RetailDetail lanceert eigen retailapp ‘open 2424’ | RetailDetail

RetailDetail lanceert eigen retailapp ‘open 2424’

RetailDetail lanceert eigen retailapp ‘open 2424’

Slechts 12% van de retailers heeft vandaag een eigen mobiele website. Gezien de snel toenemende populariteit van smartphones en tablets heeft RetailDetail zich tot doel gesteld daar wat aan te doen, met de eigen mobiele retailapp 'open 2424'.

Mobiele app voor actuele winkelinformatie

Om retailers een handje te helpen en te zorgen dat de consument steeds en via eender welk kanaal de weg naar de gewenste winkel vindt, heeft RetailDetail de retailapp ‘open 2424’ ontwikkeld. Aangezien deze applicatie gekoppeld is aan actuele informatie over alle Belgische winkelpunten via de RetailDetail-winkelpagina’s, weet de consument u zo altijd te vinden en weet hij ook op elk moment of de winkels nu open of dicht zijn.

 

Enkele functionaliteiten van de mobiele applicatie:

  • Vind openingsuren van alle winkels
    • vanaf uw eigen locatie
    • vanaf een andere locatie

  • Zoek op NU open

  • Zoek op zon- en feestdagen open

  • Zoek op categorieën

  • Zoek op winkelnaam

 

De retailapp ‘open 2424’ zal vanaf het najaar beschikbaar zijn voor iPhone en Android. Als RetailDetail-lezer kunt u echter hier al gratis een preview-versie van de app testen. (Opgelet: de preview-versie is voorlopig enkel beschikbaar voor iPhone).

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Speelgoedketen La Grande Récré geeft België op

20/06/2018

De Franse retailer La Grande Récré ondervindt zware financiële problemen en wil zich concentreren op de thuismarkt. De Belgische tak legt volgende maandag de boeken neer: 16 winkels sluiten, 95 jobs gaan verloren.

Naar efficiënte en gelukkige retailmedewerkers

19/06/2018

In België worden de kosten van arbeidsongeschiktheid door burn-out geschat op 7,96 miljard euro. Retailers ontsnappen er niet aan. Ondernemers Fabian Jeanmart en Hendrik Deroo van Clarity Upgrades zien heil in nieuwe managementmodellen.

Google investeert 550 miljoen dollar in JD.com

18/06/2018

Niemand wil de trein missen in de snel groeiende Aziatische markt. Ook Google heeft dat begrepen: de Amerikanen nemen een participatie in JD.com, de grote concurrent van Alibaba.

28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Albert Heijn-CEO Wouter Kolk een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping', in boekhandel Scheltema in Amsterdam.

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.

Acht inzichten die we onthouden van het Trade & Shopper Marketing Congress

14/06/2018

Niks dan enthousiaste reacties noteerden we op het Trade & Shopper Marketing Congress van RetailDetail en LD&Co. De grote bereidheid van sprekers en deelnemers om onderling inzichten uit te wisselen was opmerkelijk. Wat we onthielden?