Schrijf u nu in voor de RetailDetail Day 2017

Schrijf u nu in voor de RetailDetail Day 2017

De inschrijvingen voor de jaarlijkse RetailDetail Day zijn vanaf nu geopend. Dit jaar vindt de retailhoogdag plaats op 21 september in Mechelen. Het bijzonder diverse programma brengt zowel gerenommeerde retailers als digitale voorlopers.

‘Futureproof!’

In deze snel veranderende tijden zijn er geen zekerheden meer. Wat brengt de toekomst? En waar gaan we naartoe met retail? Zoveel mensen, zoveel meningen. Die krijgt u van gevestigde waarden én pas gestarte ondernemers, van traditionele retailers én e-commercebedrijven, van multinationals én nationale helden. Eén ding is wel zeker: een dag die barst van de inspiratie!
 

Dat kan ook moeilijk anders, met op het podium gerenommeerde ondernemers als Luc van Mol (ZEB), Dieter Penninckx (FNG Group), Alain Indria (Lombardia) en Ynzo Van Zanten (Tony’s Chocolonely).
 

Bovendien bevat het programma een forse dosis digitale input met onder meer digital consultant Karel Demeester (KRL associates, ex-Coca-Cola) en cases van vernieuwende voorlopers als Snackbytes, Hashting en Hello Customer.

 

Categoriewinnaars 'Beste Winkelketen'

Ook komt u op de RetailDetail Day als eerste te weten wie de categoriewinnaars zijn van de Qrf Beste Winkelketen van België en de Qrf Webshop Awards. De winnaars van die verkiezing mogen zich één jaar lang 'Beste Winkelketen van België' noemen. De overall-winnaar wordt naar jaarlijkse traditie op de RetailDetail Night bekendgemaakt.
 

Schrijf u hier dus snel in voor de RetailDetail Day 2017. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top