Picnic gaat ook bloemen bezorgen

 Picnic gaat ook bloemen bezorgen

Picnic gaat nu ook verse bloemen aan huis bezorgen: de online supermarkt gaat hiervoor samenwerken met Verdel's Naturals Green & Gifts.

Bestellen in app

Klanten kunnen in de app waarmee zij hun boodschappen bestellen, kiezen uit drie verschillende bossen bloemen die wisselen met de seizoenen. De boeketten worden vervoerd in een speciaal ontwikkelde verpakking en blijven tijdens het vervoer vers dankzij een speciale gel. De bloemen kunnen binnenkort in cadeaupapier en voorzien van een kaartje als cadeau worden besteld.

 

De boeketten met bloemen worden elke dag vers aangeleverd en staan dezelfde dag nog op de tafel van de Picnic-klant. Het bedrijf garandeert dat de boeketten door dagvers leveren minstens acht dagen goed blijven.

 

Bloemen voor alle klanten

Verdel neemt de bloemen af van geselecteerde Nederlandse telers, bij voorkeur uit de regio. Commercieel directeur Martijn van Noort noemt het leveren van verse bloemen aan huis een nieuwe stap voor het bedrijf: “Samen met Picnic hebben we nu een innovatieve oplossing om dit voor iedereen bereikbaar te maken.” 

 

Verdel is een familiebedrijf met 47 jaar ervaring in de bloemen- en plantenbranche en ruim 250 medewerkers. Het bedrijf exporteert bloemen, boeketten, planten, arrangementen en hardwaren naar supermarkten en bloemenwinkels in vijftien landen en heeft een keten van eigen bloemenwinkels in Duitsland.

 

Om de uitbreiding van het assortiment te vieren, bieden Picnic en Verdel's aan alle 10.000 Picnic-klanten een bloemetje aan. Iedere klant die deze week een bestelling doet, krijgt er gratis een bloemetje bij.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Unilever reorganiseert Field Sales-team in België

22/01/2018

Unilever Belgium reorganiseert haar Retail Field Sales-team, de winkelvertegenwoordigers van de FMCG-producent. Er gaan daarbij elf banen verloren, bevestigt het bedrijf aan de RetailDetail-redactie.

Zes Limburgse gemeenten willen handelskern versterken

22/01/2018

De Limburgse gemeenten Beringen, Bilzen, Leopoldsburg, Lommel, Maaseik en Tongeren lanceren een nieuw plan dat de handelskern in die gemeenten moet versterken Lokale handelaars zullen zelf kunnen meedenken rond de nieuwe strategie.

Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Back to top