RetailDetail Congress 2016: geef je bedrijf een #BOOST

RetailDetail Congress 2016: geef je bedrijf een #BOOST

Kan jouw bedrijf een #BOOST gebruiken? Op 28 april garandeert het RetailDetail Congress een stevige opkikker, met niemand minder dan Frans Muller (Delhaize Group) en Bob Phibbs (The Retail Doctor) als topinstructeurs.

 

Een nieuw gezicht

Retail heeft een nieuw gezicht gekregen; een gezicht met vele facetten en verrassend diverse trekken. Om nog mee te kunnen, is absolute fitheid vereist. Beter dan een fitnessabonnement, geeft het RetailDetail Congress 2016 je graag dat duwtje in de rug.


Maar niet alleen retail, ook het RetailDetail Congress zelf krijgt een nieuw gezicht: het congres verhuist dit jaar naar een gloednieuwe locatie, B-Lounge in Willebroek. 

 

'Workout’ met Frans Muller

Daar trakteren Frans Muller, CEO Delhaize Group, en ‘The Retail Doctor’ Bob Phibbs als hoofdprogramma op een grondige mentale ‘workout’. Maar ook de opwarmers beloven stevig te worden, met als thema’s #MARKETING en #FUTURES.


In het voorprogramma #FUTURES gidsen drie toptrendwatchers je door onzekere tijden. Herman Konings, Joeri Van den Bergh en Tom Palmaerts bundelen hun inzichten in één verzamelbundel, vol trends waar we toekomsten kunnen op bouwen. Wie zich inschrijft voor dit voorprogramma krijgt een exemplaar van het boek mee naar huis.


Voorprogramma #MARKETING, met Jo Caudron (Duval Union), Steven Van Duyse (Mia) en Nele Bruers (Dobit), gaat onder andere dieper in op digitale disruptie binnen de foodretail en bekijkt de invloed van mobile op koopgedrag.


Inschrijven voor het RetailDetail Congress 2016 is vanaf nu mogelijk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top