Schrijf u nu in voor de RetailDetail Day 2017 | RetailDetail

Schrijf u nu in voor de RetailDetail Day 2017

Schrijf u nu in voor de RetailDetail Day 2017

De inschrijvingen voor de jaarlijkse RetailDetail Day zijn vanaf nu geopend. Dit jaar vindt de retailhoogdag plaats op 21 september in Mechelen. Het bijzonder diverse programma brengt zowel gerenommeerde retailers als digitale voorlopers.

‘Futureproof!’

In deze snel veranderende tijden zijn er geen zekerheden meer. Wat brengt de toekomst? En waar gaan we naartoe met retail? Zoveel mensen, zoveel meningen. Die krijgt u van gevestigde waarden én pas gestarte ondernemers, van traditionele retailers én e-commercebedrijven, van multinationals én nationale helden. Eén ding is wel zeker: een dag die barst van de inspiratie!
 

Dat kan ook moeilijk anders, met op het podium gerenommeerde ondernemers als Luc van Mol (ZEB), Dieter Penninckx (FNG Group), Alain Indria (Lombardia) en Ynzo Van Zanten (Tony’s Chocolonely).
 

Bovendien bevat het programma een forse dosis digitale input met onder meer digital consultant Karel Demeester (KRL associates, ex-Coca-Cola) en cases van vernieuwende voorlopers als Snackbytes, Hashting en Hello Customer.

 

Categoriewinnaars 'Beste Winkelketen'

Ook komt u op de RetailDetail Day als eerste te weten wie de categoriewinnaars zijn van de Qrf Beste Winkelketen van België en de Qrf Webshop Awards. De winnaars van die verkiezing mogen zich één jaar lang 'Beste Winkelketen van België' noemen. De overall-winnaar wordt naar jaarlijkse traditie op de RetailDetail Night bekendgemaakt.
 

Schrijf u hier dus snel in voor de RetailDetail Day 2017. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.