Stemronde beste winkelketen van België 2015 nog tot 31 juli

Stemronde beste winkelketen van België 2015 nog tot 31 juli

De verkiezing voor de beste winkelketen van België 2015 is alweer volop aan de gang: nog tot 31 juli kunnen consumenten hun stem uitbrengen en uw retailketen bekronen als de beste van het land.

Meer dan 356.000 stemmers

Sinds 18 mei loopt de recentste verkiezing van de beste winkelketen van België. Met ruim 356.000 deelnemende consumenten vorig jaar mag de verkiezing zich het grootste consumentenonderzoek van België noemen. De consument beoordeelt daarbij ’s lands belangrijkste winkelketens op negen verkoopaspecten en bepaalt wie volgens hem of haar de beste is. Het consumentenonderzoek levert zo een grote bron aan informatie en geeft inzicht in hoe uw winkelketen presteert.

 

Consumenten beoordelen hun favoriete winkelketens op drie prijsaspecten (prijs-kwaliteitverhouding, prijsniveau en acties & aanbiedingen), serviceaspecten (service, deskundigheid en klantvriendelijk personeel) en assortimentsaspecten (assortiment, sfeer en vernieuwing). Naast een beoordeling van elk aspect op een schaal van 1 tot 10, kan er nog een toelichting toegevoegd worden.

 

Categoriewinaars op RetailDetail RetailDay

De winnaar van de verkiezing mag zich één jaar lang Beste Winkelketen van België noemen. Consumenten zelf maken kans op tal van prijzen als ze hun stem uitbrengen, zoals een iPad, een iPad mini of een Apple TV.

 

Wie de categoriewinnaars zijn, komt u te weten op de RetailDetail RetailDay op 24 september. De overall-winnaar wordt naar jaarlijkse traditie op de RetailDetail Retail Night bekendgemaakt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top