Showfields biedt ruimte aan veelbelovende digitale merken

Showfields biedt ruimte aan veelbelovende digitale merken

In New York heeft Showfields afgelopen vrijdag de deuren geopend. Het winkelgebouw verenigt digitale bedrijven, kunsttentoonstellingen en een gemeenschapsruimte onder één dak.

 

Vier verdiepingen

Showfields, het winkelconcept dat zichzelf beschrijft als “de interessantste winkel ter wereld” is vrijdag in Manhattan geopend. Het gebouw telt vier verdiepingen en heeft een totale oppervlakte van 1366 vierkante meter.

 

Showfields wil het voor (nieuwe) digitale merken makkelijker en vooral goedkoper maken om een fysieke winkelruimte te openen. Bij Showfields kiest het merk een ruimte, die vervolgens volledig wordt aangepast en uitgerust. Zelfs voor personeel wordt gezorgd. In ruil betaalt het bedrijf een vergoeding. Eventuele verkoopopbrengsten gaan rechtstreeks naar het merk.

 

Pop-ups

De merken die een plaats krijgen bij Showfields worden met de grootste zorg geselecteerd en vallen allemaal binnen de categorieën wellness, huishouden en decoratie. Bovendien zijn de winkels van tijdelijke aard en zal het aanbod voortdurend variëren. In totaal is er plaats voor een dertigtal bedrijven, die zich op de eerste twee verdiepingen van het gebouw bevinden.

 

Op de derde verdieping is er plaats voor kunsttentoonstellingen. De vierde verdieping is ingericht als gemeenschapsruimte, een centrale loft, compleet met dakterras. Hier kunnen allerlei evenementen plaatsvinden.

 

"We willen de interessantste winkel ter wereld creëren", zegt CEO Tal Zvi Nathanel. "Een ruimte vol verwondering die een nieuwsgierige en creatieve gemeenschap verbindt met de merken en ervaringen die onze wereld veranderen."