Stem zelf voor de ‘Retailer of the year’ en de ‘Career achievement award’

Stem zelf voor de ‘Retailer of the year’ en de ‘Career achievement award’

De RetailDetail Night is dé plek waar de retail jaarlijks in de bloemetjes wordt gezet, onder meer met de verkiezing van de ‘Retailer of the year’ en de ‘Career achievement award’ van het RFB. Wie verdient dit keer de bekroning? Stem mee!

Een duwtje in de rug vanuit de sector

Traditiegetrouw vallen op de RetailDetail Night heel wat prestigieuze prijzen te winnen. Zo is er ook dit jaar weer de verkiezing van de ‘Beste folder van het jaar’ en die van de ‘Beste winkelketen van België’. Deze winnaars worden jaarlijks door de consument verkozen.

 

Daarnaast zijn er ook nog de awards van Retail Forum Belgium, die de aanwezige sectorgenoten de kans geven om ook zelf hun collega’s een duwtje in de rug te geven en te laten weten wie volgens hen het meest verdienstelijke werk geleverd heeft in de sector. Dat doen ze via de awards voor ‘Retailer of the year’ en de ‘Career achievement award’.

 

Iedereen die zich inschrijft voor de RetailDetail Night op 27 november 2014 in Schelle kan via de inschrijvingsmodule gratis zijn stem uitbrengen. Wie zich al heeft ingeschreven voor de RetailDetail Night, maar nog niet heeft kunnen stemmen, kan dat alsnog eenvoudig doen door hier te klikken op ‘inschrijven’ en opnieuw in te loggen. (Wees gerust, u zal zich niet dubbel inschrijven.)

 

De genomineerden voor 2014

De genomineerden voor de RFB-award van ‘Retailer of the year’ 2014 zijn:

  • Albert Heijn
  • Flying Tiger
  • Concept Fashion Store

 

Voor de ‘Career achievement award’ zijn de volgende retailers genomineerd:

  • Bart en Ann Claes (JBC)
  • Luc Van Mol (ZEB)
  • Gino Van Ossel (Vlerick Business School)

 

 

 

Schrijf je nu in voor de RetailDetail Night en bepaal mee wie op 27 november in de bloemetjes wordt gezet.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Back to top