De retailer pakt nu ook de Franse markt aan.

Eigenaar 3i wil Action toch voor zichzelf houden

22/05/2018

Investeerder 3i wil Action dan toch helemaal houden. Hoewel de eigenaar van de discountketen vorige week liet uitschijnen een koper te zoeken voor een deel van zijn participatie in Action, ontkent 3i dat nu.

Marks & Spencer haalt het mes boven: 100 winkels dicht

22/05/2018

De Britse retailer wil ingrijpend herstructureren. De komende vier jaar moeten niet 60, maar wel 100 Britse winkels de deuren sluiten. “Noodzakelijk om de toekomst veilig te stellen”, klinkt het.