RetailDetail Congress 2016: geef je bedrijf een #BOOST | RetailDetail

RetailDetail Congress 2016: geef je bedrijf een #BOOST

RetailDetail Congress 2016: geef je bedrijf een #BOOST

Kan jouw bedrijf een #BOOST gebruiken? Op 28 april garandeert het RetailDetail Congress een stevige opkikker, met niemand minder dan Frans Muller (Delhaize Group) en Bob Phibbs (The Retail Doctor) als topinstructeurs.

 

Een nieuw gezicht

Retail heeft een nieuw gezicht gekregen; een gezicht met vele facetten en verrassend diverse trekken. Om nog mee te kunnen, is absolute fitheid vereist. Beter dan een fitnessabonnement, geeft het RetailDetail Congress 2016 je graag dat duwtje in de rug.


Maar niet alleen retail, ook het RetailDetail Congress zelf krijgt een nieuw gezicht: het congres verhuist dit jaar naar een gloednieuwe locatie, B-Lounge in Willebroek. 

 

'Workout’ met Frans Muller

Daar trakteren Frans Muller, CEO Delhaize Group, en ‘The Retail Doctor’ Bob Phibbs als hoofdprogramma op een grondige mentale ‘workout’. Maar ook de opwarmers beloven stevig te worden, met als thema’s #MARKETING en #FUTURES.


In het voorprogramma #FUTURES gidsen drie toptrendwatchers je door onzekere tijden. Herman Konings, Joeri Van den Bergh en Tom Palmaerts bundelen hun inzichten in één verzamelbundel, vol trends waar we toekomsten kunnen op bouwen. Wie zich inschrijft voor dit voorprogramma krijgt een exemplaar van het boek mee naar huis.


Voorprogramma #MARKETING, met Jo Caudron (Duval Union), Steven Van Duyse (Mia) en Nele Bruers (Dobit), gaat onder andere dieper in op digitale disruptie binnen de foodretail en bekijkt de invloed van mobile op koopgedrag.


Inschrijven voor het RetailDetail Congress 2016 is vanaf nu mogelijk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Speelgoedketen La Grande Récré geeft België op

20/06/2018

De Franse retailer La Grande Récré ondervindt zware financiële problemen en wil zich concentreren op de thuismarkt. De Belgische tak legt volgende maandag de boeken neer: 16 winkels sluiten, 95 jobs gaan verloren.

Naar efficiënte en gelukkige retailmedewerkers

19/06/2018

In België worden de kosten van arbeidsongeschiktheid door burn-out geschat op 7,96 miljard euro. Retailers ontsnappen er niet aan. Ondernemers Fabian Jeanmart en Hendrik Deroo van Clarity Upgrades zien heil in nieuwe managementmodellen.

Google investeert 550 miljoen dollar in JD.com

18/06/2018

Niemand wil de trein missen in de snel groeiende Aziatische markt. Ook Google heeft dat begrepen: de Amerikanen nemen een participatie in JD.com, de grote concurrent van Alibaba.

28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Albert Heijn-CEO Wouter Kolk een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping', in boekhandel Scheltema in Amsterdam.

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.

Acht inzichten die we onthouden van het Trade & Shopper Marketing Congress

14/06/2018

Niks dan enthousiaste reacties noteerden we op het Trade & Shopper Marketing Congress van RetailDetail en LD&Co. De grote bereidheid van sprekers en deelnemers om onderling inzichten uit te wisselen was opmerkelijk. Wat we onthielden?