RetailDetail Congress 2016: geef je bedrijf een #BOOST

RetailDetail Congress 2016: geef je bedrijf een #BOOST

Kan jouw bedrijf een #BOOST gebruiken? Op 28 april garandeert het RetailDetail Congress een stevige opkikker, met niemand minder dan Frans Muller (Delhaize Group) en Bob Phibbs (The Retail Doctor) als topinstructeurs.

 

Een nieuw gezicht

Retail heeft een nieuw gezicht gekregen; een gezicht met vele facetten en verrassend diverse trekken. Om nog mee te kunnen, is absolute fitheid vereist. Beter dan een fitnessabonnement, geeft het RetailDetail Congress 2016 je graag dat duwtje in de rug.


Maar niet alleen retail, ook het RetailDetail Congress zelf krijgt een nieuw gezicht: het congres verhuist dit jaar naar een gloednieuwe locatie, B-Lounge in Willebroek. 

 

'Workout’ met Frans Muller

Daar trakteren Frans Muller, CEO Delhaize Group, en ‘The Retail Doctor’ Bob Phibbs als hoofdprogramma op een grondige mentale ‘workout’. Maar ook de opwarmers beloven stevig te worden, met als thema’s #MARKETING en #FUTURES.


In het voorprogramma #FUTURES gidsen drie toptrendwatchers je door onzekere tijden. Herman Konings, Joeri Van den Bergh en Tom Palmaerts bundelen hun inzichten in één verzamelbundel, vol trends waar we toekomsten kunnen op bouwen. Wie zich inschrijft voor dit voorprogramma krijgt een exemplaar van het boek mee naar huis.


Voorprogramma #MARKETING, met Jo Caudron (Duval Union), Steven Van Duyse (Mia) en Nele Bruers (Dobit), gaat onder andere dieper in op digitale disruptie binnen de foodretail en bekijkt de invloed van mobile op koopgedrag.


Inschrijven voor het RetailDetail Congress 2016 is vanaf nu mogelijk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Back to top