RetailDetail Omnichannel Congress 2017 is 'sold out' | RetailDetail

RetailDetail Omnichannel Congress 2017 is 'sold out'

RetailDetail Omnichannel Congress 2017 is 'sold out'

Het RetailDetail Omnichannel Congress 2017 op 2 februari is helemaal uitverkocht. Wie mag dit jaar de bpost Omnichannel Award mee naar huis nemen? U hoort het donderdag in Urban City!

Samen op de eerste rij voor omnichannel

Proficiat aan zij die erbij zijn, volgende keer beter voor wie te laat is: de laatste kaarten voor het Omnichannel Congress van RetailDetail zijn de deur uit. De aanwezigen zullen kunnen genieten van een rijkgevuld programma met als key-note sprekers Saskia Van Uffelen (Ericsson Belux), Ferran Reverter Planet (Media Markt Iberia) en Thierry Moubax (bpost). 

 

Voor alle concrete vragen over omnichannel in retail kunnen bezoekers ook terecht in de twee ervaringsgerichte voorprogramma's Marketing en Instore Experience. 

 

Of wil u graag op de eerste rij zitten om 'live' te weten te komen wie de bpost Omnichannel Award 2017 wint? De genomineerderden zijn dit jaar niemand minder dan Hunkemöller, JUTTU en Media Markt. Wie de eindzege behaalt, horen we donderdag.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Supermarktketen Morrisons wordt uur per week stil

23/07/2018

De Britse supermarktketen Morrisons organiseert voortaan elke week een prikkelarm uur voor mensen met autisme. Op zaterdag tussen 9 en 10 zal er geen muziek te horen zijn, dimmen de lichten en wordt zelfs het piepje van de kassascanner stiller. 

Chinese internetreus JD.com dit jaar van start in Europa

23/07/2018

Topman Richard Liu van JD.com wil ook op de Europese markt de concurrentie aangaan met Amazon en Alibaba. In Frankrijk heeft de retailer een logistiek centrum gebouwd, Italië komt eraan en nog voor het einde van het jaar wordt het bedrijf operationeel in Duitsland.

Dieprood Galeria Kaufhof (en Inno) vestigt alle hoop op fusie

20/07/2018

Galeria Kaufhof (waar ook Galeria Inno toe behoort) zit diep in de rode cijfers: het verlies zou er oplopen tot zo'n 30 miljoen euro. Een fusie tussen Karstadt en Galeria Kaufhof moet volgens eigenaar Hudson's Bay heil brengen.

Een mooiere en energiezuinigere winkel zonder investering

18/07/2018

(publireportage) Wilt u al uw winkelfilialen voorzien van LED-verlichting? Maar ziet u op tegen het gedoe, om van de forse investering nog maar te zwijgen? Maxeda kiest daarom voor Light as a Service voor hun Brico en Praxis winkels en bespaart tot wel 70% aan energie.

Walmart en Microsoft bundelen krachten tegen Amazon

18/07/2018

Walmart is de grootste retailconcurrent van Amazon en Microsoft is de belangrijkste rivaal voor Amazons clouddiensten. Beide bedrijven proberen de internetreus nu wat meer tegenwind te geven met een strategisch partnerschap voor vijf jaar.

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.