RetailDetail Omnichannel Congress 2017 is 'sold out' | RetailDetail

RetailDetail Omnichannel Congress 2017 is 'sold out'

RetailDetail Omnichannel Congress 2017 is 'sold out'

Het RetailDetail Omnichannel Congress 2017 op 2 februari is helemaal uitverkocht. Wie mag dit jaar de bpost Omnichannel Award mee naar huis nemen? U hoort het donderdag in Urban City!

Samen op de eerste rij voor omnichannel

Proficiat aan zij die erbij zijn, volgende keer beter voor wie te laat is: de laatste kaarten voor het Omnichannel Congress van RetailDetail zijn de deur uit. De aanwezigen zullen kunnen genieten van een rijkgevuld programma met als key-note sprekers Saskia Van Uffelen (Ericsson Belux), Ferran Reverter Planet (Media Markt Iberia) en Thierry Moubax (bpost). 

 

Voor alle concrete vragen over omnichannel in retail kunnen bezoekers ook terecht in de twee ervaringsgerichte voorprogramma's Marketing en Instore Experience. 

 

Of wil u graag op de eerste rij zitten om 'live' te weten te komen wie de bpost Omnichannel Award 2017 wint? De genomineerderden zijn dit jaar niemand minder dan Hunkemöller, JUTTU en Media Markt. Wie de eindzege behaalt, horen we donderdag.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.