Schrijf je nu in voor Beste product van het jaar

Schrijf je nu in voor Beste product van het jaar

Vanaf 1 april kunnen consumenten weer stemmen voor het Beste product van het jaar: na het grote succes van vorig jaar kon een vervolg niet uitblijven. Ondernemingen kunnen hun producten gratis inschrijven tot 29 maart.

 

Inschrijven tot 29 maart

Vorig jaar stemden 11.000 consumenten op de 114 deelnemende producten, waarmee dit één van de grootste consumentenonderzoeken is waarbij consumenten bepalen wat de beste producten zijn. Alle consumentenproducten die in België beschikbaar zijn, kunnen zich tot 29 maart gratis registreren op http://info.besteproductvanhetjaar.be/nl/deelnemen en daarna hun actieve campagne starten. Zo kunnen bedrijven in dialoog gaan met hun consument en hun product in de kijker zetten.

 

Van 1 april tot 31 mei kunnen de consumenten alle producten beoordelen en hun stem uitbrengen via de website, waarna op 15 juni de genomineerde producten bekend worden gemaakt. Twee weken later, op 29 juni, volgt dan de officiële prijsuitreiking. De verkiezing Beste product van het jaar is een initiatief van Q&A Research & Consultancy, bestaat sinds 2014 in Nederland en is nu ook actief in België, Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Richemont verwacht forse winststijging voor eerste halfjaar

17/10/2017

Luxebedrijf Richemont, eigenaar van onder andere horlogemerk Cartier, verwacht dat de winst voor de eerste helft van het boekjaar met maar liefst 80 procent de hoogte in gaat. Ook de omzet gaat met meer dan 10 procent vooruit.

“Klantenkaarten leveren amper iets op”

17/10/2017

Klantenkaarten leveren trouwe klanten amper iets op: dat is de conclusie die Het Belang van Limburg trekt na een onderzoek bij twintig grote ketens. Die ketens zeggen dan weer dat de krant te weinig rekening houdt met persoonlijke promoties.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Oxfam denkt aan sluiting dertig wereldwinkels

16/10/2017

Door een gebrek aan vrijwilligers moeten binnenkort waarschijnlijk een dertigtal Oxfam Wereldwinkels de deuren sluiten. De voorbije drie jaar werden er al zeven gesloten. In totaal telt de keten ongeveer 230 vestigingen.

“Vergrijzende arbeidsmarkt? Niet voor retailers!”

13/10/2017

Retail blijft een van de belangrijkste sectoren voor de tewerkstelling van jongeren, zegt SD Worx: er werken dubbel zoveel dertigers als vijftigers in de sector. De vergrijzing vormt dus niet meteen een bedreiging. 

Zeeman weet winst te verdubbelen

12/10/2017

De winst van winkelketen Zeeman is in het voorbije boekjaar meer dan verdubbeld ten opzichte van 2015. Ook de omzet ging er met enkele procenten op vooruit, vooral dankzij sterke prestaties buiten Nederland.

Back to top