RetailDetail Omnichannel Congress: Het einde van omnichannel? | RetailDetail

RetailDetail Omnichannel Congress: Het einde van omnichannel?

RetailDetail Omnichannel Congress: Het einde van omnichannel?
Foto: RetailDetail

2018 brengt ons een nieuw evenwicht én nieuwe uitdagingen in retail: omnichannel is de weg van de toekomst, maar hoe pak je zo’n ‘phygital retail’ nu het best aan? Laat je op 1 maart inspireren op het RetailDetail Omnichannel Congress.

 

Het beste in 'phygital retail'

Ook al toeteren we nu al vijf jaar over omnichannel, de succesverhalen blijven schaars – zowel internationaal als in eigen land. Hoe komt dit, vraagt Gino Van Ossel zich af op het Omnichannel Congress op 1 maart. Wat zijn de belangrijkste hinderpalen, en nog belangrijker: welke richting moeten we dan uit? Heel wat vragen spelen immers nog. Hoe digitaliseer je de marketingafdeling en krijg je je medewerkers aan boord? Hoe ga je om met de nieuwe privacy-normen van het GDPR en wat met food in e-commerce? 

 

Leer uit de ‘best practices’ van omnichannel-topondernemers zoals onder meer onlineleider Google. Traditiegetrouw biedt het Omnichannel Congress ook verschillende voorprogramma’s voor elk domein: Marketing & Communication en Phygital Retail. 

 

Wie volgt JUTTU op?

Blinkt je organisatie zelf uit op het gebied van omnichannel? Neem dan deel en maak kans op de bpost Omnichannel Award 2018. Met deze award willen RetailDetail en bpost retailers bekronen die uitblinken in het integreren van de verschillende kanalen, en die een brug weten te slaan tussen online en offline. De award wordt uitgereikt tijdens het congres. 

 

Welke retailer volgt in 2018 JUTTU op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Klik hier om je in te schrijven als kandidaat of reserveer snel plaatsen om het op 1 maart zelf te weten te komen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Walmart en Microsoft bundelen krachten tegen Amazon

18/07/2018

Walmart is de grootste retailconcurrent van Amazon en Microsoft is de belangrijkste rivaal voor Amazons clouddiensten. Beide bedrijven proberen de internetreus nu wat meer tegenwind te geven met een strategisch partnerschap voor vijf jaar.

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.

Verkoop van pc’s groeit eerste keer in zes jaar

13/07/2018

Voor de eerste keer in zes jaar groeide de verkoop van pc's weer: in het tweede kwartaal van 2018 steeg die met 1,4%. Volgens onderzoekbureaus Gartner en IDC is de omzetstijging voornamelijk te danken aan de groei op zakelijke markten.

Retailhub Inspiration Tour: De ‘customer journey’ wordt heel anders

09/07/2018

Met Retailhub van RetailDetail is Antwerpen een unieke retail-hotspot rijker: professionals beleven er de toekomst van retail in het enige inspiratie-platform van de Benelux met 1250 m² aan innovatieve technologie en megatrends.