Schrijf je nu in voor Beste product van het jaar

Schrijf je nu in voor Beste product van het jaar

Vanaf 1 april kunnen consumenten weer stemmen voor het Beste product van het jaar: na het grote succes van vorig jaar kon een vervolg niet uitblijven. Ondernemingen kunnen hun producten gratis inschrijven tot 29 maart.

 

Inschrijven tot 29 maart

Vorig jaar stemden 11.000 consumenten op de 114 deelnemende producten, waarmee dit één van de grootste consumentenonderzoeken is waarbij consumenten bepalen wat de beste producten zijn. Alle consumentenproducten die in België beschikbaar zijn, kunnen zich tot 29 maart gratis registreren op http://info.besteproductvanhetjaar.be/nl/deelnemen en daarna hun actieve campagne starten. Zo kunnen bedrijven in dialoog gaan met hun consument en hun product in de kijker zetten.

 

Van 1 april tot 31 mei kunnen de consumenten alle producten beoordelen en hun stem uitbrengen via de website, waarna op 15 juni de genomineerde producten bekend worden gemaakt. Twee weken later, op 29 juni, volgt dan de officiële prijsuitreiking. De verkiezing Beste product van het jaar is een initiatief van Q&A Research & Consultancy, bestaat sinds 2014 in Nederland en is nu ook actief in België, Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Beate Uhse vraagt faillissement aan

15/12/2017

Het Duitse eroticabedrijf Beate Uhse heeft het faillissement aangevraagd. Het bedrijf had al langer problemen om in een digitale wereld de omzet op peil te houden. De winkels blijven open. 

Deze retailers pakken uit met knappe kerstcommercials

15/12/2017

Heel wat internationale retailers pakken in de aanloop naar de eindejaarsfeesten uit met ambitieuze kerstcommercials. RetailDetail selecteerde twaalf opmerkelijke reclamespots. Laat u ook een traantje van ontroering?

Unizo wil geen verbod op plastic zakjes

15/12/2017

In tegenstelling tot Vlaams minister van Leefmilieu, Joke Schauvliege, is Unizo een verbod op plastic zakjes in de retail niet genegen. De organisatie pleit voor een systeem waarbij de klant moet betalen voor elk zakje.

Gent lanceert visienota voor handelsvestigingsbeleid

14/12/2017

Gent is naar eigen zeggen de eerste centrumstad (die in navolging van het decreet Integraal Handelsvestigingsbeleid van het Vlaams Parlement) een eigen visienota heeft opgesteld voor de toekomst van handelsvestigingen in de stad.

Alweer 10% meer online uitgaven in ons land

14/12/2017

Alle Belgen samen spendeerden de voorbije drie kwartalen liefst 7,35 miljard euro online, 10% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar. De voorspelde kaap van tien miljard euro bestedingen is volgens GfK dan ook nog steeds haalbaar.

Lees het nieuwe RetailDetail Magazine online

13/12/2017

Ja, er staat bekend volk op de cover van de decembereditie van RetailDetail Magazine, naar aanleiding van onze boeklancering. Maar blader vooral verder, want dit nummer staat ook boordevol boeiende interviews met grote namen uit de retailwereld.  

Back to top