Stem zelf voor de ‘Retailer of the year’ en de ‘Career achievement award’ | RetailDetail

Stem zelf voor de ‘Retailer of the year’ en de ‘Career achievement award’

Stem zelf voor de ‘Retailer of the year’ en de ‘Career achievement award’

De RetailDetail Night is dé plek waar de retail jaarlijks in de bloemetjes wordt gezet, onder meer met de verkiezing van de ‘Retailer of the year’ en de ‘Career achievement award’ van het RFB. Wie verdient dit keer de bekroning? Stem mee!

Een duwtje in de rug vanuit de sector

Traditiegetrouw vallen op de RetailDetail Night heel wat prestigieuze prijzen te winnen. Zo is er ook dit jaar weer de verkiezing van de ‘Beste folder van het jaar’ en die van de ‘Beste winkelketen van België’. Deze winnaars worden jaarlijks door de consument verkozen.

 

Daarnaast zijn er ook nog de awards van Retail Forum Belgium, die de aanwezige sectorgenoten de kans geven om ook zelf hun collega’s een duwtje in de rug te geven en te laten weten wie volgens hen het meest verdienstelijke werk geleverd heeft in de sector. Dat doen ze via de awards voor ‘Retailer of the year’ en de ‘Career achievement award’.

 

Iedereen die zich inschrijft voor de RetailDetail Night op 27 november 2014 in Schelle kan via de inschrijvingsmodule gratis zijn stem uitbrengen. Wie zich al heeft ingeschreven voor de RetailDetail Night, maar nog niet heeft kunnen stemmen, kan dat alsnog eenvoudig doen door hier te klikken op ‘inschrijven’ en opnieuw in te loggen. (Wees gerust, u zal zich niet dubbel inschrijven.)

 

De genomineerden voor 2014

De genomineerden voor de RFB-award van ‘Retailer of the year’ 2014 zijn:

  • Albert Heijn
  • Flying Tiger
  • Concept Fashion Store

 

Voor de ‘Career achievement award’ zijn de volgende retailers genomineerd:

  • Bart en Ann Claes (JBC)
  • Luc Van Mol (ZEB)
  • Gino Van Ossel (Vlerick Business School)

 

 

 

Schrijf je nu in voor de RetailDetail Night en bepaal mee wie op 27 november in de bloemetjes wordt gezet.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Google investeert 550 miljoen dollar in JD.com

18/06/2018

Niemand wil de trein missen in de snel groeiende Aziatische markt. Ook Google heeft dat begrepen: de Amerikanen nemen een participatie in JD.com, de grote concurrent van Alibaba.

28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Albert Heijn-CEO Wouter Kolk een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping', in boekhandel Scheltema in Amsterdam.

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.

Acht inzichten die we onthouden van het Trade & Shopper Marketing Congress

14/06/2018

Niks dan enthousiaste reacties noteerden we op het Trade & Shopper Marketing Congress van RetailDetail en LD&Co. De grote bereidheid van sprekers en deelnemers om onderling inzichten uit te wisselen was opmerkelijk. Wat we onthielden?

Ludo Bijvoet is nieuwe topman Blokker

14/06/2018

Het management van Blokker is weer compleet: Ludo Bijvoet - vandaag topman van Xenos - heeft vanaf 1 juli de leiding bij de winkelketen in moeilijkheden, Frank Cocx wordt financieel directeur. Linda Keijzer gaat Xenos leiden.

Karstadt wil het warenhuis heruitvinden in Berlijn-Tegel

12/06/2018

Karstadt opent op de Berlijnse luchthaven Tegel voor het eerst in dertig jaar een gloednieuw warenhuis in de hoofdstad. De nieuweling moet een baken van vernieuwing worden, met een uniek aanbod dat volledig is aangepast aan de locatie.