Picnic gaat ook bloemen bezorgen | RetailDetail

Picnic gaat ook bloemen bezorgen

 Picnic gaat ook bloemen bezorgen

Picnic gaat nu ook verse bloemen aan huis bezorgen: de online supermarkt gaat hiervoor samenwerken met Verdel's Naturals Green & Gifts.

Bestellen in app

Klanten kunnen in de app waarmee zij hun boodschappen bestellen, kiezen uit drie verschillende bossen bloemen die wisselen met de seizoenen. De boeketten worden vervoerd in een speciaal ontwikkelde verpakking en blijven tijdens het vervoer vers dankzij een speciale gel. De bloemen kunnen binnenkort in cadeaupapier en voorzien van een kaartje als cadeau worden besteld.

 

De boeketten met bloemen worden elke dag vers aangeleverd en staan dezelfde dag nog op de tafel van de Picnic-klant. Het bedrijf garandeert dat de boeketten door dagvers leveren minstens acht dagen goed blijven.

 

Bloemen voor alle klanten

Verdel neemt de bloemen af van geselecteerde Nederlandse telers, bij voorkeur uit de regio. Commercieel directeur Martijn van Noort noemt het leveren van verse bloemen aan huis een nieuwe stap voor het bedrijf: “Samen met Picnic hebben we nu een innovatieve oplossing om dit voor iedereen bereikbaar te maken.” 

 

Verdel is een familiebedrijf met 47 jaar ervaring in de bloemen- en plantenbranche en ruim 250 medewerkers. Het bedrijf exporteert bloemen, boeketten, planten, arrangementen en hardwaren naar supermarkten en bloemenwinkels in vijftien landen en heeft een keten van eigen bloemenwinkels in Duitsland.

 

Om de uitbreiding van het assortiment te vieren, bieden Picnic en Verdel's aan alle 10.000 Picnic-klanten een bloemetje aan. Iedere klant die deze week een bestelling doet, krijgt er gratis een bloemetje bij.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Wouter Kolk, de CEO van Albert Heijn, een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping' in boekhandel Scheltema in Amsterdam.

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.

Acht inzichten die we onthouden van het Trade & Shopper Marketing Congress

14/06/2018

Niks dan enthousiaste reacties noteerden we op het Trade & Shopper Marketing Congress van RetailDetail en LD&Co. De grote bereidheid van sprekers en deelnemers om onderling inzichten uit te wisselen was opmerkelijk. Wat we onthielden?

Ludo Bijvoet is nieuwe topman Blokker

14/06/2018

Het management van Blokker is weer compleet: Ludo Bijvoet - vandaag topman van Xenos - heeft vanaf 1 juli de leiding bij de winkelketen in moeilijkheden, Frank Cocx wordt financieel directeur. Linda Keijzer gaat Xenos leiden.

Karstadt wil het warenhuis heruitvinden in Berlijn-Tegel

12/06/2018

Karstadt opent op de Berlijnse luchthaven Tegel voor het eerst in dertig jaar een gloednieuw warenhuis in de hoofdstad. De nieuweling moet een baken van vernieuwing worden, met een uniek aanbod dat volledig is aangepast aan de locatie.

Opinie: Blockchain, de killer van de platformen

11/06/2018

Blockchain houdt bijzonder interessante mogelijkheden in voor retail. Het is echter niet alleen een hulpmiddel voor de retailer, het kan die ook gaan vervangen. Maakt blockchain banken en supermarkten overbodig?